Uitgerekend Juli 2019 ♡

Lastig he! Die kleding!
Ik haal maar niet te veel in maat 50 heb nu 3 shirtjes lange mouw en 3 broekjes. Heb wel meer in 56. Miss dat je t geen shirtje over t rompertje aantrekt als het weer zo gruwelijk heet is? Miss alleen n romper met n broekje? Iemand, help? 
Haha ben trouwens 19 juli uitgerekend 

Ik vul het lijstje later weer aan :). Ik heb dezelfde dilemma's... zag wel dat er ergens ook een shoptopic is (voor uitgerekend augustus, maar kunnen wij ook wel bij). Daarin stond ook de tip van een moeder van zomerbaby: niet teveel shirts ed kopen, alleen romper met broekje erover is prima. 
Ik zit ook met: lange mouw, korte mouw of zonder mouw? Want ter bescherming van de zon is lang misschien weer goed, maar misschien is lange mouw ook gewoon heel heet? Moet je pyamaatjes en slaapzakjes kopen? Truitjes? En moet ik echt die verplichte 2 kruiken half juli? Ik heb er 1, kan me niet voorstellen dat ie het koud gaat krijgen.
Ik vind het sowieso erg ingewikkeld wat ik allemaal moet aanschaffen en in welke maten. En buiten de kleding om ook! Badje, wat voor kinderwagen, wat moet ik allemaal aan flesjes en spenen en autostoeltje en draagzak... het duizelt me allemaal maar!

Ben al een tijdje niet meer actief geweest in dit topic, maar sluit me graag weer aan.
Ik ben 3 juli uitgerekend en wij willen het geslacht niet weten. 

Qua kleertjes vind ik het ook lastig, heb al veel gekocht. Aangezien we het geslacht niet willen weten zijn het neutrale kleren. Heb ook al wat pakjes gekocht in maat 62. Moet nu ook echt ophouden met kopen van 50/56 anders ben ik bang dat ik de helft niet ga gebruiken ? ga binnenkort naar de 9maandenbeurs, heel veel zin in! Gaan er  nog meer dames en wat staat er op jullie kooplijstje? 

Hoi allemaal, ik sluit mij ook aan bij het forum! Ik ben 25 juli uitgerekend, vond het in het begin allemaal nog zo onzeker. Maar begin nu echt aan het idee te wennen dat tot nu alles goed is.
Ik heb al wat kleding met maat 50 en 56. Eigenlijk moet ik daar niks meer van kopen want ben bang dat een deel anders niet gedragen wordt! Ik ga ook naar de 9 maanden beurs om ideeën op te doen. Ik ben benieuwd want ben er nog nooit naar toe geweest :) 

Jaa zo zit ik ook lange mouw, korte mouw echt lastig. Denk dat ik voor uit het zieke huis maar lange mouw doe. En voor thuis maar korte en lange mouw weet anders echt niet. Slaapzak doe ik denk nog niet als het echt een warme zomer word dan is het erg warm op de slaapkamer doordat daar de  hele dag zon op staat. Maar het is echt lastig qua kleding?
Ik haal wel redelijk wat 50/56 ons zoontje was maar 46cm toen hij geboren werd en heeft toen ook erg lang in die maat gezeten. Al hoeft niet te betekenen dat deze jongeman ook zo klein wordt natuurlijk.
Draagzak wil ik ook, maar zou echt niet weten wat een goeie zou zijn. Bij de eerste hebben we die namelijk niet gehaald.

Ik heb nog maar 1 shirtje in maat 50, ik wil er alleen nog een broekje bij kopen. Dan is het wel genoeg want misschien kan hij het helemaal niet aan als hij bij de geboorte flink is. Je krijgt bij je laatste echo ook te horen hoeveel je baby ongeveer gaat wegen. Mocht het echt een kleintje zijn kan ik dat altijd nog aanschaffen. Maat 56 heb ik wel een aantal dingetjes (wel vooral veel lange mouw want die waren toevallig in de sale) en maatje 62 heb ik 't meest! Dat gaat hij sowiezo wel aan kunnen. Ik heb t-shirts tot vestjes en lange mouw. Voor de koude zomer dagen ook wat truitjes omdat ze zeggen dat maat 62 tot 3 a 4 maanden gedragen kan worden. Tegen die tijd is 't wel fris buiten! Maar ik moet wel iets meer t-shirts kopen maar vind dat er weinig leuke t-shirts liggen nu in de winkel. Een pyjamatje koop ik wel maar dan maat 62. Als die wat te groot is maakt dat niet uit met slapen. Kopen jullie ook maatjes groter als 62? Want daar twijffel ik over om dat te halen nu. 

Ik heb bij mijn eerste nooit meer een extra echo gekregen om een schatting te maken van zijn gewicht. Dat heeft toevallig toen de echoscopist gedaan tijdens de 4de echo en hij maakt schatting dat hij rond de 3500 zou wegen. Scheelde bijna een kilo. Hij woog maar 2704 gram. Krijg nu ook extra groeiecho om het in de gaten te houden. Daarom dat ik nu ook meer wil halen van 50/56. Al doe ik ook wat dingetjes kopen in 62. Groter doe ik voorlopig nog niet. 

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

Strawberryc

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen

6 juli