Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10163675]@lepeltjelepeltje Bij mij mag je ‘meisje’ invullen [/quote]
Doe ik! Ik plaats m later nog eens, vul het alvast in op mijn lijstje. Leuk, zijn nog weinig meisjes in de groep! 

Limburgskindje, wanneer is de 20 weken echo? Zou het wel goed van tevoren bepalen wat je wilt, voor je het weet zegt de echografist het! Of wil een van jullie het toch weten als je eenmaal in die stoel ligt :D
Voelen jullie de baby al? Ik ben nu 17 weken zwanger en nog niet echt iets gevoeld waarvan ik dacht: dat is m. Voel wel dingen, maar nog niet echt dat gevoel gehad dat iedereen beschrijft (het vlindertje onder je navel-gevoel)

Hebben te horen gekregen dat wij een meisje mogen  verwelkomen. Had zelf geen voorkeur maar dat ik het nu weet maakt het wel wat echter.de namenkeuze wordt ineens ook makkelijker.inmiddels van 12 opties naar 5 en de eerste naam staat wel vast nu de 2e naam nog. 
Heb helaas nog totaal niets gevoeld. Volgens verloskundige kan het niet lang meer duren. Kijk er erg naar uit.

Ik heb echt nog helemaal geen nesteldrang. Wij moeten ook nog de badkamer verbouwen en flink gaan ruimen aangezien de babykamer nu de opslagkamer is. Ik zie er alleen maar heel erg tegen op. Maar ik heb van mezelf ook een opruim en schoonmaakallergie. Ik heb er dus gewoon helemaal geen zin in.
Ondertussen kruipt de tijd. Ik ben zo nieuwsgierig naar de geslachtsbepaling vrijdag. En daarnaast hoop ik dat de magische 16 weken eindelijk het einde gaat betekenen van mijn misselijkheid. Die misselijkheid heeft ook de voorbereidingen tegengehouden. 

Lepeltjelepeltje ja we hebben het er elke dag over maar nog geen knoop door kunnen hakken. We zitten er een beetje mee dat wij het niet aan iedereen willen vertellen wat het wordt of misschien alleen voor ons zelf willen houden. 
Onze 20 weken echo is op de 26e februari dus nog even wachten. Op dit moment ben ik 16+4 zwanger.
Ik had het er gister over met de verloskundige of ik misschien al de baby voelde. Maar bij een eerste kindje zeggen ze dat het pas vanaf 18 weken gaat voelen. Ze zei dat het kriebelend moet aanvoelen en het kan ook goed zijn dat je pas veel later beseft dat het steeds je baby is geweest. 
Ik voel af en toe kleine steekjes maar dit zijn mijn banden die groeien. En voor de rest alleen maar plopjes van mijn darmen.
Wie van jullie gaat naar de 9 maandenbeurs. Mijn moeder en schoonmoeder hebben mij dit cadeau gedaan maar ben er nog niet echt overtuigd van of dit echt iets voor mij is. Wat kan ik daar verwachten?

Wat veel jongetjes zeg! Dan worden de rest vast meisjes! ?
@lepeltjelepeltje tja mannen, mijn man doet altijd alles op het laatste moment. Daardoor is de druk bij mij ook hoger omdat hij niet ondernemend is van zichzelf. Ik heb zelfs in mijn agenda geschreven wat ik allemaal moet doen.
Wel leuk trouwens dat er overal sale is. Je kan overal voor weinig leuke kleertjes kopen en bij Prenatal hebben ze ook nog heel veel voor 5 euro.
Ik voel de baby ook nog niet. Ik heb ook last van borrelende darmen dus. Mijn placenta ligt aan de achterkant.  Dan ga je de baby sneller voelen als wanneer je placenta aan de voorkant ligt. 

Hai hai, ik typ in juli uitgerekend voor het eerst een berichtje:) 
Ik ben 19 juli uitgerekend en ben 16+4 dagen. Alleen ik zie nog helemaal geen verschil aan mijn buik :-/ in de ochtend is ie plat en in de avond iets boller door mijn opgeblazen buik maar de volgende ochtend gewoon weer plat. Ik heb afgelopen zondag het nieuws bekend gemaakt bij de familie. We hadden samen besloten om de bekendmaking wat later te doen dan bv 12 weken maar iedereen keek meteen naar mijn buik en riepen 4 maanden al?? Waaraan kan dit liggen en hoe is jullie buikje tot nu toe? Mijn broeken zitten nog precies hetzelfde bij mijn buik. Alleen mijn borsten en dijen zijn in omvang toegenomen. En een flinke onderkin zag ik laatst op de foto whaaa :-D alles wordt dikker behalve mijn buik....
Liefs Zoë

Hee Zoe! Ik ken je van het nipttopic :). Volgens mij is het volkomen normaal dat je nog niks kunt zien. Bij mij begint het ook pas sinds een week iets meer te komen, maar alleen als ik naakt ben. We maken steeds buikfotos en daarop zie je nog geen verschil. Volgens mij komt het voor sommigen pas rond de 20 weken! Oude broeken kan ik niet meer aan, op enkele na, maar dat komt meer door de gevoeligheid van mijn buik dan door de omvang. Zou me geen zorgen maken! 
Maar kan me voorstellen dat je nu wel graag wilt dat mensen het gaan zien, dat heb ik zelf wel een beetje. 
Dat met die darmen heb ik ook. En ook wat bandenpijn denk ik, althans, als dat het is. Trekkerig en kramperig gevoel in buik en liezen. Vooral met op/afstappen fiets heb ik er last van. 

Terug
Bovenaan