Uitgerekend Juli 2019 ♡

Lepeltje, tijdens de ceremonie werd ik wel ff nerveus hoor haha! Heb mn best gedaan qua outfit. Heb mn haar op laten steken en had van mamalicious een ijsblauw kanten jurkje aan gedaan. Erg veel complimenten gehad waardoor ik goed in mn vel zat. Feestje was erg leuk, maar ook wel erg vermoeiend.

Dwaallichtje klinkt super wat jullie gaan doen!! Geniet ervan!

Nou lepeltje, dat klinkt als een gezonde baby ? gaaf dat hij zoveel haar heeft! 

Ik ben nu 31+5 en zat met 24 weken in de ziektewet ivm harde buiken en ik doe best zwaar werk. 2 mei had ik een week vrij vakantie opgenomen en sinds 14 mei verlof. Ik ben 10 weken van tevoren gestopt. In principe stopte ik dan 6 weken van tevoren en nam 2 weken vrij op (2 mei éxtra week gedaan ivm veel vakantie  uren),  en kreeg 2 weken cadeau van mijn werkgever. Dit is een regeling die ze speciaal hebben voor zwangere vrouwen zodat ze minder snel uitvallen op het werk. 

Gisteren was echt fantastisch. We hadden het met het weer niet beter kunnen treffen. Ik had een donkerblauw jurkje zonder kant (ik ben daar minder van) en ook mijn haar laten opsteken. Dat was nog wat want kappers gingen pas om 9 uur open en ik moest om 10 uur in het gemeentehuis zijn. Dus ik maar op de fiets naar een kapper vlakbij het gemeentehuis. We hebben het wel gered. 
Heerlijk relaxed sfeertje op het feestje smiddags. Echt zo'n vrijdagmiddagterrassfeer. Iedereen genoot van het zonnetje en lekkere eten en het open vuur aan het einde. Speeches, grappige cadeaus en voor ons speciaal gemaakt liedje en muziek. Helemaal compleet dus en ging veel te snel voorbij. Echt genoten.
Vandaag wel de vermoeidheid flink toegeslagen hoor. Moet echt flink bijkomen. We sliepen bij mijn schoonouders op een heel hard matras, waar dus mijn heupen niet echt in zakten. Flink last van mijn bekken daardoor vandaag. Maar het was het waard, want de schoonfamilie en mijn... euh.. man hebben alles opgeruimd. Ik heb niks hoeven doen. Dat is ook echt fijn.
Onze zoon ligt trouwens nog in stuit, dus het wordt echt tijd dat hij zich een keer omdraait!
En lepeltjelepeltje wat leuk dat ze dat vele haar kunnen zien joh. En lange benen. Fantastisch. Wel jammer dat je al zoveel last hebt van ruimtegebrek. Wij hebben al wel een proefdruk besteld van geboortekaartje. We passen misschien nog 1 of 2 dingen aan, maar hij is grotendeels goed zo. Niet iets zelf ontworpen hoor. Gewoon zo'n standaardkaartje aangepast. 

Goedemorgen allemaal!

Ik vergeet elke keer bij te lezen, het gaat zo snel! Dus, terug van weggeweest haha.
Zwanger van de tweede, 18 juli uitgerekend, zit al sinds half april thuis. Ik moest het rustiger aan gaan doen, dus zei mijn andere baas: fijne zwangerschap en we zien je erna wel. HEERLIJK! Maar ik werk met kinderen dus het was ook echt zwaaar (bukken, tillen etc)
Onze kleine man is nu 1 jaar en bijna 2 maanden. Nu 33 weken zwanger. Nu met de rust gaat het een stuk beter! Wel af en toe harde buiken, en ik kan voelen aan welke kant de baby ligt. De placenta ligt wel voor, maar nu het volgend probleem. Waarschijnlijk ligt de baby in de stuit :( dus zal het waarschijnlijk weer een keizersnee worden. Handig met een kind erbij die nog niet loopt haha :) Maar we hebben er zoveel zin in om kennis te maken met de kleine spruit.
Het is nog altijd een verassing wat het wordt. 

Haihai, hier ook alles goed. Ben lekker aan het genieten. Mijn buik is in principe niet megagroot en geen last van kwaaltjes eigenlijk dus daar ben ik dankbaar voor. Behalve als ik lang zit (een paar uur oid) dan krijg ik last van mijn stuitje en billen. Maar goed, kwestie opstaan en gaan bewegen. Verder nog geen geboortekaartjes ontworpen & verder hebben wij hebben ook nog geen naam. Wel een lijstje van 15 namen maar tjaaaa welke wordt het en dat met 32 weken zwangerschap (32+3) slik! Steeds als ik een naam leuk vind dan vind ik hem na een paar dagen weer minder leuk, lastig maar waar haha. Ik wens iedereen een fijne nieuwe week toe, nog dingen op de planning om deze week te gaan doen qua voorbereidingen of eerder iets ontspannends? Wat vinden jullie leuke jongensnamen? 
Liefs Zoë 

Hoii!!! 
Ook ik ben in Juli uitgerekend van mijn eerste wondertje!!
ben nu 32+6 en heb 2 weken terug wegens een bloeding 4 dagen in het ziekenhuis gelegen wegens verkorte baarmoeder en de bloeding. 
Nu gelukkig wel weer thuis maar blijft toch spannend, denk dat we 16 Juli niet gaan halen. Maar hij is in ieder geval wel gezond! 
Hopelijk blijft de kleine man nog even lekker warm zitten voor een paar weken.. enige wat ik nu steeds denk is rust rust rust.. 
morgen weer terug naar het ziekenhuis voor controle echo’s enzo, dus wel weer even spannend of de rust die ik nu neem goed genoeg is om de kleine man door te kunnen laten groeien 

Hallo allemaal, 
Ben even een tijdje afwezig geweest maar lees zo af en toe wel mee hoor!
Hier gaat het super goed. Nu 30+3 en voel de kleine heel goed! Ik kan ook voelen waar hij ligt, zo leuk! Hij draait de heledag door dus geen idee of hij straks wel/niet goed ligt.
Heb wel last van m'n stuitje dus even een afspraak maken hij de fysio.
Ook willen wij lekker een weekendje naar de sauna. Ik hoor wel eens dat bubbelbaden wordt afgeraden omdat er dan ontsluiting kan ontstaan, alleen lijkt mij een sauna veel warmer waardoor dat ook weer niet goed is? Ik snap er niks van. Wilde namelijk de sauna's pakken met lage temperaturen en verder lekker bubbelbaden. Je mag toch ook thuis in bad, waarom dan niet een bubbelbad bij de sauna? Mensen hier die rond dit termijn naar de sauna zijn geweest?! 

Terug
Bovenaan