Uitgerekend Juli 2019 ♡

Nou mijn borsten zijn ook al flink gegroeid ben van b maar c gegaan en tjemig wat zijn de aders goed zichtbaar.
Ik voel de kleine nu soms wel bewegen, maar nog niet dagelijks en soms ook maar 1 keertje op een dag. 
Wij maandag 20 weken echo weer spannend. Met de pretecho waren de dingen goed waar ze naar gekeken had, maar natuurlijk niet naar alles gekeken.
En vanavond naar de verloskundige? yeaahhh even weer het hartje horen van de kleine?
Lepeltjelepeltje dat is wel even een omschakeling hopelijk nog niet teveel inkopen gedaan voor een meisje? 

Hai Lepeltjelepeltje, ken je me nog van de Nipt topic tijdje terug? Wat leuk dat je ook een jochie krijgt! Wat goed dat de 20 weken helemaal prima is!! Ikzelf maak me best zorgen hiervoor. Geen aanleiding voor maar ik heb het liever goed & wel achter de rug. Ik heb hem 6 maart en dat is nog zover weg. Fijne avond. Zoë

Hee Zoe, tuurlijk! Ik was ook zenuwachtig hoor! Maar ik denk dat je al een goede indruk hebt gehad tijdens de geslachtsecho laatst, dus geen zorgen maken. Verder ook geen aanleiding tot zorgen toch? Gelukkig was de echoscopist ook heel fijn, ze zei steeds ‘oh wat mooi!’ haha toen werd ik ook wel gerustgesteld. Komt vast helemaal goed!
Dream: ja tis echt even wennen. Voel me een enorme sukkel dat ik blijkbaar een voorkeur had, maar vriend kwam net ook thuis en die was ook nog niet gewend haha. Weten ook wel dat we super gezegend zijn, maar zag mezelf altijd met een meisje en hij dus ook. Waarschijnlijk zijn we morgen wel gewend hoor. 

Lepeltjelepeltje helemaal niets mis met je reactie. Heel herkenbaar. Ik heb veel jongens in mijn omgeving en zag mezelf eerder een jongen krijgen. Al was het geen voorkeur wel een soort verwachting ofzo. Vriend moest het feit dat t n meisje is wel even laten zakken. Had een kleine voorkeur voor een jongen....
Nu beiden deels  doordat we een eerste naam hebben er wel al ietsmeer een beeld bij haha  
Van harte gefeliciteerd met de gezonde kleine in je buik!!!!! 
Wijmogen donderdagavond voor de check. 

SharonTer zulke bh/topjes zijn heel fijn. Vooral vlak voor en na de bevalling. 
Justanothername, vorige keer 11 kilo en gelopen tot 41+3 en nu 3kilo in totaal. Ik ga er vanuit om weer max 11/12 kilo aan te komen. Mijn verloskundige vind dit ook prima. Mijn BMI is net als jou. Hoeveel mag jij bijkomen? en als je meer bijkomt wat dan? 

Nou lepeltjelepeltje is echt niet dom hoor. Wij waren voordat we echo kregen in veronderstelling dat we nu een meisje kregen en de verloskundige bevestigde dit en bij de pretecho was het een jongen. Was even wennen maar je bent er zo aan gewend.

Net hartje weer gehoord van de kleine man nadat hij eerst leuk vond ook druk te bewegen. Ik ben nu 3 kilo aangekomen totaal. En baarmoeder zit nu bijna boven me navel zei ze. Dus groeit goed zei ze.

Terug
Bovenaan