Strawberry; waauw! Wat lekker lang vrij, heerlijk vooruitzicht.
SaniVdG; ik ben tot nu toe ook iets van 7 Kilo aangekomen (33,5 week) van achterkant zie je niet dat ik zwanger ben, heb alleen een mini buik, voor de rest nog steeds “slank”. Zolang de baby goed groeit klaag ik niet hihi.
Ik werk op een KDV en heb getrakteerd op de groep, cakejes gedoopt in witte chocolade met blauwe en roze muisjes (geslacht voor buiten wereld is nog een verassing) en heb voor mijn vaste collega’s een kleinigheidje gedaan, van die drinkbekers met zo’n deksel en rietje van de action ket daarin popcorn en een plaatje “almost ready to pop” (hallmark kaartje)
heb sinds vandaag verlof!!! Tot in Nov?! Pffff kwartje is nog niet echt gevallen geloof ik, voelt nog onwennig.
Vandaag nog wat aankopen gedaan, een wiegdeken voor in de co sleeper, heb de co sleeper van petite amélie echt perfect voor een hoge boxspring. Heb daarnaast voor de kinderwagen ook een wiegdeken, heb ik hier genoeg aan? Of moet je meerdere hebben? Wat hebben jullie? (Heb ook 1 ledikant deken, maar ze zal toch eerst in de co sleeper slapen)
ga misschien ook maar een groeiecho aanvragen, lees dat veel hem hier krijgen, ik hoor er niks over en lijkt me toch wel erg fijn met mijn mini buik, even een extra check of alles goed gaat

mijn buik doet niet zeer, maar mijn buikspieren blijven strak staan, en dan daarbij de harde buiken, ga ervan waggelen en lijkt wel of buik ontploft soms, staat dan zo strak.
Heb trouwens de kinkhoestvaccinatie niet gehaald, nog meer mensen niet? Soms twijfel ik nog wel eens... lastig hoor al die keuzes.
kijken echt uit naar de baby! Ben vaak heel onzeker, herkennen meer mensen dit? Ben heel gefocusst op de bewegingen, en ze is zo’n rustig meisje dat ik soms denk “ben je er nog?” Lees ook teveel nare verhalen, zoek het niet op maar komt op mijn tijdlijn op fb o.i.d. Bahhhh.
Merk aan mezelf ook dat ik het soms wel wat lastig heb, een zwangerschap om van te dromen, maar heb er geen controle over, wanneer komt de baby? Komt ze niet te vroeg? (Zie elke week als een mijlpaal) ben iemand die graag alles onder controle heeft, maar dit moet ik op me laten afkomen. Ben trouwens nog niet bang voor de bevalling, komt nog wel denk ik hihi.
zo dit was weer een heel verhaal! Voor een aantal dames succes nog met de laatste weken/dagen werken (gaat nu heel snel) en voor de rest lekker genieten van je verlof!!