Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd allemaal die hun kleintje lekker al in de armen mogen houden! ???? Geniet lekker van jullie kraamtijd!

Bij mij, nu 40,2 nog steeds alleen gerommel.. Week geleden m'n slijmprop verloren en gisteren enorme krampen en een mega druk meisje tegelijk.. Wist niet dat dat tegelijk kon..
Vrijdag wordt ik voor de 1e keer gestript.. Hopelijk heeft dat succes.. Echt spannend! 
Hoe houden de anderen t nog vol? 

Wat vervelend SMOBE, ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je je dochter kunt ontmoeten! Ik duim voor je mee dat het strippen resultaat levert!

Hier nu 38+5 en ik vermaak me nog prima. Aan de ene kant wil ik dolgraag onze zoon ontmoeten, maar aan de andere kant is het ook nog wel prima als hij nog een weekje blijft zitten. 

Gefeliciteerd alle dames die zijn bevallen! En spannend Nomade! Je gaat je kleine nu echt bijna zien!
Iedereen nog bedankt voor de steun! Inmiddels gaan de zaken beter doordat er iemand anders van personeelszaken erop is gezet (ivm vakantie) en we krijgen in alles gelijk en ze hebben excuses aangeboden voor de gang van zaken. T lijkt erop dat de rust nu weer terug kan komen, maar we juichen niet te vroeg. Positieve kant eraan.mn man is zometeen 2 maanden thuis om mij te helpen en z'n zoontje/dochtertje te leren kennen ?

Wat fijn Sani! En wat goed dat je het nu ook positiever kunt zien. Dus je man komt thuis te zitten? Of hoezo is hij 2 maanden vrij? 
Zo wat een babyboom, raar idee he! Nomade, jij al bevallen?
Hier nog geen signalen... vandaag 39 weken zwanger. Ik zeg, laat eind van de week of dit weekend maar komen! 

Gefeliciteerd aan de dames die al bevallen zijn van hun wondertje!?
Sani; fijn dat het wat rustiger is geworden, en 2 maanden samen vrij, wauw! Heerlijk!! 
Hier ook nog alles rustig, wel een wat ander gevoel in onderbuik maar kan niet zo goed beschrijven wat ik voel, niet echt krampen, maar het voelt ook niet prettig, en soms ook wat in onderrug... het is soms ook ineens weer weg. maarja je gaat ook overal op letten, en denk bij alles: is dit een teken???? Maarja zal nog wel even duren. ?
wel nog steeds veel harde buiken, als ik al van de bank kom of uit bed stap begint het al. Zal blij zijn als ze er straks uit is en ik me weer comfortabel kan bewegen ? althans dat hoop ik maar haha.
Vind het wachten wel vervelend soms, ik durf niet echt ver meer de deur uit, heel gek maar voelt toch onprettig, ga niet even lekker meer weg te shoppen ofzo. 
*38.3 week

Gefeliciteerd allemaal die al zijn bevallen..
ik zit momenteel op 39+3. Aanstaande zaterdag dus 13-07 ben ik uitgerekend, maar ik zit er echt op met mn zwangerschap. Gisteren heb ik gevraagd aan de verloskundige of ze mij kon strippen dit heeft ze gedaan. Heb ontsluiting gekregen van 2 cm. In de avond had ik heel veel weeën en in regelmaat helaas is dit niet doorgezet. Ik vraag me echt af wanneer ze wilt komen, al mijn vriendinnen waarmee ik samen mee was uitgerekend zijn al bevallen met 38 weken ??? 

Hoii zwangere dames!   Ik ben benieuwd naar jullie mening.  Wij zitten te denken aan de naam Maison.   Alleen Maison betekent in het frans: Huis.   vinden jullie dit gek?  Helpppp

Vind het wel een stoere naam, en de betelenis is niet storend toch? Ik zelf had Mason op ons lijstje staan, zelfde uitspraak, maarja daar kan de naam weer verkeerd worden uitgesproken, uitspraak is bij Maison duidelijker ;-)
Mason / Mayson is engels en betekend: metselaar, steenwerker. 
maar ach wie gaat er ooit naar een betekenis van een naam bekijken? Ik heb het bij onze naam wel even bekeken, niks schokkends haha. Maar om je heen gaat vast niemand dat uitzoeken toch? En ach anders is het niks raars hihi.
Las laatst dat iemand hun dochter Vajén wou noemen, alleen betekend die naam in het turks: Vagina, tja daar zou ik misschien even goed over na hebben gedacht, wel jammer want wel een leuke meisjesnaam hihi. 
bijna uitgerekend? En namen stress? ?

Terug
Bovenaan