Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hee allemaal, ik zou mij ook graag willen aansluiten bij deze groep! Mijn man en ik verwachten op 6 juli ons eerste kindje! Als het goed is wordt 't een Meisje! Ik heb nu met 19 weken alleen nog niet echt een buikje, kan dit komen doordat de placenta voor ligt of maakt dit niet uit? Hoe zit dit bij jullie? 

Sommige hebben gewoon minder snel een buikje. Ligt volgens mij wel een beetje aan je buikspieren, des te steviger ze zijn des te langer t kan duren. Ligt niet aan je placenta of waar die ligt. Mn buikje is ook niet heel groot, mensen beginnen t nu te zien. 

Sprak gister een vriendin, zij vertelde dat ze haar normale spijkerbroek aanhad naar de 20-weken-echo. Uiteindelijk een mooie gezonde dochter gekregen, het buikje zegt wat dat betreft weinig. Hier inmiddels een mooi klein bolletje, maar het ene moment een stuk zichtbaarder dan het andere, darmen en blaas doen heel hard mee;) 

Ik heb ook nog niet een buikje en ben nu bijna 17 weken. Wel is het inderdaad savonds beter te zien dan sochtends.
Bij mijn eerste had ik ook klein buikje. Mijn kleine vent was gewoon gezond. Wel klein en licht, maar dat ligt niet aan grote van je buik. Want collega van mijn had een erg grote buik en die was 41.5 week en haar dochtertje is maar 43 cm.
Kan alleen op dit moment al wel paar mensen schieten? me schoonvader noemt me de hele tijd dikke echt gewoon continu. En dat ondanks dat er bijna niks te zien is en ik 57 kilo weeg?
En me oma en me schoonmoeder denken dat ik beval van een tienponder? (niet dat dat erg is, maar vraag me echt af hoe ze daar  bij komen?) Want me zoontje maar 2.7 kilo woog en zelfs de verloskundige gezegd heeft dat er een extra groeiecho komt om het in de gaten te houden.

Geboortegewicht.. het blijft een zeer gevoelig onderwerp bij mij. Mijn zoon is geboren met een gewicht van 1390 gram. Ik zou zo blij zijn als deze baby 2 kg zou wegen bij de geboorte. 

Terug
Bovenaan