Uitgerekend Juli 2019 ♡

Jaa hele fijne schoonouders? hun snappen gewoon niet met die dingen die ze zeggen en hebben gezegd dat dat kwestsend is. En er tegenin gaan heeft geen zin, dus nu als ze zeggen maar negeren en niet op reageren.

Kim de W-V ik zelf geen keizersnee gehad maar vriendin van mij wel. Zij is nu week geleden bevallen van haar tweede en zei had inderdaad wel eens over dat ze last had van de wond, maar wat ik haar van begreep was dat niet erg.
Kershje hahaha jaa alsof het niets is zwanger zijn. Moeten we toch makkelijk volhouden tot laat en weer vroeg op kunnen staan zonder problemen?
Botw jaa mensen die allemaal je buik willen aanraken. Gewoon echt niet. Wat je zegt van sommige wel, maar echt niet iedereen? Het enige wat ik gekocht heb is een nieuwe (oude) kinderwagen. Wij hadden nu de mutsy evo maar ik vind het geen fijne kinderwagen. Dus hebben via marktplaats een stokke gekocht. Ledikant en commede hebben we nog. En kleertjes inslaan ga ik binnenkort doen denk. Heeerlijk shoppen!

Ik ben volop aan de klus (manlief dan) en shop ?? de commode en bed staan in elkaar en woensdag word er nog een kleding kast opgehaald.. dit ook wel gedaan zodat ik spullen in kan ruimen omdat heel de kamer ontploft eruit zag en in mijn hoofd werd het dus ook niet rustiger ?  met mijn eerste zoon was de kamer ook klaar met 24 weken. Maar goed ook, want met 29 weken werd ik toen opgenomen in het ziekenhuis. Beter te vroeg als te laat denk ik zo, en in mijn hoofd is het dan ook een stuk rustiger ??
Wat ook wel heel leuk is, ik trouw met een babybuik! In mei gaan wij trouwen. Een week voordat ik positief testte werd ik gevraagd. Allemaal spannende maar vooral leuke dingen dit jaar?

MammavanB jaa ik heb dat ook liefst al optijd klaar want je weet nooit hoe het loopt. Wij gaan volgend weekend beginnen. Hopen dat je nu lekker nog thuis bent met 29 weken. 

Ooohhh leuk!!! Trouwjurk al gevonden? En duimen op goed weer. Vorig jaar was al heel goed weer in mei

Wij zijn ook al lekker aan het klussen in huis enzo. Al moet er nog wel heel veel gebeuren maar waarom zou je het uitstellen denk ik dan haha! Dan is het maar gedaan.
Volgens mij voelde ik gister voor het eerst de baby (ben nu 15+3) kan dat al zo vroeg? Het was nog niet heel erg duidelijk dus ik twijffel wel. Maar het waren niet m'n darmen dat weet ik zeker! Alleen voelde het niet als gekriebel of geflaffer wat ze zeggen. Het voelde echt als een klein schopje. Lijkt ook wel op een zenuwtrekje ofzo. Heel apart! 

Ik trouw ook binnenkort, maar dan voordat ik een buik heb! Ik werd ook vlak voordat we erachter kwamen dat we een kindje verwachten gevraagd. Vanwege de zwangerschap trouwen wij over 3 weken.

Bloompje: dat had ik gister ook! (17.1week) ging best lang door, net of er een spiertje trilde ofzo. Kon het niet plaatsen en dacht echt: is dit nu de baby? Het was rond mijn navel.. ik wacht rustig af! Ben zo benieuwd hoe het straks allemaal gaat voelen.
vrijdag weer controle VK, vind het elke keer wel spannend.. herkent iemand dit? Ik vermijd de “negatieve” forums, werd er onzeker en bang van, en dacht snel “straks gebeurt dit ook” of is de 20 weken echo ook niet goed.. probeer ook te genieten hoor, maar vind zo’n eerste zwangerschap gewoon spannend en heel bijzonder. :)

@BOTW ja precies! Bij mij was het vlak onder mijn navel. Alleen ging het bij mij niet heel lang door maar jij bent ook wat verder als ik dus het zou kunnen dat jou baby wat beweeglijker is! Het gebeurd bij mij op de momenten dat Ik er juist niet mee bezig ben. Als ik me ga concentreren dan voel ik alleen m'n darmen borrelen. Maar ben benieuwd als ik wat verder en of het duidelijker wordt dan weten we of het de baby is! Mijn placenta ligt in iedergeval wel aan de achterkant dus dan zou je de baby eerder moeten voelen.
Toevallig heb ik vrijdag ook een afspraak bij mijn VK. Ben benieuwd.

Zo, eerst maar weer eens even het lijstje 

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

Strawberryc

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen