Uitgerekend januari 2024

@GeekyRox: oh wat leuk ineens toch vroeger de echo! Kan je al echt gaan aftellen. Ik heb tot nu toe altijd inwendige echo's gehad, pas vanaf 12 weken uitwendig (maar daar ben ik dus nooit geraakt). Doen ze bij jou sneller uitwendig dan?
 
ik had vandaag opnieuw bloedafname. En mijn HCG is mooi verdubbelt en eigenlijk meer dan ik had verwacht! Ik hoop dat ik nu een paar dagen gerust kan zijn. Volgende bloedafname is binnen exact een week. En daarna is het afwachten tot de echo. 
 
 
Oh Anirbas! wat fijn! Wat een opluchting!

Gefelicteerd gebruiker! wat fijn dat is gelukt ondanks de omstandigheden!

Ik heb 9 juni de eerste echo staan, dan bijna 8 weken. Zin in!

We hebben ook besloten het vrijdag mijn moeder te vertellen. Ook een leuk vooruitzicht. 

Ik heb inmiddels wat gevoelige borsten. Maar vannacht was dat opeens weg... toen ging ik toch piekeren en heb ik slecht geslapen. Het is toch een rollercoaster aan emoties. Het lukt me gelukkig wel het grootste gedeelte van te tijd ervan te genieten en vertrouwen te hebben. 


 
Anirbas ik denk dat het licht aan termijn. Vanaf 7 kan uitwendig wat ik weet dus denk dat daar de eoorkeur nasr ging. Ze vertelde toen wel als het niet lukt ze inwendig doen. Nu zit ik ook bij een andere verloskundige praktijk dus weet hun gang van zaken niet haha. Maar inwendig ook geen probleem zolang we maar wat zien.
Jorie leuk! 9 juni hadden wij ook een echo nu dus de 1e ? duurt ook gelukkig niet zo lang meer. Hopelijk allemaal een goede echo
 
Hier beginnen de klachten ook wel toe te nemen, hele dag door misselijk. Gelukkig niet overgeven maar totaal geen eetlust. 30mei heb ik de 1e echo gepland staan, ben dan waarschijnlijk rond de 8 weken. Duurt wel lang nog hoor...ook al is t mijn 3e blijft elke keer weer spannend
 
Hoi! Ik wil me ook graag aansluiten! 
Ik ben Chantal. Ik ben 34 jaar en heb al drie dochters van 7, 4, en 1 jaar. Ik kwam er vanochtend achter dat ik zwanger ben van ons 4e kindje. Een beetje onverwacht, aangezien het bij de andere 3 heel moeilijk was om zwanger te worden, en ik hier nu helemaal niet mee bezig was. Ik voelde me de hele week al een beetje raar en had buikpijn. Toen ik vandaag ook nog misselijk was, ben ik toch maar gaan testen, en gelijk duidelijk positief.
 
Hallo! 
Ik sluit me ook graag aan. Ik ben Patricia, moeder van 1 kindje van net 1 jaar oud en ik had gisteren 3 knalpositieve testen in mijn handen! Vrij onverwacht gezien we pas net weer aan het proberen zijn en het ook pas +-7 dagen na mijn eisprong is. Ik dacht laat ik gewoon alvast testen, bij de vorige zwangerschap had ik na 14 dagen een licht streepje maar nu binnen enkele seconden een knal lijn. Super pril dus nog, maar ik snak er naar om er hier over te kunnen praten haha! 
 
Goedemorgen! Lijkt mij ook leuk om hier mee te kletsen. Via IUI ben ik gelijk de eerste keer zwanger geworden, op 7 juni heb ik mijn eerste echo (dan is het 8+1). Spannend allemaal zeg! Het wordt ons eerste kindje en ik ben niet de jongste meer (38). 
 
@Jorie: het is inderdaad een rollercoaster. Dat symptomen wegvallen is heel normaal, maar het voelt toch fijner aan wanneer ze er wel zijn hé. ?
@gebruiker*989: oei, hopelijk blijft het overgeven weg! De hele dag door misselijk zijn lijkt me ook lastig.. 
en inderdaad, die eerste echo lijkt nog zooo ver weg.
@Jensky proficiat met je zwangerschap! Wat fijn dat het na 1x IUI gelukt is. Inderdaad allemaal heel spannend hè. Voor mij is het ook het eerste kindje. 
GeekyRox, Chantal, Patricia en ik zitten in een whatsapp groepje. Laat maar weten als jullie ook toegevoegd zouden willen worden!
 
Terug
Bovenaan