Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dream: wauw! Wat een goed nieuws, gefeliciteerd?? En dat lijkt me inderdaad ook moeilijk, maar hij is in goede handen.?

Jessicaa gefeliciteerd met Anouk en Dream gefeliciteerd met Ethan! Beetje vroeg natuurlijk, maar fijn dat ze het goed doen! 
Heel raar idee dat "onze maand" er nu aan komt. Ik leest soms mee in de maand met mensen die dan zijn uitgerekend. Vind al die verhalen zo interessant, maar nu zijn wij aan de beurt! Aan de ene kant kruipt de tijd omdat ik zo nieuwsgierig ben naar ons zoontje, maar eigenlijk is het allemaal toch snel gegaan. 

Vandaag weer controle gehad bij de gynaecoloog. Belachelijk hoge bloeddrukken met een max van 158/99. Naar huis gestuurd met recept voor medicijnen, opgehaald en opgezocht hoe en wat want ik wil niet zomaar wat nemen. Het leek me voor geen meter maar je moet haast met zo'n bloeddruk. Toch maar even afgewacht tot ze belden over de urine. Weer op het randje. Aangegeven dat ik me met de tijd beroerder voelde. Dit namen ze voor mijn gevoel niet serieus. De verklaring voor het feit dat ik twee keer bijna flauwviel was een te lage bloeddruk (ja echt, hoe dan?!) het zat me helemaal niet lekker.... 
Vanavond weer in het ziekenhuis gezeten. Ik had er geen goed gevoel bij. Die medicijnen leken me al helemaal niet en vanmiddag voelde ik me steeds beroerder worden en ik werd voor m'n gevoel niet serieus genomen. Huisarts gebeld, op hun advies de verloskundige gebeld. Die heeft het zh gebeld en toen op hun advies heb ik zelf nog een keer het zh gebeld. Alles nog een keer gecontroleerd. Bloeddruk gelukkig een stuk lager dus hoef de medicijnen voor alsnog niet te gebruiken. Morgen weer bloeddruk controle. En weer 24 uur urine sparen. Donderdagochtend inleveren. Vrijdag weer bloeddruk en zo gaan we door denk ik. Voelde me vanavond in ieder geval wel serieus genomen en ben blij dat ze er zo kort op zitten. Het hoeft helemaal niet mis te gaan maar de kans is er en dat kan snel gaan. Ik rij liever 100 keer heen en weer dan steeds 3 dagen in spanning te zitten of het niet mis gaat en zeker nu ik me wel zo beroerd voel. Ik wil echt niet zomaar ingeleid of opgenomen worden maar ook zeker geen onnodige risico's nemen.
Vandaag 37+1 en aanstaande zondag wordt onze dochter 1 jaar. Zo vernieuwd of er dan al een baby is. We wachten het maar af! 

Gefeliciteerd Dream! Mijn eerste was ook 6 weken te vroeg, snap je gevoel volkomen@ 
WR, zit niet mee bij je.... het ziekenhuis wimpelt je zo erg af. Ben benieuwd naar de uitslag van je urine en of je zondag idd een baby heb :)

Terug
Bovenaan