Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dat ging even mis... de hitte is niet te harden hier in de stad. We hebben ook nog eens een serre die lekker als een kas werkt. Hopelijk wat verkoeling zoeken aan een meertje later vandaag, als ik mn vriend kan overhalen ?.

Ik zit rustig in de tuin maar daar is ook alles meegezegd. Denk dat iedereen er wel moeite mee heeft ? ff deze week doorbijten en kijken hoe volgende week weer het weer word aangezien we anderhalve week geleden in de stort regen hebben gezeten ?

2 uur geleden weer urine ingeleverd. Ben benieuwd wanneer we nu wat horen. 
He bah, Sani. Vervelend dat je juist nu je lekker zou moeten kunnen genieten weer stress hebt. Hopelijk lukt het om alles op een rijtje te maken en voor jullie de juiste keuze te maken. Komt vast goed! En probeer toch te genieten van je verlof, voor je het weet ben je hele dagen druk met een kleintje, wat ook genieten is hoor. Maar wel op een andere manier, haha! 

Uiteindelijk zelf maar weer gebeld. Kreeg te horen dat ze me geprobeerd hebben te bellen. Nou ik heb geen gemiste oproep gehad. 
Buiten dat, goed nieuws. Ik mag thuis blijven want de eiwitten zaten precies op het randje. Dinsdag dus een afspraak bij de gynaecoloog en ik hoop heel erg dat ik het voor elkaar ga krijgen om weer terug te mogen naar de verloskundige. Ik wil zo graag thuis bevallen dus hopelijk gaat dat lukken! 

Wag vreselijk nieuws @SanivdG hoop dat je het toch een plek kunt geven want hoe dan ook zal het echt goed komen!
@WR los van de dramatische werk die ze geleverd hebben toch nog goed nieuws!! Hoop ook voor je dat je terug mag naar je verloskundige. Weet dat je ten alle tijden de baas bent over je eigen lichaam, zij mogen enkel adviseren! Heb hier ook een heisa (op een lieve manier hihi) van gemaakt omdat ik vond dat ze te drammerig deden zonder echte noodzakelijke reden. Heb het nu ook voor elkaar gekregen, dus hoop jij ook!!
Nou mijn voeten kunnen niet meer dun worden kennelijk hahaha, de hitte doet ze niet goed. Verder ga il proberen zoveel mogelijk thuis te blijven want ik doe het echt slecht met dit weer. 
Ik hoop ook echt dat ik nu al ga bevallen dus ik ben lekker veel aan het traplopen, kruidenthee drinken en zelfs drukpunten in mn lichaam aandrukken in de hoop wat op te wekken hihi. 

Oh echt Ummie?! Dat geeft mij hoop! Iemand anders zouden ze met mijn bloeddruk nog niet overnemen dus ik vind dat ik ook nog een kans moet krijgen. Morgen 37 weken en dan mag de baby ook gewoon komen dus hopelijk krijg ik het dinsdag voor elkaar en wacht de baby dan niet te lang meer zodat mijn bloeddruk ook niet zoveel kans krijgt weer omhoog te gaan. 

Jaa @WR ik zit met hetzelfde. Ben nu 37.4 en vind al die controles wel goed zo, ze wachten namelijk letterlijk af tot het "fout" gaat. Ze wilde ook zonder enige reden inleiden. Ik zou me gewoon goed informeren over je situatie (ook op engelse sites, vooral daar vind je veel) van oa natural births. Je weet dan ook de risico's of niet. Vaak handelen ziekenhuizen uit protocol en gaan vooral op het gemiddelde af terwijl er eerder gekeken zou moeten worden naar elk situatie apart.
https://pin.it/okbzweq3c2dajz
Hier vind je ook een leuk artikel over hoe je nre kan zeggen tegen een caretaker. Succes!

Afgelopen vrijdag 21-06 om 06:56 uur zijn wij de trotste ouders geworden van onze dochter Anouk. In verband met zwangerschapsvergiftiging hebben ze donderdagavond een ballon geplaatst waarna de bevalling die nacht zonder infuus zelf op gang kwam. Het gaat ontzettend goed met ons ondanks dat de schrik er even goed in zat dat we dezelfde avond nog gingen inleiden. De bevalling is heel snel gegaan en ik ben er zonder al te grote schade vanaf gekomen. Ik was donderdag precies 37 weken. Nu zijn we lekker thuis aan het genieten van ons knappe meisje? 
50cm en 2830 gram
groetjes Jessica 

Terug
Bovenaan