Uitgerekend Juli 2019 ♡

@Bloompjee ik heb al een paar nieuwe bh's aangeschaft, vanwege de groei zaten m'n oude bh's echt niet meer netjes en veel te krap. Nu zit het veel fijner, ook al draag ik al veel sportbh's als comfort.

Ik ben nu 17 + 4 maar nog niks gevoeld van de baby,ik hoop dat er snel verandering in komt want het maakt mij ook een beetje onzeker. Wel met 15 weken een pretecho gehad, toen was alles goed

Justanothername, hoeveel mag jij bijkomen en wat is je bmi? Ik ben ook wat zwaarder maar mag wel max 12 kilo aankomen. Ging vorige keer ook prima. 
Bloompjee bij mij zijn ze groot gebleven. Hoop niet dat ze nu nog een keer veel groter worden en blijven haha.
Ik ben 17+4 dagen. Helaas voel ik nog geen beweging enkel zachte gefladder. Misschien een rustige baby want mijn eerste was veel drukker. 

Hai, ik ben nu 18+3 dagen en ook een week geleden een nieuwe bh aangeschaft. Mijn borsten zijn ook flink gegroeid en een stuk zwaarder. Ik had bij de dame van de lingeriezaak mezelf laten opmeten en toen een (totaal niet sexy haha) nieuwe bh aangeschaft. Hij zit wel heel goed en geeft goede ondersteuning. Groetjes Zoë. Ik had al een aparte topic vandaag gemaakt maar hoe kijken jullie tegen de 20weken echo aan? Ik heb hem 6 maart. En ik voel de baby ook nog niet ondanks dat de placenta achter ligt. Op de pretecho was ie flink aan het bewegen maar ik heb altijd al een erg borrelende buik gehad dus ik kan waarschijnlijk nog geen onderscheid maken. Liefs Zoë

Ahh nou ik zie het wel als m'n kindje geboren is haha. Hoor wel van mensen dat je tepels voorlopig nog wat groter gaan worden dus we zien wel. Ik moet ook echt een nieuwe bh kopen. Ik denk dat ik er een paar online bestel en dan kijken welke lekker zit en de rest terug stuur. 
Ik voel soms wel een plopje maar het is niet elke dag even duidelijk. Ze zeggen dat het vanaf 20 weken pas echt duidelijk is! Mijn placenta ligt aan de achterkant 

Mijn tepelhoven zijn echt van nette muntstukjes uitgegroeid tot de grootte van een half 5 euro briefje, dus dit zal er wel bij horen. Ik hoop wel dat ze na de bv nog iets krimpen maar zo niet dan is dat ook niet erg. Hier zijn de tepels voor gemaakt, dus het is zoiets natuurlijks! De tepels van de meeste filmsterren moet je gewoon niet als voorbeeld van normaal nemen, want daar is vaak iets aan gedaan. 

Net de 20weken echo gehad en alles was goed! Erg blij! Ook wij krijgen een jongen. Even omschakelen want dachten een meisje en hadden al een meisjesnaam haha. 
Ik voel de baby vanaf 18 + 3 en nu dagelijks. Ook tijdens de echo en de echoscopist voelde m ook haha. Maar later is ook normaal hoor! 
Mijn tepels doen erg zeer maar zijn nog niet heel veel groter. Mn borsten wel, hallelujah. Draag sinds week 5 al bralettes van de H&M, zonder beugel, heel fijn. Maar ook die zijn nu te klein. 

Ik heb ook al een nieuwe bh gekocht, want paste echt niet meer... zo jammer van mijn favo Calvin Klein bh’s haha. Sport bh’s zitten nog wel goed, dus die draag ik naar mijn werk. 
heb zowiezo een moeilijke maat, dus ben wel naar een lingeriezaak geweest, want moet eerst veel passen om de perfecte te vinden. ;-) zie nog niet veel verandering aan mijn tepels momenteel, misschien iets groter geworden? Heb hele kleine tepels, en lichte tepelhoven, hoop niet dat ik straks “salami plakken” krijg hihi. 
Ik heb 28-2 de 20 weken echo, een GUO (medisch in het ziekenhuis) dus vind het extra spannend en de tijd gaat veelste traag ? met 16 weken (pretecho) al een gevuld maagje en gevulde blaas gezien, en hoofdje was mooi rond, maar volgende week donderdag word alles na gecheckt, 45min duurt het geloof ik?! Zenuwslopend ?

Ik draag al weken deze bh's en ik kan ze iedereen aanraden hahaha. Heerlijk :)

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0596877004.html

Terug
Bovenaan