Uitgerekend Juli 2019 ♡

Lepeltje lepeltje, ja het heet een 'valse start', schijnt vaker voor te komen? Controles waren gelukkig goed, had nu 1 cm ontsluiting, dus al die voorweeën hebben nog niet veel gedaan ?. Ik hoop nog steeds dat ze spontaan komt, we zullen zien. Inleiden was vorige keer behoorlijk pittig, begin er wel wat tegenop te zien.
Woensdag 31 moet ik bellen of ze plek hebben in het geboortehuis, dan gaan ze inleiden met een ballon en daarna volgende dag starten met oxytocine. Dat kunnen ze geloof ik maar een maximaal aantal uren doen vanwege het keizersnede litteken, dan zou het mogelijk alsnog een keizersnede worden. Het wordt voor ons dus waarschijnlijk toch nog een augustus kindje..
Empee en Zoë, sterkte met inleiden/bevallen alvast. Gelukkig is er airco in het ziekenhuis ?

Haiii onze zoon is geboren vandaag. Dolgelukkig en hij heet Manox. Alles ging goed en hij is prachtig. Maar nu iets heel frustrerend. De zusters reageren niet leuk op de naam. Meer van apart, nooit gehoord. Manox? Hoe komen jullie erop. Opeens slaat de twijfel vreselijk toe. Mijn vriend vind me een zeur omdat ik maandenlang dolenthousiast was over de naam en nu breekt het zweet me uit. De familie nog niks laten weten. Help me. Is de naam echt niet mooi?

[quote quote=10227432]Haiii onze zoon is geboren vandaag. Dolgelukkig en hij heet Manox. Alles ging goed en hij is prachtig. Maar nu iets heel frustrerend. De zusters reageren niet leuk op de naam. Meer van apart, nooit gehoord. Manox? Hoe komen jullie erop. Opeens slaat de twijfel vreselijk toe. Mijn vriend vind me een zeur omdat ik maandenlang dolenthousiast was over de naam en nu breekt het zweet me uit. De familie nog niks laten weten. Help me. Is de naam echt niet mooi?[/quote]
Van harte gefeliciteerd!! Is alles spoedig verlopen? Ik denk dat ze gewoon even moesten wennen aan de naam omdat ze hem nog niet kende, niet druk om maken en gewoon bij je eigen gevoel blijven? ik vind het een mooie naam! Maar het is geen Jan of Kees wat iedereen kent en daar heb je met een reden voor gekozen! Dus gewoon lekker vol trots zijn naam vertellen en vooral GENIETEN!! Je niet druk maken dat mensen je vragen het nog een keer te zeggen of iets, het past bij jullie en dat is veel belangrijker dan wat anderen vinden! Ik zit momenteel de kleine de fles te geven en die is gewoon alweer 5 weken, het gaat veeeeel te hard om je daarover druk te maken?

Gefeliciteerd Zoë! En een prachtige naam juist. Trek je niks aan van die reacties hoor. Juist leuk toch dat jullie een unieke naam gekozen hebben?
Wauw Jessica, alweer 5 weken!  Tijd vliegt echt voorbij!
Hier nog niks (40+5), wel veel onrust in mijn lijf, zometeen maar even lekker wandelen met man en dochter. Ze praat/zingt nu elke ochtend tegen mijn buik "baby wanneer kom je nouhou?".

[quote quote=10227524]Gefeliciteerd Zoë! En een prachtige naam juist. Trek je niks aan van die reacties hoor. Juist leuk toch dat jullie een unieke naam gekozen hebben? Wauw Jessica, alweer 5 weken! Tijd vliegt echt voorbij! Hier nog niks (40+5), wel veel onrust in mijn lijf, zometeen maar even lekker wandelen met man en dochter. Ze praat/zingt nu elke ochtend tegen mijn buik “baby wanneer kom je nouhou?”.[/quote]
Ja echt zo bizar hoe hard het gaat!? ben natuurlijk op de 37 weken ingeleid en heb daarvoor dan ook maar 3 dagen verlof gehad, dus kan nog een lekker een hele tijd genieten? 
Hopen dat het bij jou ook snel op gang komt! Toch het leukste denk als het zelf op gang komt!? voel je je verder nog wel goed? Wel heel leuk dat je dochtertje er zo mee bezig is? hoe oud is ze?

Ja heerlijk is dat, mijn dochtertje was met 36 weken geboren, toen ook 16 weken thuis geweest, heerlijk. Ze is nu twee, wordt 9 augustus alweer 3! En mijn man zijn zoon wordt 5 augustus alweer 9. Wordt zo wel een feest maand ??.
Ik hoop idd dat het vanzelf op gang komt omdat je lijf toch zijn eigen ritme heeft. Ik voel me wel redelijk, last van dikke voeten en beetje misselijk vanwege de warmte. En ik slaap slecht omdat je niet meer weet hoe je moet liggen met die dikke buik haha.

Terug
Bovenaan