Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal,
Na jaren van rammelende eierstokken zijn we deze maand voor het eerst samen aan de slag gegaan?
NOD is morgen maar gister en vandaag 3 keer positief getest. Ik had verwacht ontzettend blij te zijn maar eerlijk gezegd voel ik nog niets. Het is gewoon nog niet te beseffen, stap 1 is natuurlijk gelukt maar ik durf nog niet te geloven dat ik in juli écht een baby’tje in mijn armen zal hebben.
Al een week lang veel last van mijn darmen, obstipatie en de hele dag door opgeblazen en lichte krampjes. Verder zijn mijn borsten gespannen. Vorige week belachelijk moe maar deze week gaat het goed.
Ik denk dat ik even de tijd nodig heb om te aarden en iedere dag zal me meer zekerheid bieden? Kom maar op met die zwangerschapsverschijnselen??

iedereen ontzettend gefeliciteerd!! Ik wens jullie allen oprecht een goed verloop van de zwangerschap toe! 

[quote quote=10131104]Is het een leuk spontaan idee om een besloten Facebook groep aan te maken of nummers uit te wisselen. Zo loopt het contact vlotter.[/quote]
Er is een facebook groep!

Hoi! Ik ben ook wel benieuwd naar de fb groep. Tegenwoordig heb je nergens meer privacy, bij die fb groep wel? Heb vandaag de vk gebeld. Kon niet meer wachten, moet het gewoon kwijt haha. 12 december afspraak. Nog dik een maand wachten!! Volgens mij had ik de vorige keer eerder. Het is ook nog maar pril, zit net in de 5e week. Zwanger van ons tweede kindje. Vorige keer niet mee gedaan met moeders voor moeders. Dit keer ga ik het wel doen :)

Leuk iemand die ook mee doet met moeders dat heb ik bij de vorige zwangerschap gedaan en doe ik nu weer.
Als facebook niet privé kan tsja dan misschien nummers uitwisselen. En een groep maken op whatsapp.

Terug
Bovenaan