Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hey Lau! Bij mij wisselt dat ook zo hoor, ben vandaag weer heerlijk beroerd en dan denk je weer: zie je wel, ben echt wel Zwanger en hoop dat k me morgen beter voel. Haha als k me dan beter voel maak ik me weer druk! Dus echt zo herkenbaar. Gisteren weer krampen gehad idd, dat maakt me ook echt onzeker maar vandaag dus geen krampen en wel heel misselijk.. verschilt zo per dag/dagen/ week! Hoort er allemaal bij vrees ik.... sterkte! Geniet er maar van zolang je je goed voelt ?

Hallo allemaal,
Ik weet nu 2 week dat ik zwanger ben. Ben vandaag 6 weken zwanger. Eindelijk een forum gevonden met mensen die ook nu net zwanger zijn. Is ons eerste kindje en ook mijn eerste zwangerschap. Was blijkbaar erg vruchtbaar na het stoppen met de pil, 2x ongesteld en toen was het al raak. Dus het kwam voormij alsnog wel onverwachts haha. Nu ik echt wat symtomen begin te krijgen geloof ik ook echt dat ik zwanger ben. 28ste de eerste echo en ik kan niet wachten. Ben al bezig voor moeders voor moeders om anderen te kunnen helpen. 
Zelf erg veel last van mijn borsten en buikpijn. Niet misselijk gelukkig. Mijn buik is wel al erg opgezet maar dat zullen de darmen wel zijn. 
Gefeliciteerd allemaal!

[quote quote=10127262]Ah ja zo spannend he het wachten tot de eerste echo! Hoop voor ons allemaal.dat de eerste weken voorbij vliegen. Hebben jullie trouwens ook zo’n pijn met het uitdoen van je BH? Wat een eng gevoel zeg[/quote]
Sochtends nergens last van maar inderdaad het uitdoen is zo pijnlijk. Ik ondersteun mijn borsten gewoon tot aan me bed met met arm haha

Hallo dames, even een update van mij voor wie het nog niet op fb gezien had. Vanochtend is de bloeding even weg geweest, maar vanaf 15u is hij weer volop doorgezet, dus het lijkt net een menstruatie.
De echo is vervroegd naar 20 november. Eerder schijnt geen zin te hebben omdat ze dan geen zekerheid hebben dat het vruchtje zichtbaar is mocht het niet mis zijn gegaan.
Ik ga nu rustig afwachten tot de 20e, maar ik heb er niet veel vertrouwen meer in dat het goed is. borsten zijn ook bijna niet meer gevoelig.
Ik ga duimen voor een wondertje en dat het bij jullie ook allemaal goed mag blijven gaan. 

Iewie, hoop dat je goed nieuws zult krijgen.
De klachten beginnen zich langzaam te laten zien. Her en der soms n steekje, wel telkens n andere plek, rug lies buik. Net voor de lunch iets beroerd en na werk in de auto weer. Nu pas 4w4d herken t wel, vorige zwangerschap begon t ook al voor ik 5w was met kleine dingetjes. Vin t helemaal niet erg, voelt een beetje als aaah ja het zal wel druk bezig zijn daar? begin ook al wat vroeger moe te zijn of t ligt aan de wintertijd ? 
Ben benieuwd wat jullie is opgevallen 

Oja en eind vd dag opgezette darmen si gisteren beetje last van, bij opstaan in de ochtend is de buik weer plat Haha. Vind dat wel snel is nog zo super pril! Of hebben jullie dat ook al en hoever ben je? 

Terug
Bovenaan