Uitgerekend januari 2024

@Jorie heel herkenbaar behalve de borsten en misselijkheid. Ik heb soms een vlaag miselijk maar verder prima. Ik ben 24/7 moe en slaap in de middag en voel me dan weer schuldig naar me oudste. En eten is idd weer een ding. Niks is lekker op het moment
 
Het was voor mij van korte duur hier helaas. Net nog een keer met kloppend hart getest en geen streepje meer te zien. Nu wachten tot het op gang komt. Zou er bijna aan gaan wennen... miskraam nr 5 is een feit
 
Vreselijk, Mariek ?
ik vind het heel erg voor je. Veel sterkte komende periode!
heb je al eens testen laten doen om de oorzaak te achterhalen? 
 
[quote quote=10618212]Hier gaat alles nog aardig goed. Wat misselijk maar vergeleken met vorige zwangerschappen is dit helemaal niets. Wel enorm moe, als half kan probeer ik tussen de middag even een uurtje mee te slapen want als ik dat niet doe is het einde van de middag helemaal op. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, volgende week dinsdag 1e echo, kijk wel echt naar uit, zal fijn zijn om bevestiging te hebben dat het goed zit. Ben dan wss rond de 8 weken. Jullie ook al eerste echo’s gepland en hoever zijn jullie nu ongeveer?[/quote]
Hey, jij had dan gisteren een echo klopt dat? Hoe is het gegaan?
ik ben momenteel 6w4d en krijg maandag een eerste echo.
 
[quote quote=10618358]Ha iedereen, @Mariek, ik heb hier geen ervaring/kennis over dus durf ook geen antwoord te geven. Hopelijk zegt het niks. Sterkte! Ik was afgelopen dagen een lang weekend weg met m’n vriend en vrienden. Ik begin me nu toch echt zwanger te voelen.. m’n borsten doen de hele tijd pijn en ook de misselijkheid is begonnen.. nog niet kotsmisselijk, maar voel me wel echt slecht en eten kan me opeens heel erg tegen staan. Ook ben ik snel moe en heb ik dit weekend veel middagdutjes gedaan. Benieuwd hoe nu de werkweek weer gaat bevallen..[/quote]
Helemaal hetzelfde hier, alleen is de misselijkheid quasi onbestaand. Maar toch voel ik me niet goed. Enerzijds ben ik echt blij dat ik iets voel, anderzijds kan het mij een beetje down laten voelen (al zal dat vooral ook door de hormonen komen, gok ik).
 
Mariek vreselijk ? heel veel sterkte. 
heb je al een onderzoek gehad waarom dit eventueel steeds gebeurd ? Pff vind het zo naar voor je
 
[quote quote=10618513] Hey, jij had dan gisteren een echo klopt dat? Hoe is het gegaan? ik ben momenteel 6w4d en krijg maandag een eerste echo.[/quote]
Klopt ja, hebben een goede echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien gelukkig. Ben nu 8wkn en 1 dag. Maar vind moeilijk om hier te delen aangezien mariek zo'n verdrietig bericht had.
 
@wat naar Mariek, ik leef met je mee. 5 is erg uitzonderlijk, dat lijkt me heftig. Hopelijk krijg je snel onderzoeken/hulp!

Gefeliciteerd gebruiker met de mooie echo! Ik ben 9 juni aan de beurt. 

Ik ben inmiddels bijna de hele dag misselijk. Als jullie daar tips voor hebben, hoor ik ze graag;) Ik probeer nu vaker kleine beetjes te eten. 
 
Terug
Bovenaan