Uitgerekend Juli 2019 ♡

Kershje, ik wist niet dat je stevige buikspieren krijgt van Yoga en Pilates! Denk niet dat het helpt met bevallen zelf, maar wel om straks weer in vorm te komen. Leuk zo een dagje een druk mannetje. Misschien omdat je vandaag een rustig dagje hebr gehad? De mijne is ook heel rustig. Als je de baby maar voelt denk ik maar. 

Ik kan niet slapen door de warmte

Vandaag 33 weken zwanger. Ik heb ook een bescheiden buik.. dat word ook steeds gezegd "wat een bescheiden buik" ??
Volgende week heb ik weer een groei echo. Ben benieuwd,  afgelopen keer lag hij iets boven de gemiddelde groei lijn ?

[quote quote=10208109]Oh jongens, ik heb morgen de verdediging van mijn allerlaatste opdracht voor mijn opleiding. Maak me wel een beetje zorgen, want ik raak zo snel buiten adem…Na drie zinnen heb ik al het idee dat ik geen adem meer over heb. En dan moet ik ook nog eens een presentatie geven. Ben zo blij als het allemaal achter de rug is.[/quote]
Heel veel succes! Gewoon eerst het ijsbreken! Ik moest een week of twee geleden bij een opleiding mijn groei en ontwikkeling presenteren, ben voor de groep gaan staan, draaide opzij en zei ‘Ik heb mijn ontwikkeling speciaal voor jullie visueel gemaakt’ Daarna was ik ontspannen en publiek ook;) 

Hai hai, ik heb gisteren een tweede groeiecho gehad. De eerste was 3 weken geleden. Mijn zoontje groeit netjes binnen de curve gelukkig. Hij zal tijdens de geboorte niet al te groot of al te klein worden. Beetje gemiddeld. Gelukkig was alles goed, vind het altijd wel weer even spannend. Ik heb ook geen megabuik. Als je 20 weken zou zeggen geloven ze het ook maar er is voldoende vruchtwater dus ik vind mijn buik eigenlijk wel gemakkelijk zo. Ik woon namelijk 4 hoog zonder lift hihi. Verhuizen zal pas over een paar jaar gebeuren. Krijgen jullie maybe een babyshower? Ik zelf denk van niet omdat ik toen ik net zwanger was liet doorschemeren dat ik dat niet zo nodig vond, maar zou het nu toch wel stiekem leuk vinden. Ach ja :) zodra wel is gezellig en zo niet, ook prima hihi. Ok nou ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. Ik ben nu 33+4 weken zwanger. Nog even lekker verder genieten en hopen dat alles goed blijft gaan. 
Liefs Zoë

Momenteel 35+3 dagen van mijn aller eerst kindje ?. Als ik naar mijn buik kijk lijkt het alsof ik 25 weken ben hihi, heb een kleine buikje nu. ben daar wel blij mee en hij groeit onzettend goed. Het wordt niet een al te grote baby wordt er gezegd. 

Uitrekendatum: 6 juli 

Hier 35 weken en een echte "bont en blauwe" baby in mn buik die me helemaal stuk trapt ahahaha. Heb wel groeiecho's gehad omdat deze baby wederom een kleintje zal zijn, maar dit hadden we al verwacht. Ze groeit wel goed binnen haar lijn. Ik hoop dat ik dit keer niet langer dan 38 weken hoef te wachten hahahah, ben oprecht heel moe van de enorme harde buiken, moet echt rust nemen.

Nou ik heb verlof! Nu 33+4, mocht deze week niet meer werken, vandaag alles nog even overgedragen.
Hier een rustige baby. Morgen weer groeiecho. De kleine was eerst telkens wat groter dan gemiddeld maar afgelopen donderdag bleek de groei achtergebleven. Had die echo voor extra check vd niertjes.
Ik heb 1,5 week een "bijna-verlof-borrel" gehad. Heel erg leuk!! Had in t verleden ook vaak laten merken dat een babyshower voor mij niet hoefde, maar ze wilde toch iets doen. Gewoon ffies, aangezien mijn energie 0 is. Zo lief!

Terug
Bovenaan