Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gaat heel goed hier! Ik herstel snel, kan al veel zelf en alleen wat last van een kleine hechting, waarbij last de lading al dekt, doet geen pijn. Onze dochter is vandaag 20 gr aangekomen tov gister, dus dat is ook fantastisch. Ze is super rustig en lief en drinkt goed. 
voor de moeders die er nog niet helemaal klaar voor zijn: no worries, ik was het ook absoluut niet! Voordeel van worden opgenomen was dat we vrijdag wisten dat we nog 2 dagen hadden, maar in die 2 dagen se box in elkaar gezet, gewassen, gestreken en huis opgeruimd. Nu ze er is komen we er wel achter wat we wel en niet nodig hebben, maar voorlopig is dat niet zoveel! 

[quote quote=10215230]Ja die zoek ik ook! Ik vind het belachelijk om 60+ euro te betalen voor een ‘prullenbak’.[/quote]
We moeten de luiers nu apart bewaren voor kraamzorg, gebruiken een metalen emmer met deksel van Ikea. Volgens degene van kraamzorg bureau die langs kwam coor intake was dat ook een ‘hele goede’ (was toen gewoon bak voor plastic afval) omdat in het metaal geen nare lucht trekt. 

Oh gebruiker. Gefeliciteerd! Hoe is het gegaan en hoe heet ze? 
WR. Wel balen, maar heel veel sterkte en succes de komende dagen! Komt uiteindelijk allemaal goed! 
Ik heb wel een duurdere luieremmer gekocht boven. Maar we hebben beneden ook een aankleedkussen en daar gooien we het gewoon in 1 van de 3 vakken van onze afvalscheiding prullenbak. Ik denk dat we de groenbak even opofferen. Groenafval kunnen we evt gelijk buiten in container gooien. Vind het wel irritant dat de luiers weer naar andere containers moeten worden gebracht. Degene die hier het dichtst bij is ligt echt uit de richting van waar we normaal langs komen (dus niet richting supermarkt of werk oid). En wij hebben maar een halve container voor restafval die 1x per 2 weken wordt geleegd, dus het past ook niet echt bij het restafval. 

Ik heb bewust geen luieremmer gekocht, maar een pendaal emmer 12L van de ikea(ook omdat hij leuk bij de kamer stond) met de intentie dat we hem vaak moeten legen, en poepluiers meteen in een luierzakje weg doen.
Vind zo’n hele hoge luieremmer een vreselijk ding, en bij zo’n kleine moet je steeds bukken.. 
maargoed wie weet werkt dit niet en komt er nog eens zo’n spuuglelijk ding haha. Overdag zijn we toch beneden denk ik, is koeler en kan baby in kinderwagen slapen, dus heb voor beneden een aankleedkussen, en de vuilnisbak is dan dicht bij. 
Werk zelf op een kdv en zo’n speciale luieremmer stinkt idd niet in de ruimte, een gewone prullenbak is niet te harden als je de klep open doet. alleen daar heb je soms ook wel van 13 verschillende kids of zelfs meer poepluiers, die einde van de dag legen is echt om te kokhalsen haha, ik leegde hem altijd een extra keer, maar ook dan stonk het? geur trekt gewoon in het plastic. Zaten er zelfs geurzakjes omheen, werkt voor geen meter ?

Gebruiker: fijn dat alles goed gaat! En fijn dat je zo goed en snel hersteld ? lekker genieten van het mooie weer wat komen gaat, alhoewel zie ik er wel tegen op, voorral ‘s nachts....
heb een dyson pure cool me aangeschaft, staat op mijn nachtkastje, t/m stand 2 hoor je hem niet en een heerlijke koele bries! Ben benieuwd of dit volgende week voldoende is om lekker te kunnen slapen.
doen jullie trouwens al een middagdutje? Ik niet.. totaal niet moe, en slaap nog best goed ‘s nachts eigenlijks. Moet alleen 1x per nacht plassen. 
Vind het straks wel spannend worden hoor, aftellen is begonnen. (Bijna) 36 week! 

Ik heb zon plastic emmer naast de commode, die past bij het luma babybadje. Is toch meer voor in de nacht en als he ff niet naar beneden gaat. Als die niet bevalt koop ik wel weer iets anders. Moet alleen voor de “verzameling luiers” nog iets aanschaffen. Lees dus iets van metaal, tnks voor de tip. 
Ik ben nu een week met verlof, 36w doe nog niet standaard een dutje maar als ik hem oversla heb ik er begin avond vaak spijt van, ga dan soms al om 20.00 naar boven omdat ik moe ben, niet lekker meer kan zitten of liggen op de bank, misselijk, maagzuur. Als ik wel ben gaan liggen voel ik me in de avond stukken beter. ?

Terug
Bovenaan