Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd alle mommy's! Fijn jullie verhaal te lezen!!
Hier nu 37+2 en sinds vandaag meerdere harde buiken in een uur. Zelfs als ik op de bank lig en als hij druk beweegt. Ze doen geen zeer het is meer een gespannen gevoel. Hebben meerdere dit ook gehad rond dit termijn? Ook merk ik dat hij nu echt groot begint te worden en voelt de ruimte nu echt krap voor hem. 

Voor de dames die al zijn bevallen: merkten jullie dat de jullie baby vlak voor de bevalling heel rustig was of waren ze nog steeds heel actief? 
Mijn kleine beweegt namelijk nog super veel, waardoor ik denk dat ik niet één van deze dagen ga bevallen.

Marjuli mijn dochter bewoog nog heel veel terwijl ik weeen opving. Ze was pas rustig toen ik moest persen hahaha.
Alle dames gefeliciteerd met jullie bevalling! Hoop dat jullie gauw genezen.
Mijn kraamweek is zojuist voorbij, vanaf morgen mogen we het weer zelf doen, spannend! De naweeën en stuwingen zijn zo goed als voorbij. We mogen ook weer naar buiten, al kijk ik er niet echt naar uit vanwegen de trappen, maar heb er eigenlijk ook toch wel zin in.

Lieve Lepeltjelepeltje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Minder van de hectiek maar gauw kan je lekker thuis met hem knuffelen. Veel liefs Zoë

Onze dochter was altijd rustig, maar voor de bevalling begon ze wat meer te bewegen. En ik had eigenlijk de hele tijd een harde buik. 
Tijdens de weeën voelde ik haar niet, tijdens persweeën ook niet. Vond ik soms best spannend en was elke blij dat ze er weer met de doppler aankwam, haar hartje bleef gelukkig steeds hetzelfde kloppen, dus ze had het prima naar haar zin nog. (Kan het me niet voorstellen als je hoofd er bijna uithangt haha)
sinds gister stuwing... (flesvoeding) vreselijk! Kon niet op mijn zij slapen want ze staan op knappen. Met een strakke bh aan, en kon 1 fijne houding vinden toch nog een klein beetje geslapen. Hopelijk verdwijnd het snel. Word al een witte kool vandaag voor me gehaald en koel het af en toe met appelstroop uit de vriezer, en paracetamol is ook erg fijn.
iemand nog een gouden tip die het ook gehad heeft? Las ook iets over thee maken van Salie? Moet melkproductie remmen, lijkt me wel heel vies haha.

Botw, ik heb het ook heel erg gehad! Bij mij hielp jammer genoeg niks maar je schijnt wel bepaalde druk punten weg te kunnen masseren.

BOTW gefeliciteerd met Liv! En wat goed om te horen dat het herstel zo soepel gaat!
Nomade gefeliciteerd met Luca! Wat een powervrouw ben jij geweest om zo'n hele bevalling door te zitten en dan uiteindelijk nog een ks nodig te hebben! Ik hoop dat je borstvoeding inmiddels goed op gang is gekomen. Succes!
LepeltjeLepeltje  gefeliciteerd met Joachim! Klinkt ook heftig, 23 uur en daarna nog moeten blijven. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen om echt een gezinnetje te kunnen vormen.
Ummie ook wel fijn dat je het nu alleen gaat doen. Is toch ook wel een mijlpaal.
Hier nu 38+3 en hij is gisterenavond weer helemaal omhoog geschoten. Zijn die menstruatieachtige krampen van het indalen de afgelopen dagen weer voor niks geweest. Voordeel is wel dat ik er vannacht maar 1 x uit hoefde om te plassen. Dat was de afgelopen week meestal om de 1,5 a 2 uur. En onze wc en badkamer zijn beneden, dus ik word er echt goed wakker van. Ik vervloek dan echt die trap. Maar ja, hier dus echt nog totaal niet het idee dat het elk moment kan gaan gebeuren. Vrijdag nog een bruiloft en ik denk die dus ook nog makkelijk te kunnen halen. Ik begin nu wel een beetje te twijfelen of er niet iets mis is met mijn bekken ofzo. Ben wel bang dat het niet indalen bij een eerste kindje een teken is van een moeilijkere bevalling straks.

Hoi,

Ik heb alles bijgelezen en merk dat ik toch ook de behoefte krijg mee te schrijven. Ik hoop dat ik nog welkom ben?! Voor alle moeders die hun kindje al verwelkomd hebben: gefeliciteerd!
Ik ben zwanger van een jongentje, uitgerekend op 29 juli, het is mijn eerste zwangerschap. Ik heb tot 36 weken doorgewerkt, nu dus in mijn 3e verlofweek. Dat bevalt heel goed overigens, begin me nu wat te vervelen en heb wat meer behoefte aan verhalen van vrouwen die ongeveer net zover zijn in hun zwangerschap. (Een deel van) de slijmprop ben ik op 4 juli verloren. Vorige week woensdag had ik een dagje waarop ik extreem moe en rillerig was en daarna 2 dagen met aanhoudende zeurende kramp in mijn onderrug en onderbuik. Het gerommel is sinds zaterdag weer weg.
Verder een hele fijne zwangerschap, weinig fysieke klachten op bekkenpijn na. Ben erg nieuwsgierig naar onze kleine, vandaag precies 38 weken.

Terug
Bovenaan