Uitgerekend Juli 2019 ♡

Mijn libido is ook echt heel erg laag. Tot nu toe maar 2 keer sex gehad in 17+3 weken tijd. Hij zei de laatste keer dat hij mijn buik voelde tegen die van hem. Dat vond hij niet aantrekkelijk! Normaal heb ik een hele platte buik en voelt hij het blijkbaar niet. Ook voel ik mezelf minder op m'n gemak omdat ik me nu in deze fase wat mollig vind kijken. Het begint wel steeds meer een zwangerschapsbuik te worden en ik zie mensen nu ook naar mijn buik kijken en zich afvragen of ik zwanger ben maar het nog niet durfen te zeggen. Ook als ik het dan zeg en vertel hoe ver ik ben krijg ik te horen dat mijn buik flink is voor de tijd dat ik ben. Ik ben natuurlijk super trots op mijn baby buik maar op zo'n moment wordt ik toch een beetje onzeker. Hebben meerdere mensen dit?? 

Herkenbaar. Fysieke onzekerheid geeft mn libido een flinke demping. Nu gemiddeld 1x per week sex ipv minimaal 4x . Als we sex hebben geniet ik norm misschien wel meer dan ooit maar die onzekerheden zitten flink in de weg.
Omdat mijn afscheiding heel anders en veel meer is wil ik alleen na een douche. Praten erover dat helpt wel. De situatie is wat bij te sturen.
Mijn vriend zn libido is nog hetzelfde.. Ik denk dat de grotere borsten het winnen van het idee van de buik haha

Mijn libido is ook niet echt alles, wat me man nou niet echt super vind. Maar hij snapt het wel al zijn er soms momenten van niet?.

Net 20 weken echo gehad. Opzich was alles goed. Buikje en hoofdje liepen 2 dagen voor op grote. Alleen de beentjes waren wat korter. Hij zei dat niet erg was, maar zit me niet lekker. Ik weet dat als beentjes korter zijn dat ook kan duiden op syndroom van down maar weet niet hoeveel korter ze dan zijn. Hij heeft nu alles doorgezet naar de verloskundige, maar waarschijnlijk zie ik de verloskundige niet meer omdat ik overgenomen wordt door de gyneaceloog.

Zojuist de echo gehad met 19w en 3 dagen. Wat een opluchting alles goed. Alleen het hoodje en beetje zijn groter dan gemiddeld. Ach ja iemand moet aan de bovenkant van de curve Zitten. 
Ze ging er wel snel doorheen met een klein half uur waren we klaar. Ze legdr alles netjes uit maar ik zag er zelf weinig is. Het kleintje was wel erg bewegelijk wat ik helaas nog niet zo voel. Kan niet wachten totdat we het bewust kunnen voelen
Geslacht weten we nog niet. We hebben wel een envolop met het antwoord erin maar we willen ons zaterdag laten verrassen op een gender reveal party. 

Dream, fijn dat je door aan de gynaecoloog wordt overgedragen. Daar krijg je wel vaak controle en echo's. Misschien zitten ze er ook helemaal naast.  
Gebruiker10105117 fijn dat alles goed was. Spannend jullie gender reveal! 
Hier zelf ook echt weinig libido. Dus jullie zijn niet de enige haha

Jaa onder gyneaceloog zeker fijn, wordt gedaan ivm dat ik nf1 heb. Extra groeiecho krijg ik sowieso omdatcme andere zoontje ook klein was bij geboorte. Maar toen waren alle lengstes goed bij 20 weken echo. Maar als niet goed was geweest gisteren krijg je dat dan meteen te horen tijdens 20 weken echo dat ze je dan doorverwijzen? 

Dream ik denk dat het gewoon binnen de marges afweek niemand is qua bouw hetzelfde en dat zegt meestal helemaal niets. Als ze echt twijfel hebben ivm gezondheid geven ze het aan voor zover ik weet.
Mijn zoontje heeft bijv ook een klein hoofd en dat is het dan ook, gewoon een kleiner hoofd dan de gemiddelde mens, nou heb ik zelf ook niet echt een plofkop, dus opzich logisch.
Daarnaast weet ik uit ervaring in mijn omgeving dat metingen er ook best nog eens wat naar kunnen zitten. Blijft toch lastig in de buik meten blijkbaar.
Libido technisch: die grotere borsten worden hier ook gewaardeerd alleen ik vind er niks meer aan. Vorige twee zwangerschappen duurde dat tot na de borstvoeding... 

Juuno ja is ook ze kunnen er natuurlijk heel makkelijk naast zitten qua metingen.

Hahah die grotere borsten wordt hier ook erg gewaardeerd. Vind zelf opzich niet he erg zolang tie er maar niet aan zit?Zijn helaas nog steeds erg gevoelig en pijnlijk. 

Terug
Bovenaan