Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dank Mariekmom en Lauu! Ik voel nu weer af en toe wat krampjes dus ben weer rustig. Heel fijn om van de darmsteken af te zijn :)

Kershje! Wat goed!!! Gefeliciteerd :)

Hallo Dames,
Ik sluit me ook aan voor de Juli 2019 Baby.
Complete verrassing, volgens myn eigen berekening uitgeteld op de 14e. Tevens onze trouwdag ?.
Heb al 2 prachtige December dochters van 6 en 3 jaar.

Morgen maar eens de verloskundige bellen.

Dames succes allemaal en geniet van deze bijzondere tijd.

Groet

Kershje, we lopen precies gelijk voor zover we nu kunnen weten natuurlijk! 

Leuk dat er toch ook nog gebruik wordt gemaakt van het forum. Ik durf het ook nog niet aan om me aan te sluiten bij de facebookgroep. 

Hey allemaal! 
Ik zou mij ook graag willen aanmelden! Na ander half jaar, en half jaar clomid slikken is het ons “gelukt” 
zo blij! Volgens onze berekening zijn we vandaag precies 6 zwanger. Volgende week maandag eerste echo. Zo spannend! 
“Klachten” (wat ik eigenlijk alleen maar fijn vind) misselijkheid sochtenda vooral, soms ook overgeven, opgeblazen gevoel dat ik heel vaak met de knoop los loop en riem los heb hangen. (In huis;)) gevoelige borsten, en heeel erg moe vooral einde van de middag. 
Gr roos 

Ja ik blijf ook nog hier. Miss nog wel ooit richting FB, al heb ik daar voor t laatst in mei ofzo op gekeken?. 
Gewoon beetje anoniem kletsen hier is ook leuk, kunnen we elkaar om raad vragen. Haha

Ik sluit me ook graag aan!
In juli een miskraam gehad bij 4.5 week en nu 5.5 week zwanger. Spannend Spannend! 
Vandaag naar de verloskundige geweest, ivm zware nachte.. mn gedachte vliegen  overal heen en kan ze niet onder controlle houden. Morgen bellen voor de eerste echo Spannend!

Als het goed is ben ik na een half jaar proberen ook zwanger! Ik had deze maand al de hele tijd het gevoel dat alles anders was. Ik voelde mn eisprong heel goed, en heb veel druk in mijn baarmoeder. Aankomende zaterdag zou mijn nod zijn. Tot gistermiddag ik naar de wc ging op mijn werk en er wat oud bloed zat. Ik heb dus daarna meteen een test gedaan want ik was daar toch wel onzeker over. Deze gaf een erg licht streepje aan. Na wat zoeken op internet blijkt dat toch wel goed te zijn. Vanochtend heb ik weer een test gedaan en was ie al weer wat duidelijker. Nu zit ik er dus mee dat ik het mijn man op een leuke manier wil vertellen, zou ik dit vanavond al doen? Of zou ik wachten tot na mijn nod?

Terug
Bovenaan