Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10163651]Ok, ik mis vast een hele hoop en weet ook niet goed wie hier nou wel of niet nog actief is, dus roep vooral als er iets niet klopt of als ik het erbij moet zetten. Dan voeg ik het toe!

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

S-W

12 juli

JUSTanotherNAME

20 juli

BOTW

meisje

10 juli

Ummie

16 juli

Lepeltjelepeltje

18 juli

Kim de W-V

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

20 juli

Marietje

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

23 juli

Dream

jongen

24 juli

Pielewop

26 juli

Dwaallichtje

27 juli

KayP

30 juli

TS

Kershje

jongen

Bloompjee

jongen

SharonTer

jongen

[/quote]
Ah leuk, ik ben op 3 juli uitgerekend :) 

Limburgskindje wij hebben bij onze eerste zwangerschap het tegen niemand verteld. Nu bij onze tweede hebben we het tegen onze ouders, broer en zussen verteld. Moet zeggen was soms lastig om je mond niet voorbij te praten, maar was ook wel een hele leuke verassing toen onze zoon geboren was vooral omdat sommige er stellig van overtuigd waren dat we een meisje kregen. Als we in toekomst voor een derde gaan kies er ik weer voor om het geheim te houden. Het is super leuk dat zs het weten maar eigenlijk vind ik het leuker als ze het niet weten?
Wij gaan ook naar 9 maandenbeurs. Het is best wel leuk vind ik. Zitten leuke acties bij en de sfeer die er hangt is ook erg leuk. 1 nadeel de hele lange rij bij de wcs?
Zelf ook al veel last van nesteldrang volgens mij. Wij zitten ook vol in verbouwingen en dingen die gemaakt moeten worden door achterstallig onderhoud van de oude bewoners. Als aan mij wil ik het nog net niet in 1 dag allemaal doen (wat natuurlijk niet gaat)  
Misschien hele stomme vraag trouwens, maar wat voor kleertjes moet ik nou in de tas doen voor de kleine man. Korte mouw, lange mouw. Bij me andere zoontje was makkelijk die is geboren eind oktober. Nu kan het in juli 30 graden zijn maar ook helft minder met regen.
Maaar worden inderdaad veel jongetjes in juli

Hai Lepeltjelepeltje, ja klopt dat we elkaar kennen van de topic over de Nipt :) 
Ok dus bij jou ook nog weinig te zien aan onze buik, nou dan wachten we rustig af. Ik ben trouwens in verwachting van een jongen en 19 juli uitgerekend. Misschien kan ik ook op het lijstje? ;-P
xx Zoë

Dreams hoe heb je het geheim kunnen houden. Hadden jullie een koosnaam gekozen voor de baby of gewoon gezegd dat jullie het niet wisten? Ben namelijk benieuwd naar de opties die er zijn en wat makkelijk is omdat het voor mij leuk lijkt als wij het alleen weten (nog wel even overleggen met de man des huizes).
Nesteldrang heb ik nog niet. Hopelijk duurt dat nog even. Wel als ik in de hema ben of bij Prénatal dat ik bij de babykleertjes kijk en alles wil kopen maar dat is vooral omdat de kleren zo leuk zijn.
Ik heb vandaag de eerste zwangerschapbroeken gekocht. Mijn eigen broeken zaten niet meer lekker en nu ik eenmaal deze broeken aan heb gehad wil ik niks anders meer haha. 

Limburgskindje wij hadden wel een bijnaampje eerst was een wormpje? en daarna druktemakertje omdat hij heerlijk actief was altijd in me buik. Was soms heel lastig om niet je mond voorbij te praten vooral als je leuke kleertjes ofzo gekocht had, maar het 7 maanden gelukt. Behalve me man die liep naar de jongensbabykleertjes toen  we daar waren met mijn vader? 
Maar ik vond het erg leuk om geheim te houden.

Ik vul vanavond het lijstje aan :). Heel romantisch idee lijkt me dat geheimhouden, zo’n geheimpje tussen jullie twee.
Ik ben alleen echt een open boek en zou mijn mond niet kunnen houden. Anders zou ik ook voor die optie gekozen hebben denk ik! Ook omdat je dan niet allemaal prinsessendingen of juist heel erg jongensdingen krijgt. 

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen

10 juli

Ummie

12 juli

JUSTanotherNAME

meisje

16 juli

Lepeltjelepeltje

18 juli

Kim de W-V

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

19 juli

Zoe

20 juli

Marietje

meisje

20 juli

BOTW

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

23 juli

Dream

jongen

24 juli

Pielewop

26 juli

Dwaallichtje

27 juli

KayP

30 juli

TS

Kershje

jongen

Bloompjee

jongen

Ohh super leuk dit, ik heb mezelf net even ingelezen =D Wij verwachten op 6 juli ons tweede kindje... Ben nu mama van een prachtige jongen van 4 en in juli komt er een klein meisje bij

Terug
Bovenaan