Uitgerekend Januari 2022

Leuk! @Astridsylv. Wij verwachten dus ook een meisje.
Hebben jullie al over namen nagedacht? Vind het zo moeilijk voor een meisje. Wij willen wel graag kort en krachtig! Wat vinden jullie van Jip? Kan het voor een meisje? 
Suggesties zijn welkom! ;) 

Dank jullie wel! Het was voor mij wel een verrassing, aangezien mijn gevoel een jongetje zei haha! Ook de mensen om me heen dachten een jongen. Alleen mijn vriend zei als enige steeds dat het zeker weten een meisje zou zijn! Qua namen waren we al klaar voor een meisje , dus dat was mooi makkelijk!

Jip als naam voor een meisje is wel kort en krachtig, zoals jullie zoeken. Zelf vind ik het wel meer een naam voor een jongen, maar tegenwoordig kan alles en is niks raar! Gewoon doen als jullie dat willen toch!!

Hoi Dames,
Gefeliciteerd en leuk voor degene die het al weten!
Vandaag 17 weken precies. We wilde wachten tot de 20 weken echo op 11 aug maar hebben a.s. vrijdag een geslachtsbepaling echo. We hebben januari dit jaar onze zoontje mogen verwelkomen en hebben samen zo'n sterke wens voor een meisje, maar we moeten nog even afwachten. De NIPT was goed en als het maar gezond is, is natuurlijk het belangrijkst.
Mijn buik is echt mega voor mijn gevoel, in verglijking is mijn buik t.o.v. mijn zoontje wat ik had met halverwege 20 weken ofzo. Heb nu al moeite met veters strikken ;P

Nee, wij 16 augustus! Ook ik vind het aardig spannend. Denk dat het wel goed gaat komen. Bij de vorige echo’s hebben ze ook al een paar dingen gecontroleerd en daar kwam niets geks uit

Terug
Bovenaan