Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo, ik lees al een paar weken met het juli forum mee! Nu ben ik officieel in juni uitgerekend, 2 dagen geleden, maar zitten nu zo dicht tegen juli aan dat het zo een juli baby kan worden?! Ik ben nu 40,2 weken en hij lijkt zich nog heerlijk in mijn buik te voelen! We wachten geduldig af!
Mijn zwangerschap is eigenlijk een fantastische geweest zonder misselijkheid of andere klachten! Behalve wat last van mijn bekken maar dat is door tips van Mensendieck therapie goed opgevangen! Nu hoop ik alleen thuis te mogen bevallen, dus hopelijk komt hij uit zichzelf?
Iedereen hier succes met de laatste lootjes ❤️

Sani, wat lief dat je aan me denkt. Het gaat eigenlijk best goed. Bloeddruk en eiwit blijven op het randje hangen. Maar in ieder geval hoef ik nu niet aan de bloeddruk verlagende medicijnen te beginnen. Ben nu in een werk tijd denk ik wel 6 keer naar het ziekenhuis geweest maar nu hoef ik gelukkig pas woensdag weer. Ben nu 37+4 dus hoop eigenlijk dat de baby zich gewoon zelf gaat melden voor het wel mis gaat met de bloeddruk /eiwit.
Aanstaande zondag word onze dochter 1 jaar en ik ga er vanuit dat we dat gewoon nog zonder baby zullen vieren. Wel heb ik veel last van voorweeën en een ongelooflijk zere doos/liezen. Weinig zin om dingen af te spreken, vind het wel lekker thuis rommelen en smiddags heerlijk een poosje rusten als mijn dochter ook slaapt. Ook hier weet de pakketbezorger mij wel te vinden haha maargoed daar zijn ze voor toch!
Vorige week had ik niet verwacht deze termijn te halen en nu kan het voor mijn gevoel nog wel minimaal 2 weken duren. Stiekem hoop ik dat niet maar dat is aan de kleine man. We zullen zien!
Ik heb trouwens voedingsbhs van Anita. Zonder beugel, erg stevig! Wel prijzig maar was de fijnste die ik kon vinden. 

De 28ste ben ik 2:24 middels een keizersnee bevallen van een zoon die Kyan heet.
De 26ste om 23:30 braken mijn vliezen en de volgende dag 11:00 zette de weeën flink door.. uiteindelijk had ik om 23:00 genoeg ontsluiting voor een ruggenprik. Toen ging het snel maar de laatste cm zette niet diir. Uiteindelijk is het een keizersnee dus geworden. Al met al heb ik het als zeer pittig ervaren! Ben blij dat hij er is en nu rustig herstellen. 

Wel even schrikken Dream! Maar klinkt ook alsof de bevalling op zich meeviel? Wel rust nemen hoor! Kan me voorstellen dat dat met nog een kind heel lastig is, is je man nog vrij? Lichamelijk gaat t goed met je? 
WR, dat klinkt positief! Wel een dagtaak zeg, steeds naar het ziekenhuis. Hopelijk kin je dit weekend genieten en wie weet streef je ons allemaal nog voorbij met je bevaldatum ?.
mammavanB, benieuwd hoe het met jou gaat! 
Ik sleep mij nog voort met pijn in rug, schaamstreek en liezen, herkenbaar dus Sanivdg! Dacht dat ik de enige was! Kan echt boos worden op trage mensen in de rij haha. En toch elke keer teveel boodschappen meenemen... Qua voedingsbh’s: ik heb twee beugelloze van H&M gekocht, was 2 voor 30 euro. (Op zich wel mooie, voorgevormde) Schijnbaar wil je snachts ook wel wat aan je borsten, deze kan ik dan ook aan hoop ik. Met beugel koop ik later wel. Normaal heb ik maat 80C (voor de zwangerschap) en nu heb ik 85D genomen en nog iets aan ruimte over voor als ze straks op knappen staan. Maar elk merk is anders, bij Prenatal had ik 85E... zou gewoon wat verschillende maten bestellen en met beugel pas later aanschaffen. Wil je cheap, dan kun je bij bonprix kijken. 

MammavanB van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Vervelend dat je het zo hefftig hebt ervaren, klinkt ook best heftig dat je eerst normaal aan het bevallen bent en dan als nog een keizersnee. Dubbelop!

hopen op een rustig herstel ? en lekker genieten!
word steeds spannender nu al meerdere  dames bevallen zijn. Wij hebben ook weer een mijlpaal, 37 week! En je gaat op elk klein krampje letten haha, hebben jullie dat ook?
heb nog steeds veel harde buiken, in en uit de auto is soms al een ramp, mega harde buik dan! Ook in rust momenten. Ben enorm benieuwd wanneer ze zin heeft om te komen, of dat ik uit eindelijk moet worden ingeleid ?

Ik ben een week voor de bevalling voedings bh's gaan kopen. Maar na de bevalling ben ik 2 cups groter gaan dragen. Dus voor niets gekocht. 
Gefeliciteerd alle bevallen leden. Ik hoop dat iedereen  het goed maakt en dat het met alle baby's goed gaat.
Ik ben ook echt aan bevallen toe, heb last van voorweeën maar die had ik ook al weken voordat de bevalling begon bij mijn vorige kindje. Laatste weekjes, spannend wanneer de baby komt. Ben zelf 36+3. Deze week vluchtkoffer inpakken. 

Vorig jaar op deze dag werd na een ingeleide bevalling onze dochter geboren om 13.30 uur. Vandaag vieren we haar eerste verjaardag! Zo trots en dankbaar! En zo ontzettend benieuwd wanneer haar kleine broer zich gaat melden.. Vandaag 37+6, het kan gewoon elk moment gebeuren! Fijne dag allemaal! 

MammavanB gefeliciteerd! Klinkt wel als een heel pittige bevalling. Word je goed verzorgd? Ben je al thuis? En is het bij jou in huis een beetje te doen qua temperatuur? Alles goed met Kyan ook?

Terug
Bovenaan