Uitgerekend Juli 2019 ♡

MammavanB ja snap ik maar al te goed. Je bent dan blij met elke gram extra die erbij zit. Mijn zoontje woog dan 2704 gram en viel terug naar 2500 gram ondanks zwangerschap van 37.5. Daarom krijg ik nu ook extra groeiecho om het in de gaten te houden. 

Daarom snap ik niet waarom ze denken dat ik opeens een kindje zou krijgen van ruim 4 kilo. Zou het niet erg vinden echt niet. Maar vind zo overdreven dat ze meteen dat zeggen. 

[quote quote=10166318]MammavanB ja snap ik maar al te goed. Je bent dan blij met elke gram extra die erbij zit. Mijn zoontje woog dan 2704 gram en viel terug naar 2500 gram ondanks zwangerschap van 37.5. Daarom krijg ik nu ook extra groeiecho om het in de gaten te houden.
Daarom snap ik niet waarom ze denken dat ik opeens een kindje zou krijgen van ruim 4 kilo. Zou het niet erg vinden echt niet. Maar vind zo overdreven dat ze meteen dat zeggen. Maar zal ook wel harder aankomen omdat er bij een echofoto al door me schoonmoeder gezegd is dat het een heel groot hoofd heeft. En toen mijn eerste zoontje aan begon te komen. Werdt hij dikharses genoemd. Terwijl wij juist zo blij waren dat hij eindelijk meer vet kreeg op zijn lichaampje. En als nou 1 of 2 keer gezegs werd is nog als grapje, maar bijna elke keer dat ze hem zagen werd het gezegd door me schoonouders.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Het geslacht van onze baby is en blijft een verassing voor ons. Wel moeilijk deze keer hoor!
Nog mama's die een kindje hiervoor hebben gehad en met keizersnee is geboren?
Heb soms last van de wond, hopelijk kan het de kleine niet kwaad!

Dikharses..... zo das echt heel grof!! Fijne schoonouders...

Kim, ik ben ook bevallen met een keizersnede maar herken je klacht niet.. morgen je verloskundige bellen eventueel?

@Dream vind dat sneu voor je dat ze dat soort dingen zeggen en zeiden. Is gewoon niet goed als iemand zoiets zegt over iets waar je zo veel van houd en waar je zo je best voor doet al die maanden.  
Heb zelf nog geen commentaar of opmerkingen of iets wat wel of niet goed voor ons zou zijn gehoord, mensen zijn voorzichtig met wat ze zeggen in mijn omgeving (tot nu toe).
Alleen Mn stiefvader snapt niet dat een zwangere gewoon sneller moe is ? en om 21.45 echt heel graag naar huis wil omdat ze de volgend dag om 6.00 op moet?

Bij mij zeiden ze ook steeds is het echt geen tweeling? Neeeeeeeeeeee! En dat elke keer van dezelfde mensen, heel irritant. Toen zei ik hou ermee op, het is er een klaar. Heb wel een grote baby gekregen, en had veel vruchtwater. Ik ben zelf ook niet zo groot waardoor je een hele dikke toeter ziet natuurlijk haha. 

Mensen kijken steeds naar mijn buik, en krijg steeds te horen dat er nog niks te zien is, o.a. Schoonvader en hun andere zwangere schoondochter heeft al een hele grote buik en bij mij nog niks blablabla.. op het werk kijkt iedereen ook naar mijn buik, en andere mensen om mij heen ook. 
Ik pas nog steeds mijn eigen kleding, maar er komt wel een klein buikje zichtbaar, alleen heb ik gewoon losse truien aan, pas als ik wat straks aan heb zie je het. 
Ik zou het wel gruwlijk vinden als mensen mijn buik zouden gaan aanraken, hou ik echt niet van... ligt er ook vooral aan wie natuurlijk haha, kan momenteel van sommige mensen helemaal niks hebben (prikkelbaar) 
Wie heeft er al inkopen gedaan? Of wachten de meesten tot de 20 week echo? Kinderwagen en babykamer etc. Ik wil misschien aankomend weekend even shoppen/orienteren ben dan 18 week. 

Oh en een kleine buik zegt niet altijd wat,  een vriendin had een heel klein mooi buikje, je verwacht dan toch een klein babytje maar er kwam een 8/9 pond baby uit. ;-)

Terug
Bovenaan