[quote quote=10616778]Ohh meiden wat super leuk en gezellig dit! het zijn spannende weken , ik voel ook zo goed als niks Behalve beetje misselijk zo af en toe en mijn borsten. Maar verder ben ik zo blij en elke dag dat ik me goed voel geniet ik er maar extra van aangezien het bij de vorige echt drama was. ik zou a.s woensdag een echo hebben maar die gaat niet door wij zijn op vakantie 2 dagen eerder dan gepland vanwege een cancelend gezeur vliegmaatschappijen. Nu dus pas 5 juni! eerst maar lekker 2 weken naar Turkije [/quote]
Ja dat is ook zo, ik snap je helemaal. Wanneer ik niks voel, denk ik: voelde ik maar iets. En wanneer ik iets voel, wens ik dat het maar weer weg gaat ? Gisterenavond voelde ik me niet zo goed, niet perse misselijk maar moe en zowat ziekjes. Vandaag weer helemaal beter.
Oh heel veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers, hehe, geniet van de zon!
Dan gaan we wellicht op dezelfde dag onze echo hebben. Aaah spannend!
Ja dat is ook zo, ik snap je helemaal. Wanneer ik niks voel, denk ik: voelde ik maar iets. En wanneer ik iets voel, wens ik dat het maar weer weg gaat ? Gisterenavond voelde ik me niet zo goed, niet perse misselijk maar moe en zowat ziekjes. Vandaag weer helemaal beter.
Oh heel veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers, hehe, geniet van de zon!
Dan gaan we wellicht op dezelfde dag onze echo hebben. Aaah spannend!