Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ha gelukkig! Voelde me gewoon een verwend nest. Ik geloof dat de knop nu al om is trouwens ?.
Nou dat is netjes qua gewicht! Ik ben nu al 4,5 kg aangekomen! Bmi was 22 toen ik zwanger raakte. En baarmoeder zit tot boven mn navel. Onze man had dus een bovengemiddeld hoofd en buik, wat dat ook moge inhouden. 
Ben wel benieuwd waar mn placenta zit, dit heeft ze niet gezegd! Wat is normaal?

Ok die app ging even los haha. 
Wat ik wilde zeggen: wat heftig trouwens dat je bij de geslachtsecho een andere uitkomst kreeg! Dan ga je er toch wel echt van uit! Had jij al veel ingeslagen wat nu niet meer kan? 

Lepeltjelepeltje 4.5 is toch ook nog netjes qua gewicht. Tenminste ik vind niet veel. Soms fijn he als ze iets zeggen maar dan geen verdere uitleg geven over dat  boven gemiddeld is het hoofdje en buikje.
Weet alleen dat ze destijds dat toen ook bij mijn zoontje gezegd is tijdens 20 weken echo dat hoofd iets groter was dan gemiddeld. Maar meer info kreeg ik ook niet.
Nee we hadden gelukkig nog geen inkopen gedaan al moest ik heeel erg inhouden. Al hebben we nu ook nog niet heel veel gekocht al was het overduidelijk te zien dat jongen is. Maar wachten even tot 20 weken echo. Want geslacht verschilt dan maar ook me placenta. Verloskundige zei dat tie achter lag en de echoscopiste zei voor. Maar dat jongen is is eigenlijk erg overduidelijk met wat er tussen hing?
Is het bewegen bij jou al aan buitenkant voelbaar? Dan kan het zijn dat je placenta aan achterksnt ligt. Als tie aan voorkant ligt is vaak pas later te voelen van buitem af.

Volgens mij maken ze vaker de fout van het is een meisje terwijl het een jongen is dan andersom. Omdat een piemeltje vaak duidelijk is. Wel even wennen weer Dream. Blauw gaan denken in plaats van roze. 

Ik had vandaag mijn 20 weken echo en zoals verwacht met de nub en de voorgevoelens, nu toch echt zeker een meisje! Duidelijker kon het ook niet. 
Gelukkig is ons meisie helemaal gezond, echt een zegen!
Nu lekker de verhuizing afronden en focussen op derest van de zwangerschap en het shoppen!

Wij hadden ook een voorkeur voor een meisje. Toen het een jongetje bleek, was ik niet teleurgesteld, maar ik heb wel even een paar dagen nodig gehad om afscheid te nemen van mijn mentale toekonstbeeld van een dochter. En ook van onze meisjesnaam. Die wisten we al, terwijl we jongensnamen echt veel moeilijker vinden.
Maar ik heb het nu vol overtuiging over onze zoon, want hij is echter dan enige dromen over een dochter. 

Terug
Bovenaan