Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10217734]Hallo, ik lees al een paar weken met het juli forum mee! Nu ben ik officieel in juni uitgerekend, 2 dagen geleden, maar zitten nu zo dicht tegen juli aan dat het zo een juli baby kan worden! Ik ben nu 40,2 weken en hij lijkt zich nog heerlijk in mijn buik te voelen! We wachten geduldig af! Mijn zwangerschap is eigenlijk een fantastische geweest zonder misselijkheid of andere klachten! Behalve wat last van mijn bekken maar dat is door tips van Mensendieck therapie goed opgevangen! Nu hoop ik alleen thuis te mogen bevallen, dus hopelijk komt hij uit zichzelf Iedereen hier succes met de laatste lootjes [/quote]
Welkom in het Julitopic, morgen echt juli... zit ie er nog in ;)

Oef MamavanB lijkt me heel vervelend om na zo'n bevalling uiteindelijk toch in een keizersnede te belanden. Maar gelukkig is Kyan veilig ter wereld gekomen. Gefeliciteerd!
WR gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Oh dames! Laatste loodjes! Spannend hè.  
Vandaag heb ik mijn dag niet.  Of ik heb iets van weeën of de buikgriep 
?
Liggen is momenteel het prettigste. Staan kan even, maar al gauw druk op de vermoeide benen en zere buik. 
Warm he buiten ? merk dat dat best wel zwaar is

Ik ben goed verzorgd in het ziekenhuis, verpleging hielp goed mee en ik baal niet van mijn bevalling. Vind t wel erg dat ik 13 uur weeën heb gehad ?? uiteindelijk was de keizersnee ook de beste keus. Gyneacoloog was bang door mijn eerdere keizersnee dat er een scheurtje in mijn baarmoeder zat die verder kon scheuren door de druk van deze bevalling. Kans was 1 op 100 dat t mon gebeuren. We hebben t risico niet genomen en zijn voor de keizersnee gegaan. Goeie keus geweest, ik had een scheurtje erin zitten. 
Kyan doet t echt heel goed! Ondanks hij heel klein is (2230 gram). Drinkt hij heel goed en slaapt lekker tot nu toe. Heerlijk om met hem te kroelen ??

@ dank je lepeltjelepeltje: ja hij 'zwemt' nog lekker rond in mijn buik, heeft nog geen haast! Is ook nog erg bewegelijk?! Morgen weer naar de VK en dan maar eens horen of we gaan strippen! Hij zit mij niet dwars, ik ben nog actief genoeg en heb genoeg energie, maar buik wordt wel steeds groter...dus ons manneke ook! We wachten dus nog rustig af? maar hij wordt sowieso een juli baby?

[quote quote=10218145]Vorig jaar op deze dag werd na een ingeleide bevalling onze dochter geboren om 13.30 uur. Vandaag vieren we haar eerste verjaardag! Zo trots en dankbaar! En zo ontzettend benieuwd wanneer haar kleine broer zich gaat melden.. Vandaag 37+6, het kan gewoon elk moment gebeuren! Fijne dag allemaal![/quote]
Gefeliciteerd! Op zich wel fijn dat ze niet dezelfde verjaardag hebben! Misschien zelfs wel een maand van elkaar (hoewel het daar niet op lijkt natuurlijk). Prachtige dag wel voor de verjaardag, hebben jullie het goed gevierd?
Mammavanb, gelukkig dat je niet negatief terugkijkt op de bevalling. En wat een kleintje is Kyan inderdaad! Fijn dat t goed gaat! Hopelijk ook met jou :)

Lepeltjelepeltje, 
Ja dat is zo, maar van mij mag die kleine zich best melden nu haha! Het was hier best behoorlijk warm en we hadden alleen onze beide gezinnen uitgenodigd maar dan zit je nog op 20 man dus het was best pittig. Gelukkig bleven ze allemaal niet te lang. Alles nadien nog weer opgeruimd want stel je voor dat de bevalling begint..
Inmiddels zitten we in juli en vandaag zit ik precies op 38 weken. Het lukt me niet echt meer om dingen uit te stellen, onder het mom van, morgen weer een dag, dus elke dag is het schoon en opgeruimd haha. Bij elk wasje die ik draai en elke keer dat ik de badkamer poets denk ik wel, zal dit dan de laatste keer zijn voor de bevalling? Herkenbaar?
Sinds vanochtend heb ik het gevoel dat het zomaar nog best lang kan gaan duren maarja aan de andere kant kan het ook gewoon elk moment beginnen, wat een gedoe he.?

Van harte gefeliciteerd MamavanB met dr Geboorte van Kyan!! Fijn dat een ks een goede geslaagde keuze was. Hier hetzelfde; krijg ook tweede ks.
Gefeliciteerd met je dochter WR! 30 juni: mooie dag/datum. 

Terug
Bovenaan