Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd Zoë met jullie zoon! Niet twijfelen over de naam. Er zijn altijd mensen die er wat van vinden. 
Sinds gisteravond wat onrustige buik en pijn in mijn onderrug en lies. Heb af en toe wel echt menstruatieachtige kramp. Maar nog lang er tussen en nog geen echt ritme, hoop toch zo dat het gaat beginnen. 
JV dat is inderdaad een feestweek. Ik ben zelf 6 augustus jarig, dus ben benieuwd ?

@J V; aah leuke leeftijden! Oef idd lekker druk maandje voor de boeg?
Ja geniet echt volop zo van mijn verlof en ons meisje is echt super makkelijk, nog geen 3 uur gehuild in totaal? als ze de 2 uur überhaupt al haalt haha!
ja is voor je lijf echt het fijnste? bij mij is er wel een ballon geplaatst ivm zwangerschapsvergiftiging, maar kwam binnen paar uur zelf op gang en ging super hard toen?
@EmPee; hopen dat het gaat doorzetten inderdaad!!
Ik zal voor jullie duimen!?

Dank je voor de lieve reacties. Heb het even kunnen laten bezinken en jaaa heel blij met de naam en dolgelukkig met de baby hihihi 
Liefs Zoë

Goedemiddag dames,
wil even met jullie delen dat onze zoon Toon geboren is op 17 juli hij is 3610 gram en 51 cm ik heb een best heftige bevalling gehad. Ben met 41+6 ingeleid en precies bij 42 weken bevallen van onze zoon. Ik ben in ziekenhuis ingeleid om 8 uur en om 2.51 was hij er. Wij zijn super trots op hem en nu is het herstellen en de bevalling een plekje geven.

groetjes Jessica 

[quote quote=10227432]Haiii onze zoon is geboren vandaag. Dolgelukkig en hij heet Manox. Alles ging goed en hij is prachtig. Maar nu iets heel frustrerend. De zusters reageren niet leuk op de naam. Meer van apart, nooit gehoord. Manox? Hoe komen jullie erop. Opeens slaat de twijfel vreselijk toe. Mijn vriend vind me een zeur omdat ik maandenlang dolenthousiast was over de naam en nu breekt het zweet me uit. De familie nog niks laten weten. Help me. Is de naam echt niet mooi?[/quote]
Gefeliciteerd Zoe! Niet onzeker zijn over de naam, mensen reageren gewoon heelverschillend op namen, ook als het een Jan of Kees was geweest! Hadden wij ook. ‘Goh hoe kom je erop.’ ‘Wat betekent het’ ‘Het is wel Joods he, dat zijn jullie niet’ Namen hebben mensen nu eenmaal een mening over!
vertel meer over de bevalling en over je zoon! Ben benieuwd. Zijn jullie al thuis?

Hoi Hoi, 

Ik heb vandaag ook een berichtje geplaatst ik weet niet hoe ik die moet verwijderen. 
Wil toch even mijn ervaring met jullie delen over de bevalling. 

Ons zoontje toon is op 17 juli geboren om 02.51
ik ben ingeleid op 41+6. We moesten ons eigen melden om kwart over 7. 
Ze hebben mijn water gebroken maar mijn lichaam wou echt niet op een natuurlijke manier bevallen. Ik ben een uur na dat ze mijn water hebben gebroken aan de weeën opwekkers gelegd. In eerste instantie gebeurde er weinig. Totdat ze de machine hoger hadden gezet toen begon het. In het begin was het nog wel te doen met de weeën maar half uurtje later hield ik niks meer binnen weeën storm zat bijna geen minuut meer tussen. Ze hebben de weeën opwekkers wat lager gezet. Maar er kwamen bijna geen pauzes. Gelukkig bestaat er een ruggenprik die heb ik gekregen. Was super fijn werd weer wat rustiger kon weer rustig liggen in bed en me focussen op de bevalling. 
Om 12 uur snachts had in eindelijk ontsluiting ik mocht gaan persen. Elke keer als ik perste kwam hij tegen mijn schaambot aan met geval dat zijn hartje soms op hol sloeg. De gynaecoloog heeft een testje gedaan bij de kleine om te kijken als hij nog genoeg reserve over had om op de gewone manier te bevallen gelukkig was dat goed (ze had dat eerder die dag al 2x gedaan).
Ik heb ongeveer 1,5 uur geperst maar elke keer zakte de kleine weer terug. De gynaecoloog had de OK al gebeld omdat het waarschijnlijk toch een keizersnee zou worden. Ze wou toch nog keer proberen met een vacuümpomp. Uiteindelijk is het gelukkig gelukt. Eindelijk hij is geboren op precies 42 weken. Hij had een blauw plekje op ze hoofdje van mijn schaambotje en 3 krabjes op zijn hoofdje van om te kijken hoe het met hem was. 
Al met al ik vond het een heftige bevalling en moet het proberen een plekje te geven. 

Gisteravond om 23uur zijn mijn weeen gestart. Ze komen sinds toen nog steeds om de 10 min. Niet echt geslapen dus. Ben benieuwd wanneer het doorzet naar om de 5 min. Het gaat iig gebeuren nu ?

JessyToon, dat klinkt als een pittige bevalling waar je heel hard voor hebt moeten werken. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Misschien helpt een gesprek met de gynaecoloog wanneer je weer een beetje op de been bent?
Oh spannend EmPee! Ik duim voor je dat het goed doorzet en je een ontspannen bevalling mag hebben. ?
Hier nog niet veel. Probeer sinds gisteren wat oefeningen van spinning babies in de hoop dat ze dieper in het bekken zakt, wie weet heeft dat effect. 

Terug
Bovenaan