Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wij hebben as donderdag de 20 weken echo. Afgelopen tijd wat minder mee bezig gehouden, want we waren even wat meer in de weer met onze hond (wel/niet/wel/niet drachtig...) En we hebben sterk het vermoeden dat onze hond ook zwanger is! Zij krijg donderdagmiddag een röntgenfoto om te kijken hoeveel erin zitten. Ze zou dan 8 maart uitgerekend zijn. Hihi samen zwanger met de hond ?

Dames....inmiddels ben ik 19 weken. Maar sinds afgelopen week helemaal in de knoop. Kan alleen maar janken of boos zijn. M'n gesprek over m'n verlof en het erna van afgelopen maandag met m'n werkgever zal deels hier wel aan bijgedragen hebben. Voel me onwijs oneerlijk behandeld. (Hij had t alsmaar over het is jullie probleem en t mag niet ons probleem worden...4 dagen blijven werken mag alleen onder voorbehoud, hij wil eigenlijk max 3 dagen (m'n man gaat ook 4 dagen werken en mijn extra studie is zo klaar) maar mn werkgever is heel conservatief en denkt dat alles op mij aan zal komen etc. Pff ben zo boos. Voel me soort afgeschreven.
(Werk in een, van oorsprong, mannen beroep, maar tegenwoordig steeds meer vrouwen)

Wat! Wat denkt hij wel. Jeetje wat vreselijk ongeemancipeerd! Zo te horen is hij zo'n vent die thuis ook nooit kookt of de afwas doet.
Het is ook wel een beetje bizar. Meestal is het moeilijk om minder te werken, niet meer. 
Ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vinden als je last minute ineens niet kan komen ivm een ziek kind, maar dat kan met 3 dagen werk ook nog steeds.
Het klinkt alsof dit niet de eerste keer is dat jij je hebt moeten bewijzen als vrouw. Zo te horen kun je dat ook goed. Als de hormonen zijn weggetrokken ga je ze gewoon een poepie laten ruiken! 

Aaah dankjewel dwaallichtje! En ja, het is zo'n type ...z'n kleding wordt zelfs klaargelegd.
Vrouw hoort thuis bij de kinderen. 
Ik werk er nu zo'n 4 jaar. Nooit iets van gemerkt, wat me altijd soort verbaasde. Ik dacht, nou hij kan prive-opvattingen en werk goed uit elkaar houden. 2 jaar geleden zelfs aanbod gekregen om via t werk een 2 jarige opleiding te doen. (Was toen bijna 28 en was ik weer soort verbaasd) heb altijd naar iedereen goed laten merken dat m'n man hoop in huishouden zelf moet doen (kan hij ook beter dan ik) ...heb ook altijd expres een broek aan IPV keer leuke rok of jurk... ? 
Ik ga t er inderdaad nog over hebben want dit heeft me al zoveel stress opgeleverd. Heb nog een week om t te laten bezinken. (Hij is met vakantie...)

Best een tijdje hier niets geschreven, inmiddels over de 21 wk. Alles gaat helemaal prima op mijn libido na. Heb echt zeer frisse tegenzin, had gedacht dat dat na week 12 wel beter zou worden, niet dus. Ik maak er hier thuis geen vrienden mee bij mijn man, maar steeds echt tegen mijn zin in vind ik ook echt niet leuk meer.
Hoe gaat dat bij jullie? 

Wij hebben vrijdag met 19 weken de ‘20-weken’ echo! Best een beetje spannend. Met 15 weken een geslachtsbepalende echo gehad en toen zag alles er goed uit ?
@Juuno Mijn vriend en ik hebben allebei niet echt zin. Denk stiekem dat hij het ook een beetje raar vindt ?

Wij hebben morgen met 20+1 de 20 weken echo. Spannend maar vooral zin om de baby weer even lekker te zien!
Verder gaat het hier goed alleen blijft de vermoeidheid en als ik me heel druk maak komt de misselijkheid en duizeligheid soms weer even om de hoek kijken. 
Qua libido gaat het beter als in mijn vorige zwangerschap, toen vond ik het ook een beetje raar, vooral als de baby druk was had ik het idee een toeschouwer te hebben, haha!
Maakte er destijds ook geen vrienden mee met mijn man inderdaad want die had wel gewoon zin. Volgens mij heeft hij nu niet veel te klagen in vergelijking met de vorige keer. ?

Ik heb ook sinds week 6 geen seks meer gehad. Ben heel misselijk geweest. Nu is de misselijkheid soms wel te doen, masr ik heb er nog steeds geen behoefte aan. Mijn vriend geeft ook niets aan, dus het lijkt erop dat ook zijn libido minder is. En dat terwijl ik het verder niet raar vind ofzo. Heb gewoon geen zin. Plus dat ik mijn vriend momenteel niet heel lekker vind ruiken...hihi.

Terug
Bovenaan