Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dank jullie wel voor de reacties!
De diarree is eindelijk gestopt, had dit bij de eerste inderdaad de dag van de bevalling zelf dus schrok er ook even van. Mijn lichaam lijkt een beetje verstoord want nu heb ik weer het tegenovergestelde ahahah.
Ik hoop gewoon dat ze in ieder geval nog 3 weken binnen blijft zodat ik thuis kan bevallen!
@Feske Zoë: bij mn eerste had ik inderdaad ook niet deze klachten op oefenweeen na, dus geniet ervan, het kan al bijna gebeuren! Spannend.
@Lepeltjelepeltje: ja, ik heb mijn moeder (die woont naast me) gevraagd om me om de zoveel tijd te helpen, mijn vriendin helpt me ook en als mijn man vrij is zal ie ook meehelpen (al kunnen mannen juist meer rommel veroorzaken hahaha). Extra hulp lijkt me dus wel echt handig als je het ook even niet meer trekt. Het is toch wel intensief.

Hi Ummie, ja ik probeer er zoveel mogelijk te genieten, wie weet hoelang dat nog mogelijk is. Gelukkig is het naar de wc rennen gestopt bij jou. En die 3 weken blijft de baby hopelijk lekker in jouw buikje. Ik duim met je mee :) 

Nu 33+2 en weer in het ziekenhuis.. ?
2 weken geleden al door een bloeding en gisteravond door gebroken vliezen. 
Afwachten nu wanneer meneer er klaar mee is en er echt uit wilt.. 

Hoe gaat het met iedereen?
Nu bijna 33 weken zwanger en een heerlijk actief mannetje in mijn buik ?? volgende week weer een groei echo. Hij loopt tot nu toe mooi op schema. Gisteren de intake gehad van de kraamzorg, krijg nog een pakketje opgestuurd van de laatste benodigdheden wat er gehaald moet worden.
Gek idee dat hij er over 7 weken is, met 38 weken nag hij zich best laten zien ?

Marisrock: jeetje wat spannend! Hopelijk blijft hij nog wel even lekker zitten?
Zijn jullie ook zo benieuwd naar hoe de baby eruit ziet? Of het haar heeft of kaal, hoe het huilt. Ik ben enorm nieuwschierig naar ons meisje, op wie ze lijkt en haar haartjes hihi!
vandaag 33 week alweer, tijd gaat nu snel. Ben echt klaar met werken en moet nog 1 hele dag en 2 halven. Buik blijft strak staan door mijn buikspieren, herkent iemand dit? Snap niet hoe ik aan die sterke buikspieren kom haha, sport nooit.... Harde buiken moet ik ook vaak even wegpuffen. 
Heb nog steeds een klein buikje, vind het wel heerlijk, kan nog heerlijk slapen, en nergens last van verder, hopelijk blijft de buik bescheiden, ze zeggen om mij heen dat het na 34week pas echt gaat groeien, kan het mij momenteel niet voorstellen haha.
baby groeit gelukkig goed, en is al ingedaald en vast in het bekken. Dat klonk best spannend, maar las al dat het niks zegt, ze kan zo blijven zitten tot 42 week? Haha?
fijn weekend allemaal! Lekker genieten van het warme weer!!

Terug
Bovenaan