Gisteren was echt fantastisch. We hadden het met het weer niet beter kunnen treffen. Ik had een donkerblauw jurkje zonder kant (ik ben daar minder van) en ook mijn haar laten opsteken. Dat was nog wat want kappers gingen pas om 9 uur open en ik moest om 10 uur in het gemeentehuis zijn. Dus ik maar op de fiets naar een kapper vlakbij het gemeentehuis. We hebben het wel gered.
Heerlijk relaxed sfeertje op het feestje smiddags. Echt zo'n vrijdagmiddagterrassfeer. Iedereen genoot van het zonnetje en lekkere eten en het open vuur aan het einde. Speeches, grappige cadeaus en voor ons speciaal gemaakt liedje en muziek. Helemaal compleet dus en ging veel te snel voorbij. Echt genoten.
Vandaag wel de vermoeidheid flink toegeslagen hoor. Moet echt flink bijkomen. We sliepen bij mijn schoonouders op een heel hard matras, waar dus mijn heupen niet echt in zakten. Flink last van mijn bekken daardoor vandaag. Maar het was het waard, want de schoonfamilie en mijn... euh.. man hebben alles opgeruimd. Ik heb niks hoeven doen. Dat is ook echt fijn.
Onze zoon ligt trouwens nog in stuit, dus het wordt echt tijd dat hij zich een keer omdraait!
En lepeltjelepeltje wat leuk dat ze dat vele haar kunnen zien joh. En lange benen. Fantastisch. Wel jammer dat je al zoveel last hebt van ruimtegebrek. Wij hebben al wel een proefdruk besteld van geboortekaartje. We passen misschien nog 1 of 2 dingen aan, maar hij is grotendeels goed zo. Niet iets zelf ontworpen hoor. Gewoon zo'n standaardkaartje aangepast.