Uitgerekend Juli 2019 ♡

Heehee allemaal,
Ons eerste kindje word een zoontje! ??  afgelopen zondag bekend gemaakt met de familie en vrienden! 
Ook hier is het shoppen gestart?. Broekjes en shirtjes maar 50 en 56 wel genoeg denk ik. Alleen nog shirtjes memet korte mouwen maar die haal ik wel als de zomercollectie er is, zie nu zo weinig korte mouwen shirtjes. Verder is het kamertje al bijna compleet! Beter te vroeg als te laat zullen we maar zeggen. 

Ook ik ben te vinden op de negenmaanden beurs voor de 1ste keer. Lekker rondneuzen tussen alle baby spullen lijkt me heerlijk!

Prachtige namen. Vind zelf tara wat minder maar gaat om het gevoel dat je er zelf bij krijgt. 
Ik vind de 2e naam combineren bij 1e naam een grote uitdaging. Gelukkig hebben we nog een paar maandjes. 
Betreft de kleding heb ik ook best wat lange mouw rompertjes die leuk zijn met enkel ssn broekje/legging erover en best wat omslagrompers zonder mouwen.
Koop ook geen 50/56meer. Wil nog wel een mooi geboortepakje voor als ze mee naar huis mag. 

Zomerkindjes, heb ook het internet afgelezen. De meeste mensen zeggen, romper lange mouw en een broek voor warme dagen. Voor de koudere doen broek+trui het goed. Geen dikke stof natuurlijk. Kruik is wel handig om er een te hebben omdat het weer opeens anders kan zijn. En een slaapzak zou ik niet doen, daar kunnen kindjes het heel warm van krijgen. Vooral in de zomer. Misschien is een klamboe ook handig als je thuis last hebt van muggen. 
Update, hier 16 weken zwanger. 

Lepeltjelepeltje, 
Ik ben 15 juli uitgerekend en zou ook wel op het lijstje willen. We krijgen bij de 20 weken echo te weten of we een jongen of meisje mogen verwachten maar gaan het dit keer voor de buitenwereld geheim proberen te houden. 
Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen, vorig jaar bij mijn eerste zwangerschap op 18 juli uitgerekend maar ivm zwangerschapvergiftiging op 30 juni bevallen. Spannend of ik dat dit keer weer zal krijgen en wanneer het dan geboren wordt..
Verder gaat het hier goed. Wel veel moe en mijn ijzer is wat aan de lage kant, maar dat is niet gek met 2 zwangerschappen zo dicht op elkaar. 26 februari mogen we voor de 20 weken echo! 

Terug
Bovenaan