Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ohhhhhh. Mag ik even klagen, zeiken, zeuren, oftewel van me afschrijven. Gisteravond na 24 uur urine sparen, de urine naar het ziekenhuis gebracht. Ik zou hier vanmorgen de uitslag van krijgen en dan horen of ik vandaag opgenomen zou worden of niet maar ik moest er wel vanuit gaan. Hele ochtend gewacht op een telefoontje. Niks. Om half 1 zelf gebeld om vervolgens te horen dat het lab gisteravond mijn urine heeft weggegooid omdat de afdeling er geen sticker op heeft geplakt met mijn gegevens. Ik stond op het lijstje om gebeld te worden maar dat was er bij in geschoten. Oftewel. We zijn geen steek verder, ik heb me gister uit de naad gewerkt om alles klaar te krijgen, en al m'n urine op te vangen en vanmorgen onnodig lang gewacht op een telefoontje. Allemaal voor niks. Nu moet ik opnieuw gaan sparen, ze wilden me wel opnemen maar bekijk het maar want wat is het verschil of ik daar lig urine te verzamelen of hier thuis. Zonder uitslag ondernemen ze toch geen actie. Nu kan ik tenminste van mijn man en dochter genieten een extra dag. Morgenochtend moeten we de urine brengen. Dan wordt er een sticker op geplakt, en dat wil ik zien! En dan naar het lab gestuurd en onderzocht. Dan worden we daarna, en ik eis dat dit direct gebeurd wanneer de uitslag er is, gebeld over hoe en wat. En waarschijnlijk kunnen we dan weer daarheen rijden om alsnog opgenomen te worden. Zo ik was echt even heel boos maar dit helpt. Ga me nu maar bezig houden met wat minder hoognodige dingen om te tijd te doden, auto wassen etc.

Hopelijk verloopt jullie weekend een beetje voorspoedige, haha! 

Ok, ik dacht dat ik had gereageerd, maar blijkbaar niet!
WR, wat ongelooflijk dom van dat label! Hoe kunnen dat soort dingen toch gebeuren. Snap de frustratie, knap hoe je die positief hebt omgebogen. 
Mijn vriend wordt echt al een beetje zenuwachtig. Hele tijd testen of ie goed bereikbaar is en of ik al iets voel. Hoe weeen beginnen enzo. Maar ik hoop dat ie nog even blijft zitten!
In de eerste week verlof ben ik trouwens al bijna 2 kg aangekomen! Mijn buik is enorm. Heb nog steeds veel indalingspijn / steken in mijn buik en lopen is pijnlijk. Maar het hoort erbij zegt de vk. Moet nog rustiger aan doen, dus dat is het plan voor aankomende week. Kan denk ik ook niet anders met die temperaturen! 

Oh wat ontzettend vervelend (niet juiste woord, moet een sterker woord zijn) WR! Onwijs frustrerend. Ik hoop dat de uitslag nu snel komt!
Ik heb uiteindelijk de diaper keeper van we too gekocht. In een kleurtje passend op de kamer. Als t goed s luchtdicht, met soort draaibakhendel. (Niet 1 met van die navulverpakkingen hoor!) Was 45,-. Hopen dat t werkt. Vind m wel mooi. Verder zitten we ermee dat wij hier 4 containers hebben (grijs, plastic, groen, papier) om de week wordt groen geleegd de andere week wordt afgewisseld door plastic of grijs. Oftewel 1x in de 4 weken wordt grijs geleegd. ? Nu zit ie zo nu en dan al vol....en laat staan de stank! Dat worden ritjes naar ondergrondse containers in andere wijken denk ik...

