Wat spannend voor sommigen!! En voor alle dames zonder voortekenen... ik zat te wachten op de slijmprop, maar had eigenlijks helemaal geen voortekenen. Heb ook geen diarree gehad, maar het begon ineens met rugpijn, die steeds heftiger werd. Dus het kan nog altijd snel beginnen zonder voortekenen hihi.
Heb zelfs nog een stukje gewandeld dezelfde avond naar de jumbo, 2u later begonnen de weeën haha, wandelen moet ook goed zijn, of naja beweging, dus ben wat meer gaan bewegen, zou dag het zijn geweest? Hahaha.
succes voor alle dames die nog moeten bevallen! Hopelijk hebben jullie snel jullie wonder in jullie armen, zo bijzonder!!
Het meest gekke vind ik dat als ik naar haar kijk dat ik denk: jemig dit is “gemaakt” in mijn lichaam van een hoopje cellen. Bizar! Dit zat gewoon bijna 9maand in mijn buik, die echt klein was, ze is niet groot maar kan me niet voorstellen waar ze gelegen heeft.
en bijzonder om mijn lijf te zien, moest eerste dagen wennen aan mijn flubber buik, voelde leeg en werd er gek genoeg wat misselijk van als ik het aanraakte.
Vandaag is het dag 5 en mijn buik slinkt met de dag, heel bizar om te zien dat dat zo snel gaat. Ben al aardig plat weer en van 72,2 zit ik alweer op 65,3 kilo (was voor de bevalling 64kilo) heel fijn natuurlijk hihi.
en ohja het beste moment dat je gewoon gepoept hebt, en het totaal niet zeer deed. Wat fijn zeg! Dat moment gaan jullie ook krijgen, ben je gewoon trots op jezelf?
groetjes van; Team no sleep ?