Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi Bloompje, ik zelf ben ook met 31 wk nog een dag naar de sauna geweest.
Gewoon de lage temp sauna's gedaan en niet langer dan 10 min. Ook gewoon in het bubbelbad geweest, dit ook steeds niet langer dan 10min aangezien bubbelbaden vaak wel rond de 40graden zijn. Vorige week heb ik mijn verloskundige nog gevraagd of ik nog in het bubbelbad mocht, was toen bijna 34 wk. Volgens haar mocht het gewoon.
Ik heb nu een ander dingetje, woensdag ben ik 35 wk, slaap nu al 3 nachten slecht. Heb volgens mij last van voorweeen, ze komen en gaan en vooral ook in de rug. Moet ze soms ook wegzuchten. Kan er dan niet van slapen Echte regelmaat is er niet. Zijn er meer dames die dat met deze termijn hebben of hebben gehad? En hoe lang duurde het voordat je beviel?

Hoi ik zal graag willen mee schrijven op dit forum! Ik ben begin juli uitgerekend van een Baby-boy! Ben nu rond de 35 weken zwanger. Maar man, ik vind het nu wel zwaar worden. Zit helaas al vanaf week 18 thuis en de tijd gaat zo lang-zaam. Vermaak me wel hoor maar nu wordt toch alles moeizamer, veel last van harde buiken en slaap snachts nauwelijks tot niet. Maar goed we houden nog even vol en we weten waar we het voor doen! Vinden jullie de bevalling ook een spannend iets?

Hier ook weer even een update. Inmiddels 33 weken zwanger van ons tweede kindje. Vandaag nog bij de verloskundige geweest voor een extra check van bloeddruk en urine. Bloeddruk is verhoogd maar stabiel, urine was gelukkig schoon. Moet iedere week even langskomen voor extra check ivm zwangerschapvergiftiging in de vorige zwangerschap en de verhoogde bloeddruk. Vind het wel spannend worden nu of ik weer zwangerschapvergiftiging ga krijgen. Liever niet want ik wil graag thuis bevallen.
Ben ook heel benieuwd wanneer de kleine man geboren gaat worden, 15 juli uitgerekend maar mijn dochter kwam ook dik 2,5 week eerder ivm zwangerschapvergiftiging. Wanneer dit nu weer gebeurd is de kans aanwezig dat de kleine man geboren wordt voordat onze dochter 1 jaar is.  We zullen zien.
Ik ben op dit moment thuis blijf mama voor mijn dochter en dat kwam met zo'n snelle tweede zwangerschap wel heel goed uit want het is soms best pittig!
De meesten van jullie die nog aan het werk zijn zullen nu (bijna) met verlof zijn of nog een paar weekjes moeten. Voor degenen die nog even moeten, hou vol! Succes! En voor degenen die al lekker verlof hebben (vooral als je je eerste kindje verwacht), geniet er lekker van! 

Hoi lieve dames, even een update.
Ik ben woensdag 34 weken en begin het nu echt zwaar te hebben, daar waar ik bij de 1e totaal geen klachten had als nu. 
Veel last van harde buiken, bekkenpijn en beurze ribben. Het huishouden is een hele grote taak voor mij op dit moment. Gelukkig is de babykamer wel eindelijk zo goed als af en heb ik daar in ieder geval geen stress voor.
Ik heb ook, misschien tmi, veel last van diarree en ren echt continu naar de wc, meer mensen die dit herkennen? Bij de eerste had ik dit namelijk op de dag van de bevalling zelf dus zit daar nu niet op te wachten hahaha.
@Strawberryc: kunnen oefenweeen zijn of indalingsweeen. Heb hier ook een week terug veel last van gehad (indalingsweeen), nu is dat gelukkig weer over. Denk dat je lichaam zich aan het voorbereiden is, en dat is echt een pluspunt!
@Ans: ik kijk juist heel erg uit naar de bevalling ahahah, heb er zin in!
@WR: hoop dat je dit keer kunt genieten van je thuisbevalling en dat de zwvergiftiging ver weg blijft!

@Ummie wat vervelend! Ik herken de diarree klachten niet, wel moet ik sinds paar dagen wel 5x per dag heen voor gewoon ontlasting. Hopelijk zegt bij jou niet dat het gaat beginnen, nog ff wachten.
het is hier al helemaal ingedaald, zit vast in mn bekken. Ik denk dat het oefenweeen zijn.. behoorlijk vervelend die in de rug, hopelijk heb ik die niet met echte weeen. 

Wat een updates weer. Iedereen heeft het dus wat zwaarder nu, laatste loodjes... Sterkte allemaal. 
Gelukkig zitten alle baby's nog aan boord! 
Vandaag was ik heel duizelig op werk, heb een halfuur op de bank moeten liggen. Denk gewoon lage bloeddruk, maar dat verlof klinkt nu wel aanlokkelijk. Ik zou eigenlijk 17 juni mijn laatste werkdag hebben, maar denk dat ik er toch die laatste donderdag daarvoor van maak, 13 juni. Heb nog overuren staan en mijn werk-enthousiasme begint wat af te nemen. 
Oefenweeen, wel van gehoord, maar denk niet dat ik ze al heb gehad. Klinkt vervelend... 
Huishouden begint mij ook op te breken, hoe doen jullie dat? Ik kan het ook moeilijk laten gaan... misschien een schoonmaker huren een paar keer? 
Diarree zou ik ook beetje van schrikken, omdat iedereen zegt dat het een voorteken van bevallen is. Heb je misschien gewoon een virusje?

Sterkte iedereen die met klachten kampen. En idd goed dat de babies nog lekker warm aan boord zijn. Ik hoor velen (ook op forum) over dat het rond de 35ste week wel een stuk zwaarder gaat worden. Gelukkig voel ik me op dit moment nog steeds prima en hopelijk blijft dat voorlopig nog wel. Daarom vind ik het best lastig om te lezen dat sommige van jullie weer wat minder vrolijk zijn door harde buiken etc. Hoop dat het nog een beetje uit te houden is :( & dat er toch nog een soort van voorpret is :) & Lepeltjelepeltje... als ik jou was zou ik gewoon idd kijken voor een schoonmaakster. Kan je het huishouden tenminste voorlopig loslaten. 

Terug
Bovenaan