Ik moet ook wat van me af schrijven...
36+2
Vrijdag heeft mijn man te horen gekregen dat zijn functie wordt opgeheven....andere (mindere) functie aangeboden gekregen of oprotpremie. Binnen 2 weken reageren....
Ik heb een stressvolle zwangerschap gehad (hoge werkdruk eigen werk + studie) + vrij lang over zwanger worden gedaan, wat ook behoorlijk stress gaf. Vorige week deadline gehad en sindsdien eindelijk kunnen beginnen met ontspannen en me puur richten op de komst van de kleine...met de hoop dat de kleine nog even blijft zitten zodat ik even van m'n verlof kan genieten en op de baby kan richten...en nou dit! Wordt aankomende week hoop uitzoeken, vragen opstellen. Consequenties uitzoeken...
Ben soort weer oververmoeid nu. Kan alleen maar janken. De onzekerheid en extra veranderingen.

Oei Sani das wel echt klote nieuws op zo'n moment  :(.. voorlopig dan even de mindere functie accepteren en solliciteren? Tenzij voorlopig de "oprot premie" voldoende is.. vind het toch wel bizar hoe bedrijven mrt personeel om kan gaan. Kan het makkelijk zeggen, even rustig aan maar ik zou er ook veel moeite mee hebben..

WR: jemig wat een domme fout!! Maar helaas protocol is protocol dus mochten ze er niks mee doen, super balen voor jou! 
Sani: dat zijn de minder leuke dingen, die stress wil je niet tijdens je zwangerschap.  Denk je eindelijk rust te hebben.. maar zoals ik begrijp is hij niet per direct ontslagen maag mag hij nog wel een andere functie uitoefenen? Ook al is het wat minder, beter dan ontslag toch? (Om het even positief te bekijken) 
Hoop stiekem dat deze week wat meevalt met de hitte, las laatst ergens dat het niet zo’n zomer als vorig jaar zou worden, en zelfs minder weer vanaf aug. ik was daar stiekem best blij om. 
Mijn man zei vanmorgen: ik heb zo’n idee dat het deze week gaat beginnen! Nou ben benieuwd, ze mag van mij nog wel even blijven zitten hihi. Wil graag de 37 week halen :p nu 36,1 en komst steeds dichter bij, spannend!! 
Zijn deze week weer oom & tante geworden, kleintje op onze arm en dan te bedenken dat daar binnenkort ons eigen eerste kindje ligt, heel gek!! 
Ben echt zo benieuwd hoe mijn moedergevoel, of eerste gevoelens zijn bij de geboorte van onze dochter. Ben momenteel emotieloos door de hormonen momenteel, dus ben echt benieuwd of de sluisen dan wel open gaan, en hoe het gevoel is van een eigen kindje. ?

Dank jullie wel.
op t moment heb ik zoiets van hij moet de functie niet aannemen. Kut bedrijf. Gemeen spelletje. Dan beter de WW in. Krijg je nog 70%. En ik heb een goede baan, dan scheelt. M'n man weet al jaren soort niet wat hij wil gaan doen of voor zichzelf etc. En dan moet je wel. Anders blijft hij toch weer plakken, want ja zelf ontslag is 0 inkomsten. Maargoed. We moeten t eerst maar rustig naast elkaar leggen en de opties met open blik bekijken. ?
BOTW gefeliciteerd met je nichtje of neefje!! Leuk zo dicht op elkaar!!
Tja die hitte. Ik kan er normaal goed tegen, maar ben benieuwd hoe t nu zal gaan. Hebben al een zwembadje bij de action gehaald en een hangmat. ? Gelukkig veel bomen in de tuin. Vanmiddag een verjaardag in een nieuwbouwwijk. Zie er enorm tegenop. Geen wind, waarschijnlijk weinig schaduw. 2 jaar terug fikte je daar ook zowat weg...

Jeetje Sani, wat een timing. Zou er ook helemaal gestrest van raken. Heeft je man een functie die hij ook makkelijk ergens anders zou kunnen vinden? En heeft hij lang bij het bedrijf gewerkt (dus lang WW)? Dan zou ik dat zeker doen. Mooi moment voor hem om idd veranderingen aan te grijpen, als is de timing wel heel erg ongelegen natuurlijk. De arbeidsmarkt is in principe goed, dus misschien kan hij er zn voordeel mee doen. Een mindere functie aannemen lijkt me erg lastig, in hetzelfde bedrijf dan. 
Die hitte, tsja. Ik 

Terug
Bovenaan