Uitgerekend Juli 2019 ♡

Klinkt inderdaad als vruchtwater, zo ging het bij mij ook en inderdaad ook vlokjes erin. Ik zou toch maar even bellen dan weten ze in ieder geval dat je lichaam bezig is. Succes!!
Hoe gaat het verder met de mama's? Iedereen een beetje gebroken nachten en stuwingen waar je u tegen zegt? Ahahhaah lekker is moederleven he

Spannend @Sanivdg! Hou je ons op de hoogte? Ben erg benieuwd hoe het afloopt.
Hier nu 37 weken dus bij mij zal 't nog wel een paar weekjes duren. Alhoewel hij nu van mij ook wel mag komen. Wordt er een beetje ongeduldig van! Ik had laatst wat krampjes snachts toen hij super druk aan het doen was. Daarna niet meer.. Eergisteren is hij gedraaid in het ziekenhuis omdat hij in stuit lag. Volgende week een afspraak bij de verloskundige en hopelijk ligt hij nog steeds goed! Heb de laatste dagen wel weer last van lichte misselijkheid en hoofdpijn 

Ummie, de gebroken nachten heb ik toch niet gemist ?? maar de gedachte dat het beter word houd me op de been ? ik had vorige week hele erge stuwing, t werd na 3 dagen minder. Pas nu weer mn eigen bh's haha en nog 3 kg verwijderd van mn oude gewicht. 

Oeh spannend Sani! Klinkt als vruchtwater! Misschien begint het vandaag, straks even vk bellen. En wat opvangen als het lukt.
Update van mij: gisteren wat lichte menstruatiekrampen,vannacht om half 1 naar de wc, maar meteen uit bed lag er een plas vruchtwater. Met poep erin. Bleef gutsen en de weeen kwamen ook meteen om de drie minuten. Vk was druk en ziekenhuis van voorkeur vol. Uur later naar het ziekenhuis, vruchtwater met poep bleef komen dus ben medisch geworden. Om 6 uur ruggenprik (twee keer geprikt, eerste keer werkte niet, twee keer dosis verhoofd, geen effect), toen even kunnen slapen en nu met 3 cm ontsluiting (na 10 uur...) aan de weeenopwekkers. Duim voor me! 
Ben trouwens vandaag 39+2. 

O spannend zeg lepeltje! Gewoon 2 uit de groep met gebroken vliezen! Maar vervelend zeg dat er poep in zat en je voorkeurs ziekenhuis vol. Nu wel in dat ziekenhuis? Heel erg veel succes!!
Vanochtend heb ik VK gebeld. Ze vond t positief klinken. Ze komt eind vd ochtend even langs. Ben benieuwd. Nog geen wee te bekennen...dus afwachten. Heb net allerlei administratieve dingen bijgewerkt en wasjes weggewerkt ?
Zo nu en dan komt er een scheutje uit. Schijnt ook dat je het nog steeds aanmaakt....Poe, wist ik maar wanneer t echt gaat beginnen. ?

Hier is onze kleine nu 7 dagen oud. En Ryan is een Super makkelijke baby. Daar hebben we echt geluk mee. Eten slapen luier wissel en repeat .
Gebroken nachten vind ik goed te doen als ik maar overdag mijn rust pak. Denk dat een paar hormonen in mij dr nachten ook wel dragelijker maken. En mijn vriend heeft nu 2x de nacht voeding gepakt. Flesvoeding. Bezoek houden we zoveel mogelijk af want die blijven altijd langer dan gewenst. 
Lichamelijk herstel gaat redelijk. Ben zo blij dat ik mijn sokken weer kan aantrekken en kan slapen op beide zijden. Maar de onderkant is zeker nog beurs. Gelukkig niet ontstoken.
Succes iedereen met de laatste weken afwachten. En ook veel plezier met de eerste weken als groter gezin. Hier is het genieten. Voelt alsof hij er al weken is :)

Terug
Bovenaan