Uitgerekend Juli 2019 ♡

onderzoekt voor de groei en ontwikkeling van een nieuwe generatie kinderen. begint bij toekomstige ouders, het liefst al vóór de zwangerschap. De kinderen worden in de baarmoeder en na de geboorte gevolgd.

Geen ervaring met witte vlekjes in t hartje. Hopelijk is t goed en gaat het idd over.

Wij doen denk ik geen 3d/4d echo.. ik heb het bij mijn eerste gehad omdat ik meedeed aan een onderzoek maar ik vond het (op dat moment) niet leuk..

Wij wilde wel een 3d/4d echo doen maar we twijffelen toch omdat het er vaak heel eng uit ziet door vertekend beeld door vruchtwater....twijffelen toch heel erg

3d echo vind ikzelf ook altijd beetje eng eruit zien. Hoor ook vaak dat de baby er echt heel anders uitziet na de geboorte. Dat wacht ik dan maar ongeduldig af.
Ja zie op internet ook weinig over dit fenomeen. Wel gerustgesteld door wat ik gevonden heb. Is vaak rond 30 wkn al weer verdwenen en het feit dat verloskundige geen verder onderzoek adviseert stelt ook gerust 
De kleine is nu duidelijk te voelen. Eindelijk.
Spannend allemaal zo alle 20 weken echos. Hopelijk komen er nog veel goede echos bij

Wat fijn dat julkie allemaal een goede 20 weken echo hadden. Ik moet nog een weekje wachten. 
Ik wil wel graag een 3d/4d echo doen met 28 weken. Mijn vriend vind het niet zo nodig, maar ik koop straks al alles 2ehands en dit is gewoon iets leuks waar ik wel wat aan uit wil geven. Als je het niet doet kan je later nooit meer een foto krijgen van dat moment. 

Super leuk om te lezen dat er al veel 20 weken echos zijn. Dat betekent dat het voor mij ook dichtbij komt. Nog 2 weken wachten, super spannend! Ook erg nieuwschierig naar het geslacht.

Wij gaan geen 3d of 4d doen. Hetis leuk om 2d te kijken en wat het echt wordt zien we bij de geboorte :)

Terug
Bovenaan