Ohhhhhh. Mag ik even klagen, zeiken, zeuren, oftewel van me afschrijven. Gisteravond na 24 uur urine sparen, de urine naar het ziekenhuis gebracht. Ik zou hier vanmorgen de uitslag van krijgen en dan horen of ik vandaag opgenomen zou worden of niet maar ik moest er wel vanuit gaan. Hele ochtend gewacht op een telefoontje. Niks. Om half 1 zelf gebeld om vervolgens te horen dat het lab gisteravond mijn urine heeft weggegooid omdat de afdeling er geen sticker op heeft geplakt met mijn gegevens. Ik stond op het lijstje om gebeld te worden maar dat was er bij in geschoten. Oftewel. We zijn geen steek verder, ik heb me gister uit de naad gewerkt om alles klaar te krijgen, en al m'n urine op te vangen en vanmorgen onnodig lang gewacht op een telefoontje. Allemaal voor niks. Nu moet ik opnieuw gaan sparen, ze wilden me wel opnemen maar bekijk het maar want wat is het verschil of ik daar lig urine te verzamelen of hier thuis. Zonder uitslag ondernemen ze toch geen actie. Nu kan ik tenminste van mijn man en dochter genieten een extra dag. Morgenochtend moeten we de urine brengen. Dan wordt er een sticker op geplakt, en dat wil ik zien! En dan naar het lab gestuurd en onderzocht. Dan worden we daarna, en ik eis dat dit direct gebeurd wanneer de uitslag er is, gebeld over hoe en wat. En waarschijnlijk kunnen we dan weer daarheen rijden om alsnog opgenomen te worden. Zo ik was echt even heel boos maar dit helpt. Ga me nu maar bezig houden met wat minder hoognodige dingen om te tijd te doden, auto wassen etc.
Hopelijk verloopt jullie weekend een beetje voorspoedige, haha!
Hopelijk verloopt jullie weekend een beetje voorspoedige, haha!