Uitgerekend Juli 2019 ♡

Denk ook dat als er enige reden was tot zorgen dat ze het wel hadden gezegd, Dream! 
Bij mij waren hoofdje en buikje te groot, maar werd verder niks over gezegd, dus zal wel goed zijn! 
Mijn libido trekt weer aan nu ik weer op mijn oude energielevel zit. Mijn vriend vindt mijn borsten ook echt fantastisch, maar bij mij is het ook erg gevoelig, dus hij moet ze erg voorzichtig aanraken. En buik is ook gevoeliger, dus bepaalde standjes zijn minder fijn.
Ben ook weer gaan sporten nu ik weer energie heb, voel me zo goed! 
WR, hoe ging de echo bij jou?

Vanochtend heb ik de 20 weken echo gehad! Met ca. 19+6. Goed gegroeid, lange benen, bovenlip en tenen van m'n man. (Van mij hebben we geen overeenkomsten ontdekt). Alles was goed. Alleen nieren ietsjes vergroot. Mogelijk dat een afvoer klepje nog niet helemaal goed werkt, maar niets ernstigs. Meestal is dat bij 32 weken alweer goed getrokken. Dan kijken ze er nog keer extra naar eventueel doorverwijzing dan als het nog zo is, omdat eventuele afwijking eraan na de geboorte eenvoudig verholpen of voorkomen kan worden. 
Dus we zijn erg blij!! Placenta ligt voor, dus niet heel vreemd dat ik nog niets heb gevoeld.
Vanmiddag krijgt onze hond een echo om te kijken of ze ook zwanger (drachtig) is! Spannend.

Spannend allemaal, de 20 weken echo's .. ik heb deze dinsdag. Ben ook erg benieuwd..

Op dit moment zit ik in de ziektewet ivm harde buiken en bekkenpijn. Morgen word er besproken op mijn werk wat ik kan doen qua werkzaamheden tot mijn verlof. Ik wil wel graag werken, om nu al thuis te zitten zie ik niet zitten.

Ook voel ik de kleine man steeds meer bewegen ?? kan daar zo intens van genieten..

Vandaag de 20 weken echo gehad, zat vol zenuwen te wachten! En de week ging maar niet voorbij... vond het extra spannend omdat het een GUO was (medische uitgebreide echo) maar alles lijkt goed!!! Wat een opluchting.
En.... het is nog steeds een meisje!? zo bijzonder! Ook al even in 3D mogen spieken, echt een mini baby! 
Mijn buik begint wat te groeien, maar als ik soms foto’s tegen kom van andere zwangere vrouwen dan val ik in het niet met mijn mini buikje hihi. 

Fijn de goede 20 weken echo’s. Wij hebben m ook gehad en ook alles goed, toch weer een opluchting. 
Dream hoop dat t allemaal goed is, denk dat je anders wel iets duidelijks had gehoord. Als je t wil bespreken zou ik de verloskundige bellen, de onze kreeg alle metingen digitaal door dan kan ze met je mee kijken en je wellicht gerust stellen. 

Wij hadden gisteren de 20 weken echo met 19 weken. Weer een heerlijk actief mannetje. De metingen waren goed. Hij had wel een relatief smal hoofd (omtrek wel gemiddeld). Wij keken elkaar toen echt aan van waar komt dat vandaan, aangezien wij beiden een bolle toet hebben. Maar er was niks verkeerd dus helemaal blij.
Hij was wel een beetje camera verlegen. In het begin toen we zijn hoofdje op de 'foto' wilden, zaten de hele tijd zijn handjes voor zijn gezicht of was hij weer aan het duimen. Later toen wij toch even wilden verifiëren dat het nog een jongetje was, zat hij met zijn handje zijn edele delen te beschermen. Het ging bij ons trouwens wel heel snel. Met 20 min stonden we weer buiten.
Hier volgens mij ook de lippen en lange benen van zijn vader. Ik ben nu zo benieuwd hoe hij er straks uit ziet.
@BOTW ik heb ook wel een gegroeid buikje, maar mensen die mij niet kennen zullen nu gewoon denken dat ik dikker ben of een appelfiguur heb. Ik heb nog niet echt zo'n schattig ronde babyuitstulping. En ik ken ook al mensen die minder ver zijn, waarbij vreemden hun zitplaats al opgegeven of vragen of ze kunnen helpen. Ik wil ook wel zo'n buikje dat dat soort voordelen geeft. 

Wij hebben ook de 20 wekenecho gehad en alles zag er goed uit. Na vorig jaar een meisje te hebben gekregen mogen we nu een jongetje verwachten  ? Inmiddels ook een langzaam groeiend buikje die afhankelijk van de kleding die ik draag wel of niet zichtbaar is.. Mag van mij ook wel snel weer een echte baby buik worden! 

Terug
Bovenaan