Uitgerekend januari 2024

Ik snap dat het spanning bij je oproept met de ervaring die je hebt gehad. Wat je in iig weet is dat je zwangerschaptest positief is en je had hoge waarden toch? Dus de dingen die je feitelijk kan vaststellen zijn positief! hopelijk helpt die gedachte. 
Sterkte!
 
Anirbas , probeer je niet gek te maken! Je voelt ook gewoon heel weinig tot niks deze periode. Weet je nog wat ik zei paar dagen geleden.. nou ik heb het geweten ??
ik duim echt voor je het komt vast goed
 
Anirbas ik snap je gevoelens maar het enige wat je nu kan doen is loslaten, het gaat goed of niet maar je kan er niks aan veranderen als het mis zou gaan hoe kut het gevoel ook zal zijn. Maar even voor jou wat geruststelling ik voel ook niks meer maar heb er verder een prima gevoel bij. Ik test nog voor oploop en die was er vandaag weer. Ook dit zegt natuurlijk niet 100% wat maar als ik niks meer voel en het mis zou zijn zou nu juist het hcg gaan afnemen en dus ook de test minder worden.
Daarnaast is de gehele zwangerschap een wat als verhaal. er kan op elk termijn iets misgaan maar dit gebeurd vaker niet als wel. Als je 9 maanden in "angst" moet leven maak je jezelf ook gek en die stress is weer niet goed voor de baby ;P 
Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!
 
Hoi allemaal!
Leuk om deel te nemen aan zo'n forum. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje en we waren eigenlijk zeer verbaasd toen wij de test in handen kregen, want ik heb pas nog een operatie gehad waarbij ze de eileiders moesten doorspuiten i.v.m. pcos. Ik ga deze week mijn 6de week in en heb tot nu toe best al wat klachten gehad. Vermoeidheid, maagzuur, last van mijn borsten en met vlagen misselijk. Ik hoop dat het hierbij blijft haha. 
Ik heb 1 juni de eerste echte echo en dan ben ik 7.5 week ongeveer. Heel spannend ! De eerste "echte" echo, omdat we regelmatig naar het ziekenhuis moesten i.v.m. buitenbaarmoederlijke zwangerschap symptomen. Uiteindelijk is het waarschijnlijk gewoon goed. Zo blij!!!
 
Dankjewel iedereen, ik voel me al veel beter! Alleen fysiek een wrak omdat ik niks heb kunnen slapen. 
morgen opnieuw bloedafname, als die goed is ga ik hopelijk wel weer even gerust zijn tot de volgende bloedafname (nog eens een week later). 
 
[quote quote=10616956]Hoi allemaal! Leuk om deel te nemen aan zo’n forum. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje en we waren eigenlijk zeer verbaasd toen wij de test in handen kregen, want ik heb pas nog een operatie gehad waarbij ze de eileiders moesten doorspuiten i.v.m. pcos. Ik ga deze week mijn 6de week in en heb tot nu toe best al wat klachten gehad. Vermoeidheid, maagzuur, last van mijn borsten en met vlagen misselijk. Ik hoop dat het hierbij blijft haha. Ik heb 1 juni de eerste echte echo en dan ben ik 7.5 week ongeveer. Heel spannend ! De eerste “echte” echo, omdat we regelmatig naar het ziekenhuis moesten i.v.m. buitenbaarmoederlijke zwangerschap symptomen. Uiteindelijk is het waarschijnlijk gewoon goed. Zo blij!!![/quote]
Hé, welkom in dit groepje en proficiat!! Als het daar bij blijft van klachten, lijkt me dat inderdaad wel fijn ?. 
Spannend, eerste echo en eerste kindje! Als ik het goed begrijp is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus al uitgesloten? Dat is al een goede start he. Nu een mooi kloppend hartje manifesteren op 1 juni. ❤️
 
[quote quote=10616829]Anirbas , probeer je niet gek te maken! Je voelt ook gewoon heel weinig tot niks deze periode. Weet je nog wat ik zei paar dagen geleden.. nou ik heb het geweten ?? ik duim echt voor je het komt vast goed[/quote]
Ai minimin, hopelijk niet teveel last? ?
 
Gebruiker welkom! Wat spannend allemaal. Hopelijk is de echo ook helemaal goed!
Hier is de echo naar voren geschoven, 1 juni. 9 juni was er geen echoscopist ? dus nu wat eerder. Is met ongeveer 6+3 vrij vroeg maar moet kunnen. Heb bij de vorige 2 met 7 weken gehad, dus ben benieuwd of die nu inwendig moet
 
Terug
Bovenaan