Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja daar heb je helemaal gelijk in kershje! 
Dan ga ik vandaag toch ook maar bellen! Als we dan net voor de kerst nog een echo kunnen laten maken komt wel goed uit. Dan kunnen we onze ouders een leuk cadeautje geven! 
Liefs xx

Ik kon ook niet wachten @vissje. Ik dacht later; als het alsnog misgaat vind ik het wel net zo fijn even te delen en vanuit die overweging toch gekozen om 2 dagen voor mijn nod hem te zeggen. Had sokjes met I Love papa in de la gelegd waar de schaaltjes staan met de toetjes (hij is toetjesfreak haha). Geinig om te zien hoe hij aan het redeneren was van dat niemand die sokken zouden passen.

Wanneer bellen jullie de vk trouwens? Gek he. Voel mij totaal nog niet zwanger. Had ik bij de eerste ook. Totdat je dat hartje ziet kloppen bij de eerste echo ?

@mariekemom ik twijfelde ook wanneer ik de vk zou bellen.. heb net toch gebeld en heb 28 nov de vroege echo! Ben daar wel heel blij mee. Daarna tussen de 10e en 12e week de termijnecho! ?
Ik voel me ook niet echt zwanger (nou weet ik ook nog niet hoe het moet voelen). Heb alleen wat pijnlijke borsten.

@Verrassingvanons morgen je eerste echo!! Laat je ons weten hoe het is gegaan???
Hoe voelen jullie je vandaag meiden?
Ik voel me echt goed vandaag maar dat maakt me ook weer beetje bang.. zijn er meiden die al eerder zwanger zijn geweest en dit gevoel dus herkennen? Ben alleen af en toe met vlagen misselijk en nog steeds wat buikkramp. Gisteravond vroeg  te bed gegaan en ik moet zeggen dat dat wel echt goed gaat want ik ben vandaag veel uitgeruster (logisch!) Maar dat hou ik er maar beetje in de komende tijd :)

Hai ik doe ook mee denk ik. 
Vandaag positief getest was even slikken. Ik zou gisteren ongesteld moeten worden en dit gebeurde niet. Ik dacht het zal toch niet? 1x balon knap en bam meteen raak dat kan niet waar zijn. Ik maakte mij verder nog niet druk, maar vandaag toch een restje gehaald ik was immers nooit te laat, wel eens te vroeg maar echt nooit te laat. Ik heb sinds 7 mnd een nieuwe relatie super gelukkig en onwijs blij met hem. (Ik ken mijn vriend al wel langer 3 jaar) Ik heb 2 kinderen (inmiddels tieners) uit mijn vorige huwelijk mijn nieuwe vriend nog geen kinderen wel de wens om vader te mogen worden. Goed een jaartje later was fijner geweest. Maar goed het is zeker welkom als alles goed gaat de 3 eerste mnd zijn spannend en heb al eens een miskraam moeten mee maken. Goed ga er van uit dat alles goed gaat en ondanks het niet gepland is wij samen heel gelukkig gaan worden. Goed ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook op de forum gezeten en dit vond ik persoonlijk heel leuk, en nu ben ik er weer haha dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. 

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet er van??

Hey Lau! Bij mij wisselt dat ook zo hoor, ben vandaag weer heerlijk beroerd en dan denk je weer: zie je wel, ben echt wel Zwanger en hoop dat k me morgen beter voel. Haha als k me dan beter voel maak ik me weer druk! Dus echt zo herkenbaar. Gisteren weer krampen gehad idd, dat maakt me ook echt onzeker maar vandaag dus geen krampen en wel heel misselijk.. verschilt zo per dag/dagen/ week! Hoort er allemaal bij vrees ik.... sterkte! Geniet er maar van zolang je je goed voelt ?

Terug
Bovenaan