Uitgerekend januari 2024

[quote quote=10616778]Ohh meiden wat super leuk en gezellig dit! het zijn spannende weken , ik voel ook zo goed als niks Behalve beetje misselijk zo af en toe en mijn borsten. Maar verder ben ik zo blij en elke dag dat ik me goed voel geniet ik er maar extra van aangezien het bij de vorige echt drama was. ik zou a.s woensdag een echo hebben maar die gaat niet door wij zijn op vakantie 2 dagen eerder dan gepland vanwege een cancelend gezeur vliegmaatschappijen. Nu dus pas 5 juni! eerst maar lekker 2 weken naar Turkije ☀️[/quote]
Ja dat is ook zo, ik snap je helemaal. Wanneer ik niks voel, denk ik: voelde ik maar iets. En wanneer ik iets voel, wens ik dat het maar weer weg gaat ? Gisterenavond voelde ik me niet zo goed, niet perse misselijk maar moe en zowat ziekjes. Vandaag weer helemaal beter.
Oh heel veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers, hehe, geniet van de zon! 
Dan gaan we wellicht op dezelfde dag onze echo hebben. Aaah spannend!
 
@Anirbas vraag gerust, het vak is nogsteeds me liefde. Ik bedoel idd whatsapp maar hier op forum vind ik ook prima hoor al ga je hier toch minder snel echt persoonlijke dingen plaatsen.
En wat een mooi waardes. Er zijn altijd van die tussen dit en dat waardes bij die week dus zit vast goed. Als die daarboven zit kan het ook nog een meerling zijn. In NL laten we eigenlijk nooit bloedprikken, het zijn de testen en dan de verloskundige 
Daar heb ik me overigens vandaag bij aangemeld met de gedachte hoor maandag wel wat, belde ze vanmiddag gelijk al ?
Wij gaan in juli verhuizen dus nieuwe verloskundige praktijk ook. Dat is wel weer even "spannend" verder als van ouds. We hebben op 9 juni de eerste echo en die dag krijgen we ook de sleutels van de woning ?
Die oploop keek ik ook van op. Dit had ik bij de vorige 2x niet zover ik me herinner.
 
In mijn vorige zwangerschap zat ik een een besloten Facebook groep, december baby 2020 heette die. Dat was ook een fijne manier om contact te hebben met elkaar
 
Ha ladies, 

wat gezellig zo. Ik zou liever nog even op dit forum blijven gezien het zo vroeg nog is.. wanneer ik wat verder in de tijd ben, ben ik voor een ander middel;) 

Je hebt er dus een pittige tijd opzitten Arnibas! Wat moet dat zwaar zijn geweest. En wat mooi dat het nu weer gelukt is. Ik snap dat helemaal dat loslaten en geen zorgen maken niet lukt na ook nog een miskraam. Dat lijkt me ook super logisch en zou ik jezelf ook niet afrekenen. Ik duim voor je!

Ik had vanmorgen weer een mooi oplopende test. Ik heb er nog twee en daarna gaat het echte loslaten beginnen;) 

Ik heb ook afgelopen dagen beetje weeïg gevoel gehad in mn maag/slokdarm maar dat is weer weggetrokken. Moet nu veel boertjes laten (woepsie)
 
[quote quote=10616790]@Anirbas vraag gerust, het vak is nogsteeds me liefde. Ik bedoel idd whatsapp maar hier op forum vind ik ook prima hoor al ga je hier toch minder snel echt persoonlijke dingen plaatsen. En wat een mooi waardes. Er zijn altijd van die tussen dit en dat waardes bij die week dus zit vast goed. Als die daarboven zit kan het ook nog een meerling zijn. In NL laten we eigenlijk nooit bloedprikken, het zijn de testen en dan de verloskundige Daar heb ik me overigens vandaag bij aangemeld met de gedachte hoor maandag wel wat, belde ze vanmiddag gelijk al ? Wij gaan in juli verhuizen dus nieuwe verloskundige praktijk ook. Dat is wel weer even “spannend” verder als van ouds. We hebben op 9 juni de eerste echo en die dag krijgen we ook de sleutels van de woning ? Die oploop keek ik ook van op. Dit had ik bij de vorige 2x niet zover ik me herinner.[/quote]
Oh 9 juni wordt wel een erg mooie dag voor jullie! 
 
[quote quote=10616814]Ow sorry, schrijf je naam steeds verkeerd zie ik ?[/quote]
Haha helemaal niet erg ?.
Ik heb een heel moeilijke dag vandaag. Ik heb geen symptomen meer. En sinds gisterenavond al het sterke voorgevoel dat het niet meer goed zit. Net zoals ik de vorige keer had. Alleen weet ik nu niet of het een voorgevoel of gewoon angst is. 
ik ben mezelf een beetje gek aan het maken, maar ik kan de angst echt niet uitzetten. 


ik heb vanochtend nog eens test om te kijken of het verder gestegen is sinds eergisteren. Ik denk dat ie ietsje donkerder is maar ik had er net iets meer van verwacht. 
 
Terug
Bovenaan