Uitgerekend Juli 2019 ♡

Nee, mooie moderne naam juist. De Engelse versie van de naam (Mason) betekent ook wel 'steenwerker' of metselaar. ?
Sani, wat fijn dat het nu in wat rustiger vaarwater terecht is gekomen. Hoe is het met de pijn in je benen afgelopen?
Hoe gaat het met de andere dames na het strippen etc? 
Hier rommelt het ineens weer na twee weken relatieve rust. Onregelmatige pijnlijke weeën en darmen die zich legen. Zullen zien hoe het verloopt. Morgen middag op gesprek bij de gynaecoloog voor controle en hoe verder. Vandaag precies 38 weken. 
Volgende week alweer laatste week bij de gastouder en de peuterspeelzaal voor onze dochter, dan traktaties maken voor de geboorte, daarna begint de zomervakantie! Mijn man werkt dan nog twee weken en daarna komen zijn oudste twee kinderen (van 9 en 6) drie weken bij ons. Hoop dat ik voor die tijd bevallen ben!??

Ben vandaag medisch geworden en wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis! Dan ben ik 42 weken! Gisteren en vandaag een goed hartfilmpje, maar gisteren werd er op de echo gezien dat ik bijna geen vruchtwater meer heb! Ik had al het idee dat ik aan het 'lekken' was toen ik druppels in mijn bed ontdekte! Dit zorgt ervoor dat ik infectiegevaar loop voor ons manneke en voor mijzelf! Vandaag weer hartfilmpje en bloedtest, uitstrijkjes en uitleg! Morgen gaan ze een ballonnetje plaatsen als ik nog geen ontsluiting heb en moet ik blijven totdat het ballonnetje eruit 'valt'! (max 24 uur) wil het dan nog niet lukken dan wordt ik ingeleid!
Was even schakelen toen ik begreep dat mijn bevalplan de prullenbak inkon maar het gaat nu om de veiligheid van ons manneke! Gelukkig was hij vanochtend nog volop aan het bewegen maar ben nu toch wat onzekerder als ik hem even niet voel...dan liever goede zorg erop dan mijzelf constant zorgen maken! Dus morgen of overmorgen kunnen we eindelijk ons manneke verwelkomen!   
Iedereen Suc6 aankomende dagen! Hoop dat iedereen een voorspoedige bevalling zal hebben! 

Oh joh, wat een schrik! Hopelijk komt t nu eindelijk op gang. Gingen ze niet meteen inleiden, eerst nog een ballon, ondanks vruchtwater? Zet m op Nomade, kom maar gauw met goed nieuws! 
JV, dat lijkt me wel druk zeg, met al die kinderen over de vloer en je kraambed! Hopelijk komt de baby snel, heb je nog iets van rust. 

Heftig Nomade! Veel sterkte!

Ik vind Maison een mooie naam, maar ik zou het zelf niet zo schrijven, want ik zou dat uitspreken als 'Mèson' i.p.v. 'Mééson'. 

Hier inmiddels 39 weken en geen enkel teken op een naderede bevalling. Ik heb al weken het idee dat ik over de 40 weken ga. Aan de ene kant vind ik het geen ramp, want ik vermaak me uitstekend, maar ik word wel steeds nieuwsgieriger naar onze jongen, vooral als je op FB alle geboren wondertjes langs ziet komen :)

Hier ongeduldiger aan het worden. 39.5...en buiten wat krampjes en meer pijn als ze beweegt sinds gister niets.
Welke facebookgroep zitten jullie? Ik ben erg benieuwd naar de kleintjes!! 

poe...ik krijg de zenuwen... Nu 38+6
Gisteravond diploma uitreiking gehad. Toch weer veel gestaand en gelopen. Niet kunnen slapen, wat  steekjes onderin en bewegende baby. 3 uur wakker voor toiletbezoek. Niks bijzonders. 4 uur wakker door scheutjes vocht. Vaak veel....dus naar wc. Boxer en inlegkruisje zeilend nat. Maar wat?? Denk kleurloos met wat witte vlokjes. Mijn reuk is niet zo goed, dus weet niet zeker of t zoetig is. Dus kan ook hele waterige afscheiding zijn.
Gistermiddag nog op controle geweest. Alles was goed. VK dacht dat t zeker nog wel weekje ging/gaat duren. Bloeddruk ook normaal. 
Denk dat medestudenten te vaak hebben gezegd dat t nu dus kan komen ? maar ben er ff mentaal niet klaar voor. Terwijl baby is natuurlijk welkom wanneer t komt. Alleen vandaag en morgen nog feestjes in de familie ? in de ochtend VK maar even appen...
*Ik kan dus niet zo goed meer slapen*

Nomade: heel erg veel succes! Komt goed, je bent in goede handen. Vriendin van mij was 4 dagen van te voren vruchtwater verloren. Ze had dit niet doorgehad, tot ze op controle kwam. (Was met 36 weken) en dat is ook goedgekomen. Maar ik snap je schrik!! ?
Lepeltje: nou m'n man blijft tot 1 oktober in dienst en krijgt gewoon salaris, maar staat dan op non-actief ? ondertussen natuurlijk wel naar een andere baan zoeken

Update: ik denk toch echt vruchtwater....verloor steeds weer scheutjes, dus uur later weer naar wc, niet gehaald, wc vloer nat, kleurloos.
Maar geen weeën of iets wat erop lijkt....spannend.
Manlief slaapt rustig door en heeft volgens mij nog niets in de gaten

Terug
Bovenaan