Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dat vind ik zo'n cliche! Natuurlijk is een gezond kindje het meest belangrijk. Dit staat los van een voorkeur hebben voor een geslacht. Ik denk namelijk dat er velen zijn die wel een voorkeur hebben als ze mochten kiezen tussen een gezonde zoon of een gezonde dochter. Ik vind het jammer dat er nog zo'n taboe heerst over het hebben van een lichte voorkeur.
Ik vind wel dat het niet te ver moet gaan, maar een moment van even schakelen mag best. Je neemt toch afscheid van een bepaald beeld dat je hebt van je toekomst. En daar wordt het nieuwe beeld van je toekomst of je werkelijke toekonst niet minder op. 

Ik denk dat iedereen een zoon en een dochter wilt. Maar ach ligt aan je eigen instelling. Mij boeit het echt niet. Bij mij gaat het echt om de gezondheid van een kindje! Absoluut geen voorkeur voor jongen/meisje. Mijn man heeft ook lichte voorkeur het is echt persoonlijk.

Ik had bij mijn eerste ook lichte voorkeur naar een meisje, bleek toen echt een jongetje te zijn. Nu bij de 2e dacht ik al een jongen ,en tis idd een jongen. Ik vind ook wel dat mensen heus een lichte voorkeur mogen hebben. Maar als mensen teleurgesteld zijn lijkt me wel heavy...

Jaaa was even omschakelen maar was zo om naar jongen. Jongensnaam hebben we nu en vrijdagavond shoppen op negenmaandenbeurs?
Iemand vandaag al geweest? 

Mamatweeduizendnegentien neeeee dat meen je niet. Ho tuurlijk snap dat een voorkeur hebt. Maar je bent toch al blij dat je op deze manier geholpen wordt om kinderen te krijgen. 
Tenzij het voor medice rede is want weet dat een of andere afwijking/ziekte meer voorkomt bij jongen als meisje als je dat gen bij je draagt. 

Terug
Bovenaan