Uitgerekend Juli 2019 ♡

BOTW, hoever ben jij? Eerste kindje zo te lezen. Fijn om te lezen voor mij dat je dit gevoel ook herkent, ik ben ook blij als die buik alle kanten op gaat haha. Maar we hebben denk ik rustige kindjes inderdaad. Mijn eerste was echt super druk. Zo anders om dan een rustige mee te maken. Had het liever andersom haha

33.1 week! Is inderdaad ons eerste kindje, en baby’s zijn dus zo verschillend, gek hé maar ach vind het stiekem ook niet erg dat ik niet het gevoel heb dat ik “bont&blauw” word geschopt, maar ze mag soms wel vaker wat bewegen, word ik een stuk rustiger en zekerder van haha.
heb een bescheiden kleine buik met sterke buikspieren (en dat voor iemand die liever lui dan moe is?), buik staat snel “strak” dus misschien heeft ze wel niet veel bewegings ruimte, ze heeft best lange benen volgens mij. Haar papa is groot dus verwacht geen klein meisje hihi. 
Hoever ben jij? Of heb ik daar overheen gelezen.. 

Ik ben een week korter dan jij! Het zou fijn zijn als ze wat drukker worden zodat wij wat geruster zijn inderdaad. Mijn buik is dus erg groot en heb ook veel vruchtwater en ons kindje is groter (ook langere benen, dan gemiddeld) maar toch voel ik hem echt zacht en niet erg vaak. Dus denk niet dat het daaraan ligt haha.  Heb je al een groeiecho gehad of krijg je die nog? Dan schatten ze vaak je meisje in, en meten ze de lengte op weet je ook of ze een stuk langer is. 

Oh jongens, ik heb morgen de verdediging van mijn allerlaatste opdracht voor mijn opleiding. Maak me wel een beetje zorgen, want ik raak zo snel buiten adem...Na drie zinnen heb ik al het idee dat ik geen adem meer over heb. En dan moet ik ook nog eens een presentatie geven. Ben zo blij als het allemaal achter de rug is.

Mamatweeduizendnegentien: geen groei echo gehad, doen ze alleen als ze denken dat baby voor of achter loopt geloof ik? 
Wel meten ze mijn buik, en alles groeit wel goed als ze voelen. VK zei dat het geen grote baby maar ook geen kleine baby word, ben benieuwd haha. Heb in elk geval een paar goedkope pakjes in huis van maat 50 en de rest allemaal 56 & 62, denk niet dat we die 50 nodig zijn ?
Wie weet hebben wij straks een mega drukte maker in onze buik haha, ze worden natuurlijk steeds sterker ? ben benieuwd!

Ik hoor wel vaker om me heen dat sommige zwangere vrouwen hun baby minder voelen. Zelfs met tweelingen! Dan denk je het zal wel druk zijn in je buik met een tweeling maar ook hun kunnen het soms minder voelen als het gewoon rustige baby's zijn. Wees maar blij straks heb je er profeit bij en zit ik met een drukke niet slapende baby haha :)
Knap dat de VK dat allemaal kunt voelen!! Ik moet vanmiddag weer voor een check! Ben benieuwd of hij met z'n hoofd nu beneden ligt. De vorige keer lag hij links met z'n hoofd db rechts z'n kont. Ik heb met 34 weken een liggings echo en groei echo. Dat is bij ons standaard dat ze dat doen.
Ik heb echt een mega buik en veel vruchtwater. Krijg ook vaak te horen of het er geen 2 zijn. Mijn VK vind het allemaal volgends het boekje maar zelf zie ik best veel verschil als ik om me heen kijk. Het valt me ook nu echt pas op dat echt iedereen anders draagt. Voorheen zag ik dat nooit eigenlijk en was iemand gewoon zwanger. 

Hier ook een rustig mannetje, bescheiden buik, wel erg stevige buikspieren aldus de gynaecoloog. In verleden wel erg actief pilates en yoga gedaan 6d per week, blijkbaar zijn ze stevig gebleven. Wie weet gaat dit goed van pas komen bij de bevalling? 
Vandaag was t mannetje erg druk tegen over afgelopen weken, vind dat ook erg lastig, zijn duwtjes blijven zachtjes en rustig als ik bezig ben mis ik ze grotendeels denk ik omdat ze zo zacht gaan. 

Bloompje dat vragen ze bij mij ook, wanneer ik moet bevallen omdat ze denken dat het bijna is en of ik zeker weet dat het er eentje is. Zo een buik heb je eenmaal als je veel vruchtwater hebt/ groot kindje. Elk postuur is anders, en je kan zelfs bij elke baby een andere buik hebben. 
Botw, ik denk dat het ligt aan het moment dat je bevalt. Een kindje dat geboren is met 37 weken zal vast nog een tijdje in maat 50 passen maar als je kindje met 41 weken geboren wordt niet meer. Dan is 56 fijner. Elke winkel valt ook anders, ene maat 50 is kleiner dan de ander. 

Terug
Bovenaan