Uitgerekend Juli 2019 ♡

Oh wat vervelend WR, hoop dat je in ieder geval alsnog het 1 en ander kan uitstellen in de hoop dat het wat beter zal gaan. Zijn er geen alternatieven waarin je in het ziekenhuis kan bevallen maar wel onder begeleiding van de verloskundigen? Dit gaven ze mij ook als optie.
Mij wilde ze ook inleiden omdat de baby "te klein" is, maar dat heb ik geweigerd, wel natuurlijk een andere situatie. Heb ook een hele scene gezet omdat ik vond dat ze heel onduidelijk waren en besluiten maakten zonder uberhaupt te overleggen. Hoop dat jullie beide gezond zijn!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben net gebeld en de eiwitten waren wel verhoogd maar niet dusdanig dat ze me vanavond willen opnemen. Nu dus 24 uur urine opvangen en dat morgenavond naar het ziekenhuis brengen. Zaterdagochtend wordt ik dan gebeld voor het verdere plan. Ik heb het maar even op de man af gevraagd en moet er toch wel rekening mee houden dat ik dan zaterdag nog opgenomen wordt. Ik denk dat bevallen onder begeleiding van eigen vk er niet meer in zit omdat de gyn de zorg overneemt en de vk en ik dan niks meer met elkaar te maken hebben rondom de bevalling. Maargoed dat soort dingen ben ik inderdaad van plan om te bespreken als zaterdag blijkt dat ik inderdaad opgenomen wordt. Ik zit vooral in over het feit dat ik dan in het ziekenhuis lig en mijn dochter van nog geen jaar thuis zit en ik niks in de hand heb van wat er thuis gebeurd. Maargoed dat is een kwestie van loslaten en dat komt ook wel goed als het erop aan komt. De baby doet het heel goed en ik voel me verder nog wel prima dat is wel fijn! 

Spannend WR! 
Zo zie je maar weer, het gaat niet zoals je denkt of verwacht te gaan. 
Loslaten: inderdaad een dingetje!! ?

Vervelend WR! Ik kreeg vorige week dus zelfde nieuws; hoge bloeddruk en duidelijk teveel eiwit. Gynaecoloog vond doorlopen niet verstandig,dus zondag opgenomen. Baalde hiervan, voelde me er nog niet klaar voor en mijn lijf ook niet. Het was allemaal geen pretje en uiteindelijk voor epidural gegaan, maar zit nu ongelofelijk ‘fit’ thuis op debank met een wolk van een dochter?!

Peky, inderdaad, plannen kun je het totaal niet zo'n zwangerschap en bevalling. En oh dat loslaten. Dat ik nu nog wakker ben zegt wel dat loslaten echt een dingetje is haha.
Ik heb inmiddels de trap geverfd, nog wat boodschappen gedaan, wasjes gedraaid en gevouwen en een taart gemaakt. Morgen wil ik alvast foto's met mijn dochter maken voor haar eerste verjaardag 30 juni aangezien ik dan waarschijnlijk nog niet weer helemaal op de been ben. Een soort cakesmash shoot alleen dan lekker zelf thuis. Jurkje hangt ook klaar. Alleen morgen ochtend gauw op pad voor wat versiering, wel zo leuk op de foto.
Gebruiker, wat fijn dat je je inmiddels weer fit voelt en kan genieten van de kleine. Ik baal vooral van die opname aangezien ik dan nog meer dagen (uren per dag) zonder mijn dochter en man moet doorbrengen. Hopelijk valt de inleiding zelf mij weer net zo veel mee als de vorige keer bij mijn dochter. Toen hebben ze savonds een ballonnetje geplaatst en de volgende dag om 10 uur smorgens mijn vliezen gebroken en infuus aangesloten. Mijn dochter is diezelfde middag om half 2 geboren. Heel benieuwd hoe het nu zal gaan. 

Nou WR, je heb nog veel gedaan. En nu nog de laatste dingen.. ik had hetzelfde gedaan denk ik. Cake smash is zo leuk ? ik ga het ook doen met mn 2e. Loslaten is zeker een ding. Ik zie er ook tegen op om mn eerste (bij oma) te laten als het zo ver is. Maar dan hopen dat hij diezelfde dag zijn broertje kan zien en met papa thuis kan slapen. 

WR wat balen! Maar het klinkt alsof je er wel klaar voor bent. Wat ben je nog flink geweest. Toi toi, hopelijk valt het mee met die eiwitten.
Woo gebruiker, gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met jullie?
bizar hoor, dat het nu al kan gebeuren en de eerste baby’s komen... ben er zelf nog niet klaar voor! Blijf nog maar even zitten. Hoewel de pijn echt niet te doen is soms, schaambot/onderbuik/weeen, pfoe. Zo bij de vk even aangeven.

Spannend WR! Maar je bent inderdaad behoorlijk actief geweest! Ik ga al weken geen winkel meer in... Heel veel succes met het inleiden etc!
Gebruiker, van harte gefeliciteerd!!
Ik zie er zo nu en dan behoorlijk tegenop. Niet de bevalling, maar t daarna. Ben er opeens soort niet klaar voor. Wil eerst nog van alles doen. Hoop morgen een productieve dag te hebben, want met die hitte golf ga ik geen kasten boven opruimen. (Huis niet geïsoleerd, enkel glas, temperatuur buiten = binnen)
Zo naar Babypark. Hoop zo dat ik t beetje volhou. Heb nog een lijstje dingen, maar de winkel is zo groot. Laat m'n moeder wel in de rij bij de kassa staan, want dat is lichamelijk het vervelendste ?

Terug
Bovenaan