Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dames. Vanmorgen zijn wij trotse ouders geworden van een meisje genaamd Lisa. Het was een droom bevalling achteraf. De kleine was nog niet ingedaald volgens de laatste controle maar vanmorgen om kwart voor 4 wakker geworden om te plassen. Toen daarna niet gelijk kunnen slapen omdat de kleine druk was. Om half 5 werd ik toch wakker van weeën op het begin nog onregelmatig. Uiteindelijk de douche ingegaan en toen kwamen ze met regelmaat. Niet gevoeld of de vliezen nu gebroken waren ja of nee. Na bloedverlies wat voor mij veel leek de verloskundige toch maar gebeld. Was er binnen een half uurtje rond 8u. Bij controle bleek ik volledige ontsluiting te hebben maar de baby was nog niet ver genoeg ingedaald dus even op de zij geperst en gepuft. Uiteindelijk om half 9 begonnen met persen en om 8.50u is ze geboren.
Dit was voor iedereen schakelen maar een top team wat geholpen heeft.
Nu lekker genieten en laten verwennen door een fijne kraamhulp.

Gefeliciteerd Kershje, Saartje en Limburgskindje. Erg leuk om al die verschillende bevallingsverhalen te lezen. Balen van de hechtingen Saartje, hopelijk nemen de klachten gauw af. 
Morgen mogen wij eindelijk naar huis! En de roze wolk begint nu ook te komen, nu de kleine van de snoeren af is en we hem kunnen knuffelen. 

Even kort nieuws. 15 juli is onze Liv geboren. Na ruime 24 uur bevalling. Was pittig maar dankbaar voor de begeleiding thuis en in zkh. Zij en ik maken het goed en zijn sinds 16e eind ochtend weer thuis. Later meer. Nu ff bijkomen. Mis de adrenaline. God wat ging ik daar na de bevalling heerlijk op haha

Alle mama’s gefeliciteerd! Hier wordt nog in spanning afgewacht. Nu 39+1 weken zwanger en ik hoop dat ze snel komt. 
Mijn buik is van binnen beurs van al dat getrappel en geduw. Vooral s ochtends en s avonds is ze zo actief, dat ik s avonds eerst moet wachten tot ze rustig is voordat ik zelf kan gaan slapen. Alvast oefenen denk ik dan maar ?

Hee meiden, dankjewel voor de steun.
Gistermiddag is onze dochter Esmee geboren! Helaas moest ik wel ingeleid worden, de gebroken vliezen deden niets. maar daarna een zware maar korte bevalling.
Helaas hebben wij wel allebei 't iets minder gehad na de bevalling en mogen we beiden in 't ziekenhuis blijven vertoeven. Maar wat zijn we blij met haar komst!
Nu heerlijk genieten met z'n 3tjes! Succes voor de Dames die nog moeten!

Terug
Bovenaan