Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ah Dankjewel Fesk! Die schommelstoel ziet er heerlijk uit, maar helaas te groot :(
Ik ben inderdaad zo moe, dat ik vooral lig. Gisteravond is de VK even langs geweest. Met de baby gaat t heel goed gelukkig. Vandaag ook nog thuis blijven en dan vanaf maandag halve dagen werken. Hopelijk zing ik het dan zo nog uit die laatste 3 weken voor m'n verlof ;)

Halloooo dames.. 
Ik ben hier al.heel lang niet op geweest ik ben 2 juli uit gerekend en heb nu verlof.. maar ineens sinds deze dagen vette zenuwen ofzo een onrustig gevoel..heeel irriant.. voor het eerst zit ik ook benenden vanaf 4 uur en daarvoor hele tijd wakkker... zo'n irriant gevoel.. heeft iemand ook daar last van ? Hoe dichter het bij komt hoe minder slaap en spanning en wat doe je er tegen ? Ik probeer ademhalings oefeningen te doen maar helpt ook niet.. word gekkkkk pffff 

Halloooo dames.. 
Ik ben hier al.heel lang niet op geweest ik ben 2 juli uit gerekend en heb nu verlof.. maar ineens sinds deze dagen vette zenuwen ofzo een onrustig gevoel..heeel irriant.. voor het eerst zit ik ook benenden vanaf 4 uur en daarvoor hele tijd wakkker... zo'n irriant gevoel.. heeft iemand ook daar last van ? Hoe dichter het bij komt hoe minder slaap en spanning en wat doe je er tegen ? Ik probeer ademhalings oefeningen te doen maar helpt ook niet.. word gekkkkk pffff 

Ik slaap al sinds de positieve test slecht ? maandag moet ik naar de gyneacoloog en dan ga ik slaap medicatie vragen...
Afgelopen donderdagavond ben ik langs de spoed geweest ivm harde buiken die uren duurde. Ze denken dat ik een blaasontsteking heb dus urine staat nu op kweek.
Afgelopen maandag ben ik ook getrouwd! Heel bijzonder voelde dat toen ik daar stond met mn zwangere lijf? vanavond geven we een feestje. Heb er ondanks de vermoeidheid heel veel zin in.

Gefeliciteerd MammavanB!!! Hoe was het feestje? En de ceremonie? Wat had je aan?Man, ik heb t wel steeds zwaarder hoor, met bukken enzo. Zo snel buiten adem en de bewegingen van de baby doen ook echt zeer! Soms heb ik zijn lichaamsdelen zo hoog tegen mn middenrif aan drukken. Hebben jullie dat ook? Voelt een beetje alsof mn buik een ei is waar elk moment een kuiken uit kan breken... ?

Gefeliciteerd MamavanB! 
Wij gaan vrijdag een geregistreerd partnerschap doen. Maar dit is echt een minibruiloft geworden. Ik draag dan geen wit, maar we hebben beide een mooie outfit. Daarnaast doen we ook ringen. 's ochtends tekenen in het gemeentehuis met alleen onze ouders, maar vanaf 15 uur hebben we echt een feestje met meer dan 56 gasten en taart en een grote bbq. Heb er ook wel veel zin in!
Ik merk mijn middenrif ook heel erg. Ook de onderkant van mijn ribben zijn zeer gevoelig, zeker rechts. Hij zit daar volgens mij vaak met zijn hoofdje. Tot nu toe elke controle hoofdje boven en ik heb niet het idee dat hij zich wel eens helemaal omdraait. Begin nu een beetje bang te worden dat hij in stuit blijft liggen. 

MammavanB, gefeliciteerd. Dwaallichtje alvast heel veel plezier vrijdag!
Ik merk ook dat het steeds zwaarder wordt. Woensdag 34wk. Het hoofd is al aardig ingedaald zagen we bij de vorige echo, en dat merk ik ook. Er staat constant druk op mijn blaas, ben ik net geweest, kan ik weer naar het toilet..Slapen is sinds een paar dagen lastig, kan maar geen goede houding vinden.
Ook heb ik het gevoel dat mn buik echt niet voller meer kan, gevoel dat je op knappen staat. Bukken is erg pijnlijk, doe dat maar niet te vaak, maar met mijn nesteldrang wil ik alles in huis pico bello en ontkom je er soms niet aan.

Gefeliciteerd! Dat zijn leuke berichten!
Wel jamner om te horen dat de meesten het steeds zwaarder hebben. Ik mag zelf echt niet klagen, heb een vrij kleine buik en kan alles nog, behalve op mijn normale tempo lopen ?. Ik moet continu bij mezelf op de rem trappen, omdat ik anders mijn buik ga voelen. Vandaag voor het eerst gehad dat ik echt last had van een gevoelige buik. Gelukkig nog maar 2 weken werken! Ik kijk er erg naar uit, hoewel ik mijn werk wel erg ga missen.
De kleine is nog steeds zeer actief, ik vind het fantastisch om hem de hele dag te voelen en zien bewegen, maar eigenlijk voelt het heel onaangenaam ?.

Terug
Bovenaan