Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi meiden,
Vanochtend na 10 rondes EINDELIJK een positieve zwangerschapstest. Ik kan gewoon niet omschrijven hoe blij ik ben!!! Inmiddels ook al ziekenhuisbezoekjes gehad + deze ronde het HSG onderzoek. Wat een last valt er van mij af.
Naar eigen berekening: 8 juli

[quote quote=10131223] Ik herken dit zo! Ik weet het nu iets meer dan een week en het wil maar niet landen. Ik had verwacht iedere dag met vlinders wakker te worden en bijzonder veel te zwijmelen. Helaas haha. Denk dat het er ook mee te maken heeft dat wij allebei in poging 1 meteen zwanger zijn geraakt. Dan heb je nog niet heel veel tijd gehad om te “verlangen” en geen tegenslagen gehad (deze doen de overwinning altijd beter smaken toch ;)) Het komt allemaal vast vanzelf en tot die tijd gewoon afwachten [/quote]

Dit hebben wij ook heel erg. Ik heb vanochtend positief getest en ik zat al op dag 39 van mijn cyclus, dus mijn vriend had sowieso al niet anders verwacht dan dat ik zwanger ben. Dit was ook onze allereerste poging. Ik vind het heel spannend!

Ik meld me ook aan! 03 november op mijn trouwfeest er achter gekomen. Ben al wel 2 jaar getrouwd hoor. Maar mijn eierstokken ookal vanaf het begin aan het rammelen!
ben voor het eerst zwanger en ook het eerste kindje! Dus rond 9 juli uitgerekend 

Hoi, ik ben nieuw op het forum. Ik sluit mij graag aan bij dit topic. Gister positief getest. 20 juli 2019 uitgerekend. Eerste kindje. 

Hier nog een nieuwe;

Op 6 september spiraaltje laten verwijderen, nooit verwacht dat het zo snel zou gaan... Het kind is enorm gewenst, maar door de super snelle zwangerschap was het toch een beetje een shock; om ons heen zien we vrienden worstelen en de huisarts had gewaarschuwd dat ik het eerste halfjaar zeker nog niet teveel moest verwachten. Ik ben 1 juli uitgerekend (denk dat dit nog wat wordt bijgesteld) en heb 21 november een eerste echo.
Heb ook meteen een vraag; de beste vrienden van mijn vriend zijn al een jaar bezig en inmiddels ook in de ‘medische molen’, ik zie er best tegenop om het hen te vertellen, al weet ik dat ze enorm blij voor ons zullen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Het voelt zo cru dat het bij ons ‘in 1 keer raak was’ (oké, iets vaker?). 

Hoi! Ik sluit me ook aan. Durf nog niet helemaal goed omdat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad, dus op hoop van zegen dan maar... nu 4,5 week en al gigantisch zere borsten, slaap vanaf 4 uur snachts niet meer en ook bij vlagen misselijk en last van mijn buik. Maar ben er heel blij mee, want liever dit dan dat t weer misgaat. Hoop dat ie blijft plakken dit keer!
Over jouw ‘probleem’: ik heb dus een collega die al jaaaaren aan het proberen is en ivf en miskramen en alles en dat ligt heel gevoelig. En een vriendin die al 3 jaar bezig is, ook ivf. Zie daar ook tegenop... ik had eens gelezen dat iemand het fijn vond om gebeld te worden ipv live te horen, zodat ze het kon laten bezinken en dan niet haar gezicht in de plooi te hoeven houden. Klonk als een goeie, maar weet niet of dat dan weer juist gek overkomt. Zou iig aangeven dat je het moeilijk vindt te vertellen en zou willen dat zij eerder waren en t hen ook erg gunt. Zoiets? 

Terug
Bovenaan