Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi Allemaal,
Ik kan me ook aansluiten bij dit topic ? gefeliciteerd allemaal.
vandaag tweede Nod. Afgelopen dagen meerderde dagen testen gedaan allemaal positief.
wel wat onzeker, afgelopen mei een miskraam gehad.
voorlopige uitgerekende datum is 17juli en 6 december mijn eerst scan.
ik zie aan de reacties dat er een Facebook groep is. Zou ik hier bij mogen?

Succes lewie, hou ons op de hoogte!

Ik heb qua symptomen ook niet echt iets duidelijks, had ik bij de eerste ook niet. Zelfs de vermoeidheid wordt alweer minder, en daar komt dan de onzekerheid bij kijken! Voel sinds vandaag wel wat krampen in mn onderbuik, soms bij een verkeerde beweging zelfs een steek. Dit had ik bij de 1e ook, ze noemden het bandenpijn. Hopen dat het ook echts iets onschuldigs als dat is! 

Succes lewie, hou ons op de hoogte!

Ik heb qua symptomen ook niet echt iets duidelijks, had ik bij de eerste ook niet. Zelfs de vermoeidheid wordt alweer minder, en daar komt dan de onzekerheid bij kijken! Voel sinds vandaag wel wat krampen in mn onderbuik, soms bij een verkeerde beweging zelfs een steek. Dit had ik bij de 1e ook, ze noemden het bandenpijn. Hopen dat het ook echts iets onschuldigs als dat is! 

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Wat spannend he! 
Ik heb deze week 3 zwangerschapstesten gedaan en allemaal positief! We zijn zo verbaasd en blij! Dit was pas de tweede poging en nu al raak! Het is onze eerste zwangerschap, voelt allemaal nog erg onwerkelijk en onzeker. 
We hebben de eerste afspraak en echo gepland staan op 28 november. Ik ben dan pas net 7 weken maar we willen het die week al omdat we die week gaan trouwen. Allemaal spannende dingen bij elkaar dus...
Weet iemand van jullie of we rond de 12 weken ook nog een echo krijgen? Van 7 tot 20 weken lijkt me echt heel lang wachten. 

Sannnneke , je krijgt altijd tussen de 10-12 weken sowieso een echo. Dat is de termijnecho, op dat punt in de zwangerschap groeien alle baby’s gelijk en kunnen ze dus je uitgerekende datum bepalen! 

Terug
Bovenaan