Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gisteren avond zijn bij 36+1 (25 min later was ik 36,2?) spontaan mijn vliezen gebroken. Oef wat was dat mege veel vruchtwater! Heel de nacht indalingsweeen gehad en dat was behoorlijk pittig.  Ik werd opgenomen omdat hij nog niet volledig was ingedaald. Vanmorgen gingen ze voelen en nu is hij wel ingedaald ? nu afwachten of er weeën op gang gaan komen. Ik moet sowieso 48 uur blijven. Zet het niet door dan moet ik naar huis en met 37 weken aan de wee opwekkers.. het word spannend, of een juni kindje of een juli kindje..

Ow spannend MammavanB! Ik wist niet eens dat je een week met gebroken vliezen mocht blijven rondlopen. Maar misschien komt het wel snel op gang nu. Heel veel succes!
Ik ben morgen 36 weken en heb nog steeds geen vluchttas en ook geen zeiltjes neergelegd. Met die hitte zat ik niet te wachten op dat extra broeierige van zo'n waterdicht zeiltje op mijn matras. Heeft iemand nog tips om het wat minder zweterig te maken? Ik had al gehoord van een waterafstotende molton van de ikea, maar die hebben ze niet in onze bedmaat (extra lengte).
Heb echt het gevoel dat hij nog wel even blijft zitten, waardoor er nog steeds wat dingetjes moeten gebeuren hier. Aan de meiden die al zijn bevallen of dat misschien nu snel gaan doen: voelden jullie het een beetje aankomen of was het ook een complete verassing dat het eerder begon?

Wow Dream, gefeliciteerd! Leuke naam en fijn dat het zo goed gaat. Al lijkt het me inderdaad een vreemde kraamtijd met je zoontje nog in het ziekenhuis. Kwam je bevalling vanzelf op gang? En hoe gaat het met jou? 

1 juli

Gebruiker10096602

Meisje

16 juni ?

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

Strawberryc

meisje

8 juni

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen

6 juli

gebruiker160658

meisje

6 juli

Smobe

meisje

10 juli

Ummie

meisje

11 juli

Jessicaa

meisje

21 juni

12 juli

JUSTanotherNAME

meisje

15 juli

WR

16 juli

Lepeltjelepeltje

jongen

17 juli

Sooooo

jongen

18 juli

Kim de W-V

18 juli

Chantalxx

meisje

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

19 juli

Zoe / Feska

jongen

19 juli

Kershje

jongen

20 juli

Marietje

meisje

20 juli

BOTW

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

23 juli

Dream

jongen

17 juni (?)

24 juli

Pielewop

25 juli

Annx

26 juli

Dwaallichtje

jongen

27 juli

KayP

27 juli

xProudMomx

jongen

30 juli

TS

2 augustus

Bloompjee

jongen

Mamatweeduizendnegentien

jongen

Wow mammavanb wat spannend! Wat is je uitgerekende datum, dan zet ik die er nog even bij. Hoe voel je je, mentaal ook? Zenuwachtig? Ik word best zenuwachtig dat er nu al aardig wat bevallen zijn of dat het eraan komt. Ben er denk ik toch nog niet helemaal klaar voor...
Dwaallichtje, ik had een tip gekregen op mn bevalcursus mbt zeiltje (zelf alleen niet uitgevoerd). Overigens kreeg ik ook de tip om het zeiltje uit het kraampakket in de auto te bewaren, handig als je naar het ziekenhuis moet rijden en je bekleding droog te houden.
Ok, komt ie: Het plastic matje uit je kraampakket is niet ideaal om je bed mee te beschermen omdat het geen vocht opneemt, koop extra celstof matjes of gebruik "puppy trainigsmatjes" deze nemen ook vocht op (puppy trainingsmatjes zijn te koop bij Action) Tape deze vast op je matras, eventueel het plastic zeiltje uit je kraampakket hieronder. In de zomer ademt dit niet heel lekker, leg er dan nog een badhandoek over heen.

Gefeliciteerd Dream! En spannend Dream. Jullie beiden hadden dezelfde uitgerekende datum als ik heb Haha ?

ik weet inmiddels dat ik in week 39 een keizersnede krijg, of eerder ?

ja lepeltje lepeltje idd die hondenmatjes met lekkere lavendelgeur van de action heb ik ook gehaald!

Spannend MammavanB!!
Ik begin ook soort zenuwen te krijgen...nu 36+6. Vluchttas half gevuld...moet nog ff dingen bestellen. Bed nog niet hoger. (Hoeft maar 10 cm omhoog ?) nog geen zeiltje....maar ja hadden deze week andere zaken aan ons hoofd.
Goeie tip van die puppy training pads. Zijn ook gewoon celstofmatjes. Hadden er hoop van onze pup over...vorige week naar m'n schoonzus gebracht voor hun pup. ? Had een pak moeten houden...

Lepeltjelepeltje jaa dankjewel het duurde even voordat we een naam hadden, maar we zijn er super blij mee. 
De bevalling kwam uitzichzelf op gang. Begon ergens rond 9 uur savonds en dacht eerst zal wel komen doordat ik teveel gedaan heb. Zaterdags mijn verjaardag en zondags vaderdag. Totdat ik dacht laat ik de tijd is bijhouden en toen was het toch eigenlijk best wel regelmatig?
Met mezelf gaat wel goed. Tenminste dat blijf ik mezelf hele tijd voor houden. Wil er zijn voor me oudste zoontje en natuurlijk voor de kleine. Dus ik doe eigenlijk veelste veel en neem totaal geen rust. Gun het mezelf niet echt eigenlijk.
Ohh mamavanb spannend...
Peky is wel leuk om zo te lezen ja. Alle 3 op dezelfde datum uitgerekend en dan loopt het uiteen met de bevaldatum.
Wil iedereen die bezig is met laatste loodjes heeeel veeel sterkte wensen vooral met dit warme weer ?En heel veel success en zet hem op de bij bevalling!! 

Hoe gaat het met jullie? En dan nu even met name ook MammavanB en WR?
Ik ben vandaag 37 weken! Mijlpaal bereikt! Zo blij! Gister controle gehad. Ligt nog steeds met hoofdje naar beneden en vast! Alles was goed. Gaat zoveel beter dan rond de 30 weken toen ik lichamelijk oververmoeid was geraakt. Verlof doet me goed. Kan nog niet echt stukken wandelen of in de rij staan in een winkel, maargoed, pakket bezorger weet m'n huis goed te vinden ? 8 pakketten in 2 dagen ?
Net vluchttas ongeveer compleet gemaakt. Moet nog voedingsbh's kopen. Wanneer doen jullie dat? Zit soort met de maat, ook qua omvang. 

Terug
Bovenaan