Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb sinds de kraamhulp weg is (zaterdagmiddag) ook veel kraamtranen, wel van geluk.
Ik zou t wel leuk vinden een geboren in juli topic! Vond deze topic ook heel erg fijn tijdens de zwangerschap!

Wat doen jullie de baby's aan? Der kamertje is 28 graden...ze is 10 dagen oud. Nu romper met lange mouwen en een broekje onder een lakentje. Zo lastig...ze heeft der geboortegewicht al bereikt.

Hi meiden, gefeliciteerd Peky en Sani met de geboortes. Lastig hè die kleintjes met deze warmte, hopelijk lukt het om een modus te vinden.
Hier is tot onze grote verrassing nog geen baby geboren. Ben nu voorbij de 40 weken, morgen naar de gynaecoloog voor nieuwe controles en een afspraak voor volgende week om in te leiden.
Heb nu een avond gehad dat ik dacht dat het echt begonnen was, weeën om de 3-5-8 minuten, duurde uren, maar moest mijn concentratie erbij houden. Elke keer dat ik afgeleid werd stopte het. Uiteindelijk midden in de nacht naar bed gegaan om te slapen en sindsdien is het weer rustig. Zo verwarrend. Je begint je af te vragen of ze nog wel uit zichzelf komt, maar dat is vast ongeduld.  Het is nu hooguit nog een weekje.?

Jaa geboren in juli topic lijkt me super leuk!
Hier slaapt de baby in haar pamper en een dunne puckababy, zweet nog steeds arm kind. Ze hebben het er echt moeilijk mee he.
Hier door een te snelle bevalling (7 min uitdrijving) had de baby last van voorkeurshouding en verborgen reflux. Zijn naar een osteopaat gegaan en gelukkig na 1 behandeling kan ze weer haar nek goed bewegen en beter slapen! De eerste maanden blijven wel echt zwaar. Jullie kindjes ook last van het huiluurtje?

Wat is het huiluurtje? Onze zoon slaapt overdag niet, is van een uur of 12 tot 5 continu wakker en huilerig. Geen idee waar dat aan ligt. Zo lastig bepalen of hij hongerjeeft, moe is of wat anders... 

Leuk, ik maak het topic aan in ‘Baby’. Zie jullie daar. En blijf hier meelezen uiteraard! 

JV, wat vreemd! Wat zegt de VK ervan? Hopelijk begint het snel en heb je een fijne bevalling ondanks de hitte... weleens gehoord dat bevallingen pas na een hittegolf op gang komen... misschien dan zaterdag?

Vandaag 40 weken en bij VK geweest. Maandagavond weer een afspraak en mocht ze er dan niet zijn gaat ze een poging tot strippen doen. Vanaf 41 weken moet ze me overdragen aan de gynaecoloog. Dus hoop dat ze zich dit weekend aandient. Zou wel fijn zijn lepeltjelepeltje als het echt zo zou zijn dat bevallingen pas opgang komen na een hittegolf. Dan teken ik voor zondag ?

Hi dames. Hier nu (het is al vrijdag) 41 weken. Ik word morgen ingeleid met een ballon. Dan kan het daarna nog een paar dagen duren. Had ik niet zien aankomen m maar kleine meneer is nog niet uit zichzelf tevoorschijn gekomen. Hoop dat de bevalling gaat mee vallen. Sterkte nog even met de babies en de hittegolf. Het wordt gauw weer 12 graden koeler. 

Liefs Zoë
Ps ik heb veel al deze maanden aan deze topic gehad dus een nieuwe topic voor babies juli 2019 zou heel mooi zijn :)

Terug
Bovenaan